Bidony reklamowe - dlaczego ich popularność stale wzrasta?
Popularność bidonów reklamowych w ostatnim czasie stale rośnie. W dużej mierze spowodowane jest to wzrostem zainteresowania zdrowym stylem życia, odżywianiem oraz sportem, ale nie tylko. Producenci bidonów reklamowych, otwierając się na rynek, proponują coraz ciekawsze rozwiązania, oferując między innymi różne pojemności bidonów, kształty, a także dodatki, które są do nich dołączane.
Bidon reklamowy - dla kogo?
Bidony reklamowe mają bardzo szerokie grono odbiorców, ponieważ każdy z nas jest jego potencjalnym użytkownikiem, szczególnie w okresie letnim, kiedy temperatury są wysokie i zalecane jest częstsze nawadnianie organizmu.
Bidony reklamowe to także świetna propozycja gadżetu na różnego rodzaju eventy, nie muszą to być eventy sportowe, równie dobrze mogą to być na przykład koncerty zarówno plenerowe, jak i w pomieszczeniach zamkniętych. Bidon reklamowy to również trafiony prezent dla Twojego Klienta, a naniesienie na niego logo sprawi, że Twoja firma na dłużej zostanie w jego pamięci.
Jaki bidon reklamowy wybrać?
W zależności od tego, kto będzie użytkownikiem bidonu, należy zwrócić uwagę przede wszystkim na jego kształt i pojemność. Jeżeli bidon ma być przeznaczony dla Pań, zalecamy wybór mniejszej pojemności, tak by zmieścił się do torebki, na przykład może to być Bidon 400ml z wkładem do chłodzenia, który występuje w kilku wersjach kolorystycznych.
Na upalne dni polecamy bidon, który zawiera specjalny pojemnik wewnątrz, umożliwiający dodanie owoców lub na przykład mięty. Pojemnik jest wyciągany, więc jeżeli nie chcesz wkładać do środka owoców, możesz bez problemu go wyjąć uzyskując klasyczny bidon reklamowy. Ten model bidonu posiada także automatyczne zamknięcie oraz blokadę, żeby napój się nie wylewał. Po przekręceniu blokady, nie ma możliwości otwarcia bidonu.
Dla sportowców, którzy muszą spożywać więcej napojów, aby odpowiednio się nawodnić, doskonałym rozwiązaniem będzie bidon reklamowy- butelka z tritanu 750 ml. Ten model bidonu występuje w kilku wersjach kolorystycznych, a także posiada dodatkowy system ochrony przed przeciekaniem, więc nawet jeżeli butelka będzie leżała w torbie treningowej, nie obawy o to, że zaleje strój na siłownię. Alternatywą dla osób ćwiczących może być również Bidon 550 ml z podwójnymi ściankami, który w przeciwieństwie do poprzedniej propozycji posiada składany ustnik, a także miarkę.
Dla osób, które chciałyby zaskoczyć swoich Klientów, ciekawą opcją może być Butelka z głośnikiem, która pozwoli nie tylko na ugaszenie pragnienia, ale także na posłuchanie muzyki. Dodatkowo w w skład zestawu wchodzi również ręcznik poliestrowy o wymiarach 30x80 cm.
Czy bidony reklamowe można oznakować?
Jak najbardziej, bidony reklamowe również można znakować, co zdecydowanie poprawi rozpoznawalność Twojej marki i jej logo. Używanie ich na co dzień przez osoby obdarowane, spowoduje, że Twoja firma zyska dodatkową reklamę, co w efekcie może przenieść się na nowych Klientów, szczególnie jeśli bidon ma ciekawy kształt lub kolor, wówczas bardziej będzie on przyciągał uwagę innych osób. Większość bidonów możemy oznakować tylko jednym kolorem metodą sitodruku, bądź tampodruku. Niektóre modele pozwalają także na znakowanie etykietą cyfrową i uzyskanie full coloru. Więcej o wymienionych metodach znakowania, możesz znaleźć tutaj.