Praktyczne gadżety dla organizatorów eventów
Działania promocyjne z udziałem gadżetów reklamowych na eventach działa najlepiej, gdy są spełnione nastepujące warunki:
- są to przedmioty wysokiej jakości, które nie tylko ładnie wyglądają, ale też są praktyczne
- jako organizator mądrze rozporządzasz budżetem przeznaczonym na ten zakup
- ich zamówienie i realizacja nie pochłaniają zbyt dużej ilości czasu
To duże wymagania, ale nie dla profesjonalnych agencji, które mogą sprawnie pomóc w takiej organizacji gadżetów na eventy. Opengift posiada spore doświadczenie w tego typu działaniach i dlatego w tym miejscu chcemy się podzielić pomocnymi wskazówkami, jakie artykuły promocyjne najlepiej nadają się na różnego rodzaju konferencje i wydarzenia. Są to zarówno niezbędne produkty, takie jak niestandardowe opaski i smycze reklamowe, jak i bardziej wymyślne projekty jak ekologiczne torby papierowe z logo. Dzisiaj znajdziesz naprawdę szeroki zakres gadżetów, dlatego nie będzie żadnego problemu z tym, by dobrać te najbardziej odpowiednie dla konkretnego rodzaju wydarzenia. Ale zaraz, zaraz...
Po co właściwie rozdawać gadżety promocyjne na eventach?
Przedmioty promocyjne są istotnym elementem podczas planowania dowolnego wydarzenia lub konferencji, ponieważ…. Promują! To takie proste! Jednak, aby przekonać Cię w pełni do przekazania części budżetu na ten cel, rozwiniemy temat ich wartości nieco bardziej.
Przede wszystkim chodzi o zwiększenie ekspozycji marek - owszem wysoki koszt organizowanych wydarzeń jest czasami koniecznym złem, ale możesz wykorzystać tę okazję jeszcze bardziej i dłużej, aby po zakończeniu eventu nadal mieć z niego korzyści. Właśnie to osiągniesz stawiając na praktyczne gadżety z logo marki, które będą używane przez osoby obdarowane (klientów, kontrahentów etc) jeszcze przez długi czas.
W zależności od tego, na jakie gadżety promocyjne ostatecznie postawisz, jeśli postarasz się o to, by faktycznie niosły wartość dodaną dla osoby obdarowanej i równocześnie dobrze eksponowały markę – uzyskasz pewność, że będą niosły kluczowe wiadomości na temat Twojej oferty. Będą to wiadomości, które uczestnicy wezmą ze sobą do domu, do miejsca pracy czy gdziekolwiek indziej, gdzie przedmiot z logo będzie dla nich przydatny.
Sęk w tym, że dobrze zorganizowane firmowe czy biznesowe wydarzenie powinno pozostać z klientami przez długi czas i w takim kontekście trzeba przyznać, iż marnotrawstwem byłoby, gdyby udany event nie przyczynił się do brandingu Twojej firmy, prawda? Właśnie dlatego delikatne przypomnienie o tym, kim jesteś przy pomocy tych praktycznych gadżetów może utrzymać pamięć o Twojej firmie i udanym evencie przez długi czas.