Organizer drewniany PAPER PAD / Drewniany - dąb
BWD10026
Opis produktu
Pobierz do PDF
BWD10026
Drewniany organizer Paper Pad to wyjątkowy produkt, który jest synonimem jakości i elegancji w każdej postaci. Organizer będzie odpowiedni do przechowywania karteczek biurowych i kolorowych bloczków samoprzylepnych typu post-it w formacie 76cm x 76cm oraz mniejszych. W jednej z bocznych ścianek umieszczony został specjalny otwór ułatwiający wyjmowanie karteczek.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
Dostępne warianty kolorystyczne:
Specyfikacja
Wymiary:
9 cm x 9 cm x 2 cm
Waga:
0.30
Kolor:
Drewniany - dąb

Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Skontaktuj się z naszym doradcą!
Od 108,80 zł netto
4.9
Wybrany kolor: Drewniany - dąb
Zobacz opis
Ilość:
(minimum 10 szt.)
Zamawiaj więcej, płać mniej
Nakład | 10 - 29 szt. | 30 - 49 szt. | 50 - 149 szt. | 150 - 249 szt. | > 250 szt. |
Cena | |||||
netto brutto |
127,50 zł 156,83 zł |
125,80 zł 154,73 zł |
124,10 zł 152,64 zł |
122,40 zł 150,55 zł |
108,80 zł 133,82 zł |
Nakład | Cena |
10 - 29 szt. |
127,50 zł netto 156,83 zł brutto |
30 - 49 szt. |
125,80 zł netto 154,73 zł brutto |
50 - 149 szt. |
124,10 zł netto 152,64 zł brutto |
150 - 249 szt. |
122,40 zł netto 150,55 zł brutto |
> 250 szt. |
108,80 zł netto 133,82 zł brutto |
Dostępność
-
W magazynieNieograniczona ilość
- Nieograniczona ilość
Bezpieczeństwo zakupów
- Bezpieczne metody płatności
- Bezpieczna dostawa
- Ochrona płatności
- Ochrona kupujących
- Ochrona płatności
- Ochrona kupujących
Dlaczego OpenGift?
- 100% polski kapitał
- Pomogliśmy już ponad 100 tys klientom B2B w Polsce
- Jesteśmy na rynku od 2006 roku
- Działamy najszybciej w branży!
- Jesteśmy na rynku od 2006 roku
- Działamy najszybciej w branży!
Opis produktu
Pobierz do PDF
BWD10026
Drewniany organizer Paper Pad to wyjątkowy produkt, który jest synonimem jakości i elegancji w każdej postaci. Organizer będzie odpowiedni do przechowywania karteczek biurowych i kolorowych bloczków samoprzylepnych typu post-it w formacie 76cm x 76cm oraz mniejszych. W jednej z bocznych ścianek umieszczony został specjalny otwór ułatwiający wyjmowanie karteczek.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
Dostępne warianty kolorystyczne:
Specyfikacja
Wymiary:
9 cm x 9 cm x 2 cm
Waga:
0.30
Kolor:
Drewniany - dąb

Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Skontaktuj się z naszym doradcą!
Opinie o nas
4.9
2168 opinii
4.9
Marika Szemieta
Bardzo polecam OpenGift :) Od paru lat zamawiam gadżety dla firmy (długopisy, torby, notesy itp) i doceniam elastyczność, jakość i czas produkcji. No i pani Klaudia, jest wspaniałą opiekunką klienta - zawsze możemy na nią liczyć :)
Julia Burtka
Polecam, szybka realizacja, dobra jakość produktu oraz nadruku, pani Klaudia Tomaszewska bardzo pomocna :-)
Katarzyna Wasek
Świetnie wykonane zamówienie, obsługa Pani Ilony fantastyczna.
Mikołaj Małolepszy
Cenię sobie opengift za szybkość składania zamówienia przez stronę internetową oraz błyskawiczną dostawę
Aneta Zawilińska
Olbrzymi asortyment, można naprawdę znaleźć wiele ciekawych i przydatnych gadżetów zarówno do promocji firmy jak i dla pracowników. Wszystko dostarczane na czas.
FAQ
Czy można zamówić jedną sztukę gadżetu wraz ze znakowaniem?
Oczywiście, zamówienia na większość oferowanych produktów, realizujemy już od jednej sztuki. Wyjątkiem są artykuły, które posiadają określony minimalny nakład, potrzebny do realizacji. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na karcie każdego produktu.
Jaki jest termin realizacji zamówienia i czy jest możliwość przyspieszenia jego realizacji?
Terminy realizacji zamówień są zróżnicowane i zależą między innymi od aktualnego obłożenia produkcyjnego, rodzaju towaru oraz zamówionej ilości. Data realizacji potwierdzana jest każdorazowo przez naszego Pracownika podczas składania zlecenia.
Jakie są koszty dostawy?
Koszt przesyłki to 19,90 zł/netto za karton do 30kg. Zamówienia o wartości powyżej 1000 zł netto wysyłamy bezpłatnie. Dostawy niestandardowe wyceniane są indywidualnie.
Jakie macie stany magazynowe gadżetów i upominków?
Aktualne stany magazynowe znajdują się na karcie każdego produktu. Znajdziesz tam informacje o bieżącej dostępności oraz zaplanowanych dostawach wybranego artykułu.
Czy mogę skorzystać z pomocy graficznej do przygotowania pliku do znakowania?
Tak, nasi graficy chętnie pomogą w przygotowaniu pliku graficznego. Użyj formularza kontaktowego znajdującego się obok, aby poprosić o pomoc graficzną.

Zapytaj doradcę