+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Kilka podstawowych zasad, które pomogą Ci przygotować plik do druku

Kilka podstawowych zasad, które pomogą Ci przygotować plik do druku

Co znajdziesz w tym artykule

    Właściwe przygotowanie plików do druku jest niezbędne, by uzyskać w pełni zadowalający efekt znakowania. Twoja firma pierwszy raz zamawia gadżety reklamowe z logotypem? Nie wiesz jak przygotować plik? Dzięki poniższym wskazówką nie będziesz miał z tym żadnego problemu! Jest kilka podstawowych reguł, dzięki którym będziesz miał pewność, że nadruk zawsze wyjdzie tak, jak wyglądał na wizualizacji.

    1. Pliki przesyłaj zawsze w postaci wektorowej, również czcionki w pliku powinny być zamienione na wektory.

    Często przy w logotypach używane są wyszukane i wymyślne czcionki, w niektórych przypadkach są tworzone specjalnie nowe dla konkretnej firmy. Programy graficzne, chcąc zapisać plik w jak najmniejszym rozmiarze, domyślnie nie osadzają czcionek w dokumencie. Jeśli nie zamienimy czcionki na krzywe, plik otwierany na innym komputerze może wyglądać całkowicie odmiennie, niż zakłada to pierwotna wersja.
    Pliki zapisane w wektorach zawsze gwarantują nam najwyższą jakość, dzięki nim unikniemy pikseli, a nadruk zawsze będzie wyglądał dobrze. 

     

    2. Plik wektorowy przesyłaj w formacie .pdf, a bitmapę w formacie .tif lub .pdf.

    Jeśli przesyłamy plik w wektorach zapisany w formacie .pdf po otwarciu na różnych komputerach i przez różne programy graficzne zawsze będzie wyglądał tak samo. Co to jest bitmapa? Obraz graficzny przedstawiany na ekranie monitora za pomocą pikseli. Właśnie piksele odróżniają bitmapę od wektorów. Wektory nie składają się z pikseli, właśnie dzięki temu nie mogą ulec rozpikselizowaniu, czyli utracie jakości. Najpopularniejszym przykładem bitmapy jest zdjęcie.

     

    Znakowanie kubków

    3. Dbaj o wysoką jakość pliku wysyłanego do druku – najlepszą jakość daje rozdzielczość 300dpi.

    Wysoka rozdzielczość gwarantuje, ze nadruk będzie wysokiej jakości. Jest to szczególnie ważne w przypadku bitmap, słaba jakość pliku może spowodować, że na wydruku widoczne będą piksele.

     

    4. Plik przesyłaj w formacie rzeczywistym.

    Jeśli zapiszesz plik w rzeczywistej wielkości nadruku gwarantujemy Ci, że nie zajdzie żadna pomyłka. Jest to duże ułatwienie dla nas, eliminuje wszystkie ewentualne pomyłki związane z wielkością nadruku. Plik zapisany w formacie rzeczywistym gwarantuje, że gadżety reklamowe z nadrukami zawsze będą wyglądać tak, jak na wizualizacji.

     

    5. Przed zapisaniem pliku upewni się, że masz ustawione kolory palety CMYK lub Pantone.

    Jest to paleta barw przeznaczona bezpośrednio do druku. Pamiętaj! Kolory zapisane w RGB (czyli te, które widzimy na ekranie komputera oraz telewizora) mogą różnić się od odcieni palet drukarskich CMYK. Jeśli od razu ustawisz odpowiedni format koloru, unikniesz nieporozumień.

     

    Przygotuj plik do druku - Paleta Pantone

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    29 październik 2024
    Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które budują świadomość marki i angażują odbiorców. Ale jak wyróżnić się na tle konkurencji, która również wykorzystuje te metody? Odpowiedź tkwi w sezonowych gadżetach reklamowych. Wykorzystanie odpowiednich gadżetów dostosowanych do pory roku pozwala Twojej marce stać się bardziej aktualną i zapadającą w pamięć klientów.
    30 wrzesień 2024
    W branży edukacyjnej, budowanie relacji z uczniami, studentami, nauczycielami oraz rodzicami wymaga starannie przemyślanej strategii promocyjnej. Wizerunek instytucji, takich jak szkoły, uniwersytety czy ośrodki edukacyjne, zależy od wielu czynników – od jakości kształcenia, przez reputację, po skuteczne działania marketingowe. Jednym z narzędzi, które może znacząco wesprzeć te działania, są gadżety reklamowe.
    27 wrzesień 2024
    W dzisiejszym świecie, pełnym ciągłej rywalizacji o uwagę klienta, firmy muszą sięgać po coraz bardziej wyszukane i skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym z nich są gadżety reklamowe, które mimo swojej prostoty, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w strategiach promocyjnych zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm. Ale czym dokładnie są gadżety reklamowe i jakie mają zastosowanie w marketingu? W tym artykule przyjrzymy się, jak takie upominki mogą wspierać rozwój marki, budować relacje z klientami i wzmacniać lojalność.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku