Niektóre marki uważają, że artykuły biurowe z nadrukiem, takie jak długopisy reklamowe, to melodia przeszłości. Rzeczywiście – na rynku znaleźć można wiele gadżetów reklamowych, które są bardziej nowoczesne. Czy jednak ludzie nagle przestali korzystać z długopisów? Nie. I dopóki ich używają, długopisy nadal będą świetnymi gadżetami reklamowymi. Fakt, że długopisy metalowe wybierane są przez wielu naszych klientów jest na to świetnym dowodem. Długopisy metalowe z nadrukiem to idealny produkt marketingowy, który warto włączyć do swojego portfolio.
Długopisy reklamowe – metalowe czy plastikowe?
Długopisy plastikowe były modne już dość dawno temu. Wybierano je głównie dlatego, że były tanie, ale także wielokolorowe. Obecnie niektóre marki nadal się na nie decydują, choć w natarciu są raczej długopisy ekologiczne czy właśnie metalowe.
Długopisy metalowe z grawerem kojarzą się z czymś bardziej eleganckim, długotrwałym, ale także droższym. Być może błędnie, gdyż wiele naszych produktów z tej kategorii możesz kupić za mniej niż dwa złote. Oczywiście wiele zależy od tego, jaki cel ma spełniać ów produkt.
Długopisy metalowe od Pierre Cardin prawdopodobnie nie będą Twoim pierwszym wyborem na upominki dla klientów w ramach zbliżających się targów. To raczej prezent dla partnera biznesowego czy pracownika. Długopisy metalowe z logo, niezależnie jednak od tego, w jakim przedziale cenowym się pozycjonują, zawsze będą lepszym wyborem od produktów plastikowych. Nie tylko ze względu na prezencję, ale również trwałość oraz wygląd samego logo.
Długopisy metalowe – dla kogo to dobra opcja?
Długopisy metalowe z nadrukiem to gadżety reklamowe o uniwersalnym charakterze. Nie musisz zastanawiać się, czy w Twojej branży będą dobrym wyborem. Możesz zamówić je w ciemno – długopisy reklamowe metalowe będą prezentować się idealnie z logo, a przecież właśnie o to chodzi.
To dobry sposób na „przemycenie” logo w produkcie bardzo prostym i używanym na co dzień. Nie tylko w biurach, ale również w sklepach czy zakładach usługowych. Dlatego długopisy metalowe z grawerem nadal wybierane są często przez naszych klientów.
Możesz wręczyć je komuś zamiast wizytówki, przypomnieć się w ten sposób mniej aktywnemu klientowi, czy nawet dołączyć długopis do zamówienia powyżej jakiejś kwoty. To również akcesorium wręcz idealne na targi. Wystarczy zapakować długopisy metalowe z nadrukiem, a także inne gadżety, na przykład zakreślacze reklamowe i notatniki, a następnie wręczyć taką małą paczkę potencjalnym klientom. Koszt zestawu jest niewielki, a znaczenie marketingowe trudne do przecenienia.
Czy długopisy metalowe to dobre nośniki dla grafik i logo? Jak najbardziej! O wygląd gadżetu nie musisz się martwić. Za pomocą grawerowania, a w niektórych przypadkach także tampodruku czy lasera, możemy precyzyjnie nanieść wybraną przez Ciebie grafikę, która będzie prezentować się idealnie. Nasze prace możesz zresztą znaleźć na podstronie inspiracje gadżetowe. Tam zobaczysz, jak wyglądają wykonane przez nas produkty. Mucha nie siada!