+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Dlaczego projektowanie logo nie trwa 5 minut? Wywiad z naszym grafikiem cz. 2

Dlaczego projektowanie logo nie trwa 5 minut? Wywiad z naszym grafikiem cz. 2

Co znajdziesz w tym artykule

    We wcześniejszej części udało nam się dowiedzieć, dlaczego logotyp jest aż tak ważny dla firmy. Warto słuchać rad doświadczonego grafika, by stworzyć projekt, który będzie służył firmie przez lata. Dodatkowo będzie wspierał budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku. A teraz trzy krótkie pytania, które odnoszą się do procesu projektowania. Czego możemy oczekiwać i w jaki sposób są przedstawiane propozycje, wszystkiego dowiecie się poniżej.

    Dlaczego pierwsze przesyłanie logo jest w odcieniach czerni i bieli?

    Ponieważ każdy z nas ma określone preferencje kolorystyczne, innym bardziej podoba się niebieski, a innym zielony. Niedoświadczonym grafikom zdążają się sytuacje, w których projekt logotypu jest odrzucony z powodu wykorzystanego koloru, który nie podoba się właścicielowi firmy. Dlatego najpierw projektuje się znak, a dopiero później dobiera się odpowiedni kolor, oczywiście w konsultacji z klientem. Szkoda, żeby dobry projekt został odrzucony z powodu niepodobającego się koloru. Dlatego graficy dmuchają na zimne i wysyłają projekty w czerni i bieli.

    Dlaczego projektowanie logo nie trwa 5 minut?

    Dlaczego logo powinno być minimalistyczne?

    Ponieważ proste znaki łatwiej jest rozpoznać, odróżnić i przede wszystkim zapamiętać. Im mniej kształt jest skomplikowany, tym łatwiej go wykorzystać. Proste logotypy są odbierane przez konsumentów, jako bardziej profesjonalne i eleganckie. Dzięki prostemu logotypowi nasza firma już na wstępie może wywoływać pozytywne skojarzenia w głowach naszych potencjalnych odbiorców. Nieprzesadzone logo dobrze prezentują się na gadżetach reklamowych, nie są zbyt krzykliwe i pretensjonalne. Przecież to ważne, żeby klient nie wstydził się używać breloku reklamowego i pić co rano kawę w kubku z logo.

    Ile propozycji logotypu od grafika najczęściej jest wysyłanych?

    Najczęściej wysyłane są 3 propozycje logotypu. Jeśli jest ich więcej klient ma problem z wyborem, a dodatkowo zaczyna trochę kombinować. Wtedy pojawiają się pomysły łączenia pewnych części projektów, co zazwyczaj jest złym pomysłem. Każda z przesyłanych propozycji odnosi się do działalności prowadzonej przez firmę, jednak każda z nich jest całkowicie od siebie rożna.

    Dlaczego projektowanie logo nie trwa 5 minut?

    Mamy nadzieje, że po przeczytaniu tego krótkiego wywiadu, zawsze będziecie wybierać takie logotypy, które będą prezentować się profesjonalnie i pomogą w budowaniu wizerunku marki. Loto jest ważne, nie należy bagatelizować kwestii związanej z projektowaniem. W końcu to wizytówka firmy na lata, przyozdobi gadżety reklamowe, auto firmowe i wiele innych produktów.

    Powiązane artykuły
    29 październik 2024
    Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które budują świadomość marki i angażują odbiorców. Ale jak wyróżnić się na tle konkurencji, która również wykorzystuje te metody? Odpowiedź tkwi w sezonowych gadżetach reklamowych. Wykorzystanie odpowiednich gadżetów dostosowanych do pory roku pozwala Twojej marce stać się bardziej aktualną i zapadającą w pamięć klientów.
    30 wrzesień 2024
    W branży edukacyjnej, budowanie relacji z uczniami, studentami, nauczycielami oraz rodzicami wymaga starannie przemyślanej strategii promocyjnej. Wizerunek instytucji, takich jak szkoły, uniwersytety czy ośrodki edukacyjne, zależy od wielu czynników – od jakości kształcenia, przez reputację, po skuteczne działania marketingowe. Jednym z narzędzi, które może znacząco wesprzeć te działania, są gadżety reklamowe.
    27 wrzesień 2024
    W dzisiejszym świecie, pełnym ciągłej rywalizacji o uwagę klienta, firmy muszą sięgać po coraz bardziej wyszukane i skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym z nich są gadżety reklamowe, które mimo swojej prostoty, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w strategiach promocyjnych zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm. Ale czym dokładnie są gadżety reklamowe i jakie mają zastosowanie w marketingu? W tym artykule przyjrzymy się, jak takie upominki mogą wspierać rozwój marki, budować relacje z klientami i wzmacniać lojalność.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku