+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Ceramika reklamowa – wady, zalety i metodyka nadruku

Ceramika reklamowa – wady, zalety i metodyka nadruku

Co znajdziesz w tym artykule

     

    Warto przyjrzeć się zaletom gadżetów promocyjnych, aby mieć oczy szeroko otwarte, na to czy te, o których aktualnie myślimy w ramach zastosowania w swojej strategii reklamowej to faktycznie najlepszy pomysł. Dzisiaj „na tapecie” ceramika reklamowa, której reprezentantem są przede wszystkim kubki reklamowe.

    Pamiętaj, że te gratisy mogą być bezpłatne dla odbiorców, ale Ty musisz za nie zapłacić.

     

    Ceramika reklamowa – zalety


    Produkty promocyjne takie jak kubki reklamowe, czy chociażby kubek cappuccino są jednym z najlepszych sposobów promowania produktu, marki i firmy, często za niewielką opłatą, bowiem są to zamówienia bardzo ekonomiczne.

     

    Liczne badania wykazały, że produkty promocyjne tego typu :

     

    • mocno podnoszą świadomość marki

    • zwiększają wskaźniki odpowiedzi

    • wzmacniają lojalność klientów

    • tworzą pozytywne wrażenia na temat Twojej firmy

     

    Wszystko to w efekcie wskazuje na wyższą wydajność sprzedaży. W tym wysoce konkurencyjnym świecie sprzedaż ma znaczenie. Przede wszystkim jednak ceramika promocyjna ociepla wizerunek marki – mocna kawa rano czy popołudniowe kakao w logo opatrzonym logo marki sprawi, że firma też będzie kojarzyć się z czymś miłym, przyjemnym, relaksującym.

     

    Ceramika reklamowa – wady

     

    Jeśli są jakiekolwiek – to ich powszechność i ewentualna awaryjność. Jeśli chodzi o punkt numer jeden – są tacy, których zdaniem kubków czy filiżanek nigdy nie ma za dużo, więc nie jest to też wielki problem. Jeśli chodzi o drugi aspekt – najprostszym sposobem na to, by uniknąć rozczarowania towarzyszącego szybkiemu rozbiciu się kubka bądź zmywaniu pieczołowicie dobranej na ceramikę grafiki jest po prostu znalezienie producenta znanego z wysokiej jakości wykonywanych produktów.

     

    Metoda nadruku ceramiki reklamowej

    Przez wiele tysięcy lat ludzie malowali ceramikę farbami nieorganicznymi. Pierwszym znaczącym postępem w technologii druku ceramicznego było wprowadzenie sitodruku – dziś ta metoda nadal pozostaje standardem branżowym, jeśli komuś zależy na wydrukach w setkach lub tysiącach egzemplarzy.

     

    Dwie najbardziej znaczące wady drukowania w ten sposób to:

     

    • koszt wykonania

    • ograniczenia rozdzielczości obrazu w przypadku wielokolorowych nadruków

     

    Te ograniczenia zniknęły wraz z wprowadzeniem drukarek atramentowych i różnych innych technik druku cyfrowego, które dzisiaj umożliwiają niedrogie drukowanie pojedynczego elementu na raz i zrewolucjonizowało to przemysł drukarski i fotograficzny.

    Powiązane artykuły
    29 październik 2024
    Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które budują świadomość marki i angażują odbiorców. Ale jak wyróżnić się na tle konkurencji, która również wykorzystuje te metody? Odpowiedź tkwi w sezonowych gadżetach reklamowych. Wykorzystanie odpowiednich gadżetów dostosowanych do pory roku pozwala Twojej marce stać się bardziej aktualną i zapadającą w pamięć klientów.
    30 wrzesień 2024
    W branży edukacyjnej, budowanie relacji z uczniami, studentami, nauczycielami oraz rodzicami wymaga starannie przemyślanej strategii promocyjnej. Wizerunek instytucji, takich jak szkoły, uniwersytety czy ośrodki edukacyjne, zależy od wielu czynników – od jakości kształcenia, przez reputację, po skuteczne działania marketingowe. Jednym z narzędzi, które może znacząco wesprzeć te działania, są gadżety reklamowe.
    27 wrzesień 2024
    W dzisiejszym świecie, pełnym ciągłej rywalizacji o uwagę klienta, firmy muszą sięgać po coraz bardziej wyszukane i skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym z nich są gadżety reklamowe, które mimo swojej prostoty, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w strategiach promocyjnych zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm. Ale czym dokładnie są gadżety reklamowe i jakie mają zastosowanie w marketingu? W tym artykule przyjrzymy się, jak takie upominki mogą wspierać rozwój marki, budować relacje z klientami i wzmacniać lojalność.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku