Organizer drewniany MEDIUM BOX / Drewniany - orzech
BWD10025
Opis produktu
Pobierz do PDF
BWD10025
Organizer drewniany w kształcie prostokąta idealnie sprawdzi się jako pojemnik na biurowe drobiazgi: spinacze, zszywki, taśmy klejące etc. Posiada 1 przegródkę, która może być rownież miejscem na klucze, zegarek czy AirPodsy. Wnętrze organizera wyściełane jest miłym w dotyku filcem naturalnym.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
Dostępne warianty kolorystyczne:
Specyfikacja
Wymiary:
18 cm x 9 cm x 2 cm
Waga:
0.30
Kolor:
Drewniany - orzech

Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Skontaktuj się z naszym doradcą!
Od 134,40 zł netto
4.9
Wybrany kolor: Drewniany - orzech
Zobacz opis
Ilość:
(minimum 10 szt.)
Zamawiaj więcej, płać mniej
Nakład | 10 - 19 szt. | 20 - 49 szt. | 50 - 99 szt. | 100 - 149 szt. | > 150 szt. |
Cena | |||||
netto brutto |
157,50 zł 193,73 zł |
153,30 zł 188,56 zł |
149,10 zł 183,39 zł |
142,80 zł 175,64 zł |
134,40 zł 165,31 zł |
Nakład | Cena |
10 - 19 szt. |
157,50 zł netto 193,73 zł brutto |
20 - 49 szt. |
153,30 zł netto 188,56 zł brutto |
50 - 99 szt. |
149,10 zł netto 183,39 zł brutto |
100 - 149 szt. |
142,80 zł netto 175,64 zł brutto |
> 150 szt. |
134,40 zł netto 165,31 zł brutto |
Dostępność
-
W magazynieNieograniczona ilość
- Nieograniczona ilość
Bezpieczeństwo zakupów
- Bezpieczne metody płatności
- Bezpieczna dostawa
- Ochrona płatności
- Ochrona kupujących
- Ochrona płatności
- Ochrona kupujących
Dlaczego OpenGift?
- 100% polski kapitał
- Pomogliśmy już ponad 100 tys klientom B2B w Polsce
- Jesteśmy na rynku od 2006 roku
- Działamy najszybciej w branży!
- Jesteśmy na rynku od 2006 roku
- Działamy najszybciej w branży!
Opis produktu
Pobierz do PDF
BWD10025
Organizer drewniany w kształcie prostokąta idealnie sprawdzi się jako pojemnik na biurowe drobiazgi: spinacze, zszywki, taśmy klejące etc. Posiada 1 przegródkę, która może być rownież miejscem na klucze, zegarek czy AirPodsy. Wnętrze organizera wyściełane jest miłym w dotyku filcem naturalnym.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
Dostępne warianty kolorystyczne:
Specyfikacja
Wymiary:
18 cm x 9 cm x 2 cm
Waga:
0.30
Kolor:
Drewniany - orzech

Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Skontaktuj się z naszym doradcą!
Opinie o nas
4.9
2154 opinii
4.9
Krzysztof Zapaśnik
Polecam, współpraca z Panią Kingą pierwsza klasa :)
Hubert Skupiński
Kontakt z obsługą firmy jest bardzo elastyczny i jeszcze nigdy nie było problemu z dokonanymi zamówieniami. 5/5!
Zosia Orczyk
Mogę śmiało polecić opengift za super asortyment oraz za szybki czas realizacji zamówień.
Olga Witkowska
Polecam serdecznie, zawsze bardzo szybkie wysyłki, cudowna obsługa klienta - Pani Ilona zawsze staje na wysokości zadania :)
Marcin
Bardzo dobra współpraca, szybka realizacja i przyjemny kontakt. Pani Klaudia odpowiada na wszelkie pytania i jest dostępna przez cały okres realizacji zamówienia. Gorąco polecam.
FAQ
Czy można zamówić jedną sztukę gadżetu wraz ze znakowaniem?
Oczywiście, zamówienia na większość oferowanych produktów, realizujemy już od jednej sztuki. Wyjątkiem są artykuły, które posiadają określony minimalny nakład, potrzebny do realizacji. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na karcie każdego produktu.
Jaki jest termin realizacji zamówienia i czy jest możliwość przyspieszenia jego realizacji?
Terminy realizacji zamówień są zróżnicowane i zależą między innymi od aktualnego obłożenia produkcyjnego, rodzaju towaru oraz zamówionej ilości. Data realizacji potwierdzana jest każdorazowo przez naszego Pracownika podczas składania zlecenia.
Jakie są koszty dostawy?
Koszt przesyłki to 19,90 zł/netto za karton do 30kg. Zamówienia o wartości powyżej 1000 zł netto wysyłamy bezpłatnie. Dostawy niestandardowe wyceniane są indywidualnie.
Jakie macie stany magazynowe gadżetów i upominków?
Aktualne stany magazynowe znajdują się na karcie każdego produktu. Znajdziesz tam informacje o bieżącej dostępności oraz zaplanowanych dostawach wybranego artykułu.
Czy mogę skorzystać z pomocy graficznej do przygotowania pliku do znakowania?
Tak, nasi graficy chętnie pomogą w przygotowaniu pliku graficznego. Użyj formularza kontaktowego znajdującego się obok, aby poprosić o pomoc graficzną.

Zapytaj doradcę