Butelka 300ml LUND LONDON / Różowy/biały
B3LL-7304
B3LL-7304
zależy od nakładu:
Nakład (szt.) | 1 - 4 | 5 - 19 | 20 - 49 | 50 - 199 | > 200 |
Cena | |||||
netto brutto |
144,83 zł 178,14 zł |
141,00 zł 173,43 zł |
125,67 zł 154,57 zł |
110,35 zł 135,73 zł |
98,09 zł 120,65 zł |
Nakład | Cena |
1 - 4 szt. |
144,83 zł netto 178,14 zł brutto |
5 - 19 szt. |
141,00 zł netto 173,43 zł brutto |
20 - 49 szt. |
125,67 zł netto 154,57 zł brutto |
50 - 199 szt. |
110,35 zł netto 135,73 zł brutto |
> 200 szt. |
98,09 zł netto 120,65 zł brutto |
*Podane ceny dotyczą jednej sztuki produktu bez znakowania.
B3LL-7304
Cechy produktu:- butelka o pojemności 300 ml, z zakrętką wykonaną z tworzywa sztucznego,- zakrętka zdobiona motywem pocałunku pozwala spersonalizować butelkę,- utrzymuje wysoką temperaturę zawartości do 12 godzin,- utrzymuje niską temperaturę zaw...
czytaj więcej
Cechy produktu:
- butelka o pojemności 300 ml, z zakrętką wykonaną z tworzywa sztucznego,
- zakrętka zdobiona motywem pocałunku pozwala spersonalizować butelkę,
- utrzymuje wysoką temperaturę zawartości do 12 godzin,
- utrzymuje niską temperaturę zawartości do 24 godzin,
- zakrętka jest szczelna (nie przepuszcza powietrza) oraz nieprzeciekająca,
- butelka wielokrotnego użytku,
- do butelki mieszczą się standardowe kostki lodu,
- kształt pozwala na wygodne i łatwe użytkowanie,
- stworzona z recyklingu oraz podlega recyklingowi,
- pozbawiona tworzyw sztucznych (BPA i PVC free, bezftalanowa),
- butelka przeznaczona do mycia ręcznego,
- nie należy podgrzewać jej w mikrofalach,
- nie zaleca się umieszczania jej w zamrażarkach.
Marka Lund London została stworzona w 2016 roku przez Daniela Savage'a i Simona Henleya, którzy od czasu spotkania w szkole byli przyjaciółmi przez prawie 25 lat. Po odnoszeniu osobno sukcesów w swoich karierach - Dan w rozwoju produktów, poszukiwaniu dostawców i sprzedaży, a Simon w zarządzaniu projektami - zdecydowali się połączyć siły i stworzyć markę Lund London. Ich misją było tworzenie pięknych przedmiotów do domu i upominków o innowacyjnym designie, wykorzystując wiedzę i umiejętności Daniela w zakresie rozwoju produktów i pozyskiwania dostawców, jednocześnie zapewniając wyjątkowy poziom obsługi klientom i partnerom.