Wiele osób czuje się bez samochodu, jak bez ręki. Ten najpopularniejszy środek transportu pozwala nam przemieszczać się szybko, bezpiecznie i przede wszystkim na naszych warunkach. Bez konieczności czekania na autobus czy pociąg. Bez martwienia się o bagaże, które trzeba ze sobą dźwigać. Samochód to ogromna wygoda, ale także obowiązek i oczywiście pasja. Dla niektórych jest jak dziecko, dla innych – jak druga połowa. Miłośników motoryzacji jest wielu, a ta liczba ciągle rośnie. Nic więc dziwnego, że nasze gadżety do samochodu robią prawdziwą furorę wśród wielu marek, nie tylko tych, które powiązane są z branżą motoryzacyjną.
Każdy lubi prezenty – tym bardziej te sprawdzone
O gadżetach reklamowych zwykle myślimy w kategorii prezentu. I to nic dziwnego – przecież najczęściej są one właśnie upominkiem dla klienta czy kontrahenta, z którym chcemy dobrze żyć. Prezent to oczywiście nie tylko sposób na zwrócenie uwagi klienta, ale też pokazanie mu, że marka dba o swoich, jak nikt inny. Gdzie tu miejsce na gadżety samochodowe?
Pomyśl o tym w ten sposób. Twoi klienci, wspólnicy, pracownicy w większości są posiadaczami samochodu. Jeśli nie jesteś firmą, która pozycjonuje się jako bardzo ekologiczna, możesz założyć to z czystym sumieniem i bez większych pomyłek w kalkulacjach. Oznacza to dla Ciebie, że wybierając gadżety motoryzacyjne, nawet jeśli nie są one ściśle powiązane z Twoją branżą, wybierasz bezpieczny i praktyczny produkt reklamowy, który większości Twoich klientów się przyda.
Niezależnie od tego, czy są to dodatki do auta, takie jak organizer do samochodu czy uchwyt magnetyczny, a może produkty bardziej skupione na bezpieczeństwie, jak kamizelka odblaskowa lub apteczka, jest to prezent, który będzie używany. A zatem będzie doceniony i widoczny. A o to przecież nam chodzi.
Skojarz się pozytywnie wybierając gadżety do samochodu
Jak pozycjonuje się Twoja marka? Jakie emocje wywołuje i z jakimi ma się kojarzyć klientom? Być może chcesz, by była powiązana ściśle z bezpieczeństwem lub wygodą. A może promujesz ducha przygody i przyjemność z życia? Niezależnie od tego, z jakimi emocjami i wartościami związana jest Twoja marka, prawdopodobnie możesz ograć to za pomocą gadżetów samochodowych.
Wyjątkiem są, jak już wspomnieliśmy, mocno ekologiczne marki, a także te, które mają bardzo silnie sprecyzowaną grupę gadżetów reklamowych, jak chociażby branża gastronomiczna czy kosmetyczna. Gadżety do samochodu to bezpieczne rozwiązanie dla tych marek, które nie do końca mają pomysł na portfolio swoich produktów reklamowych.
Chcą zrobić coś ciekawego, jednak nie do końca wiedzą co. To jednak idealna opcja dla tych, którzy do klienta podchodzą kompleksowo, prezentując mu gadżety, które mogą otaczać go z różnych stron w różnych chwilach jego dnia. Gadżet samochodowy świetnie wpisuje się w tę strategię. Spójrz chociażby na prostą skrobaczkę do szyb, która jest akcesorium niezbędnym zimą.
Klient będzie miał ją pod ręką, będzie korzystać z niej każdego dnia i kojarzyć ją pozytywnie z czymś, co ratuje mu życie i pozwala szybko pozbyć się niechcianego lodu. Twoje logo także tam będzie, a pozytywne emocje z łatwością zostaną powiązane nie tylko z samym produktem, ale właśnie również z Twoją marką.
Pamiętaj też, że codzienne używanie gadżetów z logo marki to stopniowe utrwalanie wizerunku firmy w świadomości klienta. Coś, co robi się za pomocą reklam telewizyjnych i w social mediach. My robimy to trochę inaczej i rzeczywiście to się sprawdza!
Gadżety do samochodu skracają dystans
Głównym zadaniem gadżetów reklamowych jest utrwalenie wizerunku marki w świadomości klienta, kojarzenie się z pozytywnymi emocjami. Ale także skracanie dystansu pomiędzy nieobecną, czasami obcą firmą, a człowiekiem, który korzysta z jej produktów lub usług.
To bardzo prosta metoda na pokazanie, że Twój klient liczy się dla Ciebie, jest ważny. Na tyle ważny, by firma o nim pomyślała. I to jeszcze jak – prezentując mu gadżety do samochodu, a zatem do jego oczka w głowie, środka komunikacji, ważnego punktu jego dnia. Gadżety motoryzacyjne to sprytne rozwiązanie dla wielu marek, które naprawdę chcą, by klient poczuł się doceniony.
Dodatki do auta spójne z wizerunkiem
Jeśli wybierasz gadżety reklamowe dla swojej firmy, prawdopodobnie doskonale wiesz, że masz ogromnie trudne zadanie przed sobą. Jest ich tak wiele! Trudno jest wybrać jeden gadżet, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania, dlatego wiele marek decyduje się na rozbudowywanie swojego portfolio reklamowego i wybieranie kolejnych pozycji, które zmieniają się wraz z ich firmą.
Każdy z tych gadżetów musi być jednak spójny z ogólnym wizerunkiem, misją i wizją marki. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego nie każdemu proponujemy gadżety do samochodu czy gadżety dla majsterkowicza. Czasem te rozwiązania nie są trafione. Kiedy więc zdecydować się na gadżety samochodowe?
Oczywistą sytuacją, w której wybór takiego gadżetu jest świetnym rozwiązaniem, jest posiadanie marki związanej z branżą motoryzacyjną. Możesz prowadzić swój salon, sprzedawać opony lub produkty dodatkowe do samochodów. Gadżety motoryzacyjne, wbrew pozorom, wybierane są również przez firmy, które działają w innych branżach, a jednak powiązane są w mocny sposób z samochodami.
Przykład? Foteliki dziecięce. To produkty, które są niezbędnym akcesorium dla młodych rodziców. Nierzadko klienci wydają na nie bardzo duże pieniądze. Warto więc zadbać o to, by pamiętali o Twojej firmie i zawsze kojarzyli ją pozytywnie. Wybierz gadżety motoryzacyjne, które powiązane są z bezpieczeństwem, by od razu kojarzyły się z Twoją branżą.
Dodatki do auta to także must have dla dużych firm, które wyposażają swoich pracowników w samochody służbowe bądź po prostu przygotowują dla nich wyprawki. W takim pakiecie powinien znaleźć się co najmniej jeden gadżet do samochodu – na przykład ładowarka USB.
Niezależnie od tego, jaki gadżet samochodowy wybierzesz, my z łatwością oznakujemy go Twoim logo. Dzięki temu marka będzie zawsze towarzyszyć Twoim klientom czy pracownikom w codziennych podróżach.