Apla – dobierz tło swojego projektu w prawidłowy sposób
Apla, czyli tło do projektów graficznych ma ogromne znaczenie. Determinuje niejednokrotnie sukces bądź porażkę projektu graficznego. Abyś miał jak największe szanse na dołączenie do pierwszej, a nie drugiej grupy - w dzisiejszym wpisie wskazujemy na najważniejsze aspekty tego doboru, które będziesz mógł z powodzeniem wykorzystać do kolejnego projektu.
Apla – na czym polega problem?
Wydawnictwa promocyjne ją uwielbiają i jest jednym z najczęściej używanych elementów projektów. Graficy zajmujący się dopieszczeniem projektu, często przy doborze tła dają się ponieść fantazji, na czym ucierpieć mogą drukarze… gdyż nie zawsze to co w layoucie tak samo dobrze wygląda już po wydruku.
Apla jest nasyceniem określonego koloru tworząc tło 100% jednolite. Kolory tła, z jakich można wybierać to:
-
czarny
-
granatowy
-
różowy
-
zielony
Pewne jest również, iż w nowoczesnych kompozycjach stanowi ona nieodłączny składnik i ciężko byłoby znaleźć grafika, który stworzyłby współczesny projekt bez jej udziału – to nadaje bowiem ton i smak każdemu projektowi.
Dlaczego w OpenGift apla nie stanowi problemu?
Bez względu na to czy chodzi o tło dla kubków czy mają to być torby reklamowe - z aplą damy radę, bowiem wszechobecne komplikacje, jakie mają miejsce z jej udziałem głównie dotyczą wydruku na starszych maszynach. My jednak posiadamy nowoczesny park maszyn drukarskich, dla których poradzenie sobie z wymyślną aplą nie jest problemem. Apla to swoisty sprawdzian tego jak sprawny jest sprzęt i jak doświadczony drukarz, który go obsługuje.
Co może się stać, jeśli drukarka bądź drukarz zawiodą?
Niepożądane efekty związane z nieodpowiednim wydrukiem tła:
-
pasy
-
regularnie powtarzające się rozjaśnienia
-
nierówno położony kolor
Dlatego zachęcamy do skorzystania przy wyborze apli z tego rozwiązania: w przypadku tych licznych i różnokolorowych warto zapoznać się wcześniej z umiejętnościami i sprzętem drukarni, do której idzie się ze zleceniem. Przykładu tej, której można zaufać ze skromności już drugi raz nie będziemy podawać.