Organizer drewniany PAPER PAD / Drewniany - dąb
BWD10026
Organizer drewniany PAPER PAD / Drewniany - dąb
BWD10026
BWD10026
od 108,80 zł netto
lub Wyceń przez e-mail
od 108,80 zł netto
lub Wyceń przez e-mail
Centralny magazyn:
Nieograniczona ilość
Centralny magazyn:
Nieograniczona ilość
Liczba sztuk:
Cena za sztukę
zależy od nakładu:
zależy od nakładu:
Nakład (szt.) | 10 - 29 | 30 - 49 | 50 - 149 | 150 - 249 | > 250 |
Cena | |||||
netto brutto |
127,50 zł 156,83 zł |
125,80 zł 154,73 zł |
124,10 zł 152,64 zł |
122,40 zł 150,55 zł |
108,80 zł 133,82 zł |
Nakład | Cena |
10 - 29 szt. |
127,50 zł netto 156,83 zł brutto |
30 - 49 szt. |
125,80 zł netto 154,73 zł brutto |
50 - 149 szt. |
124,10 zł netto 152,64 zł brutto |
150 - 249 szt. |
122,40 zł netto 150,55 zł brutto |
> 250 szt. |
108,80 zł netto 133,82 zł brutto |
*Podane ceny dotyczą jednej sztuki produktu bez znakowania.
Czas realizacji:
Ze znakowaniem:
2 - 20 dni roboczych
Bez znakowania:
4 - 20 dni roboczych
Ze znakowaniem:
2 - 20 dni roboczych
Bez znakowania:
4 - 20 dni roboczych
Opis produktu
BWD10026
Drewniany organizer Paper Pad to wyjątkowy produkt, który jest synonimem jakości i elegancji w każdej postaci. Organizer będzie odpowiedni do przechowywania karteczek biurowych i kolorowych bloczków samoprzylepnych typu post-it w formacie 76cm x 76cm ora...
czytaj więcej
Drewniany organizer Paper Pad to wyjątkowy produkt, który jest synonimem jakości i elegancji w każdej postaci. Organizer będzie odpowiedni do przechowywania karteczek biurowych i kolorowych bloczków samoprzylepnych typu post-it w formacie 76cm x 76cm oraz mniejszych. W jednej z bocznych ścianek umieszczony został specjalny otwór ułatwiający wyjmowanie karteczek.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
Dostępne warianty kolorystyczne:
Specyfikacja
Specyfikacja:
Wymiary: 9 cm x 9 cm x 2 cm
Waga: 0.30
Kolor: Drewniany - dąb
Zapytaj doradcę
Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas!
Jak możemy Ci pomóc?
Czy można zamówić jedną sztukę gadżetu wraz ze znakowaniem?
Oczywiście, zamówienia na większość oferowanych produktów, realizujemy już od jednej sztuki. Wyjątkiem są artykuły, które posiadają określony minimalny nakład, potrzebny do realizacji. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na karcie każdego produktu.
Jaki jest termin realizacji zamówienia i czy jest możliwość przyspieszenia jego realizacji?
Terminy realizacji zamówień są zróżnicowane i zależą między innymi od aktualnego obłożenia produkcyjnego, rodzaju towaru oraz zamówionej ilości. Data realizacji potwierdzana jest każdorazowo przez naszego Pracownika podczas składania zlecenia.
Jakie są koszty dostawy?
Koszt przesyłki to 19,90 zł/netto za karton do 30kg. Zamówienia o wartości powyżej 1000 zł netto wysyłamy bezpłatnie. Dostawy niestandardowe wyceniane są indywidualnie.
Jakie macie stany magazynowe gadżetów i upominków?
Aktualne stany magazynowe znajdują się na karcie każdego produktu. Znajdziesz tam informacje o bieżącej dostępności oraz zaplanowanych dostawach wybranego artykułu.