Okulary reklamowe - idealny gadżet na upalne dni!
Gadżety reklamowe stanowią jeden z najpopularniejszych dodatków rozdawanych podczas różnego rodzaju imprez firmowych, targów oraz innych eventów. Osoby odpowiedzialne za marketing w firmach, często zastanawiają się jaki produkt będzie odpowiedni, tani, a jednocześnie pomoże w promocji przedsiębiorstwa. Takim niestandardowym, kreatywnym giftem mogą się okazać okulary przeciwsłoneczne z logo Twojej firmy.
Dlaczego okulary reklamowe?
Okulary stanowią prosty, budżetowy, ale także funkcjonalny prezent, który pozwala na reklamę firmy przez dłuższy czas. Okulary to nie tylko stylowe akcesoria, pozwalają one również chronić oczy przed promieniami UV. Dzięki szerokiej gamie modeli, a także kolorów, każdy znajdzie coś odpowiedniego. To, co nadrukujesz na okularach zależy już tylko od Ciebie. Może to być logo Twojej firmy, hasło reklamowe odnoszące się np. do najnowszej kampanii, czy też slogan. Szeroka gama kolorystyczna sprawia, że możesz dobrać kolor oprawek odpowiadający kolorom firmowym, aby zachować spójność.
Jakie okulary wybrać?
W zależności od tego do jakiego grona odbiorców chcesz trafić, możesz wybrać różne modele okularów. Jeżeli chcesz trafić zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn warto postawić na klasyczne okulary przeciwsłoneczne z podziałem kolorystycznym, np. różowe lub żółte dla kobiet, czarne lub granatowe dla mężczyzn. Organizując np. konferencję na której będą znajdowały się osoby z innych krajów, możesz wykorzystać okulary przeciwsłoneczne z soczewkami w kolorach flagi danego państwa.
Prowadzisz firmę o tematyce sportowej lub organizujesz event sportowy? W tej sytuacji doskonale sprawdzą się i utrzymają spójność okulary sportowe z lustrzanymi soczewkami. A może prowadzisz akcję promocyjną ekologicznych produktów? Wykorzystaj do promocji okulary przeciwsłoneczne z oprawkami imitującymi drewno, a na pewno wyróżnisz się w tłumie.
Jak znakować okulary?
Występują dwie najpopularniejsze metody znakowania okularów. Pierwszą z nich jest tampodruk, który sprawdzi się w przypadku małej ilości kolorów nadruku. Pozwala on bowiem nanieść cztery pełne kolory na każdy z nauszników. Ta metoda sprawdzi się doskonale, jeżeli planujesz nanieść hasło lub slogan reklamowy.
Kolejną metodą znakowania jest naklejka 3D, tzw. naklejka epoksydowa (wypukła), która umożliwia wykonanie logo czy grafiki bez ograniczeń kolorystycznych (full color). Tę metodę znakowania powinieneś wybrać, jeżeli w Twoim logo zawarta jest duża ilość kolorów lub przejścia tonalne.
Mając na uwadze fakt, że na okularach przeciwsłonecznych nie ma zbyt dużego pola manewru, jeżeli chodzi o wielkość nadruku, pamiętaj, aby starać się nanieść to, co jest najistotniejsze i to, co odbiorca w łatwy sposób zapamięta. Umieszczanie zbyt długich sloganów może spowodować, że nie będzie on zbyt czytelny, a także będzie trudny do zapamiętania. Skup się na tym, aby treść była krótka i trafiała w sedno.
Okulary przeciwsłoneczne sprawdzą się w promocji każdej marki. Bez względu na to czy reprezentujesz branże modową, turystyczną, czy budowlaną, mówienie o swojej marce staje się dużo prostsze, jeżeli używasz modnych prezentów, takich jak okulary przeciwsłoneczne. Stylowa para okularów przeciwsłonecznych przyciągnie uwagę każdego. Nadrukowując logo swojej firmy na okularach, Twoje szanse na zachęcenie do odwiedzenia Twojej witryny internetowej, czy zgłębienia informacji o marce wzrastają. Nosząc okulary przeciwsłoneczne z logo firmy docierasz do szerszego grona odbiorców bez większego wysiłku, czy ponoszenia wysokich kosztów.