+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Jak słodycze reklamowe mogą Ci pomóc, a jak zaszkodzić

Jak słodycze reklamowe mogą Ci pomóc, a jak zaszkodzić

Co znajdziesz w tym artykule

    Odpowiednio dobrane gadżety reklamowe pozwalają na długo zagościć w pamięci klienta i wywołać u niego pozytywne skojarzenia z naszą firmą. Słodycze reklamowe to oryginalny upominek, który bez wątpienia wywoła uśmiech na twarzy każdego obdarowanego Klienta. Gdzie sprawdzą się najlepiej i jakie słodycze reklamowe wybrać, aby podtrzymać pozytywny wizerunek marki i nie zaszkodzić jej?

    Słodycze reklamowe- warianty wyboru.

    Wśród słodkich upominków reklamowych dominują cukierki, jednak jest to wariant podstawowy, obecny w największej ilości przedsiębiorstw, dlatego też warto wybrać inny rodzaj słodyczy, które nie są aż tak często spotykane. Do innych obecnych na rynku słodyczy reklamowych zaliczamy:

    • żelki - proponowane przez nas żelki zapakowane są w mały słoiczek z metalizowaną pokrywką, która jednocześnie jest nośnikiem reklamy. Na zakrętce słoiczka możemy umieścić naklejkę 3D lub wygrawerować logo Twojej firmy.

    • Cukierki w pudełku, serce - pudrowe cukierki reklamowe zapakowane w metalowe pudełeczko w kształcie serca występują w dwóch wariantach kolorystycznych, białym i czerwonym. Na górnej części- pokrywce nanosimy logo metodą tampodruku lub grawera, istnieje również możliwość naniesienia nadruku na całą górną powierzchnię pokrywki drukiem cyfrowym,

    • ciastko korzenne - doskonale sprawdzi się w okresie świątecznym i swoim smakiem, pomoże poczuć klimat Świąt. Zapakowane w papierek, stanowiący nośnik reklamy,

    • czekolada kwadratowa - zapakowana w folię aluminiową oraz etykietę papierową, na którą nanoszony jest nadruk. Proponujemy czekoladki w kilku smakach: mleczna, deserowa, biała, mleczno-biała, deserowa o wysokiej zawartości kakao,

    • lizak owocowy i lizak bez cukru występujące w kilku różnych smakach, dzielących się na kilka kategorii takich jak: basic, bez cukru, sezonowe i na specjalne zamówienie. Warto nadmienić, iż nasze lizaki są w 100% wegańskie.

     

    Oprócz wymienionych powyżej słodyczy reklamowych, w ofercie posiadamy również inne czekoladki i ciastka, a także miętówki, zapakowane w różnego rodzaju pudełka, w zależności od potrzeb Klienta. Więcej naszych słodyczy reklamowych możesz znaleźć w dziale słodycze reklamowe.

     

    Słodycze reklamowe- zalety i wady

    Główną zaletą słodyczy reklamowych jest fakt, iż wywołują pozytywne emocje w osobach obdarowanych bez względu na ich wiek. Do pozostałych zalet słodyczy reklamowych możemy zaliczyć:

    • różnorodność smaków,

    • możliwość wyboru opcji bez cukrowej,

    • stosunkowo niska cena,

    • niewielkie rozmiary, dzięki czemu możemy je w łatwy sposób przetransportować,

    • możliwość wyboru opcji wegańskiej,

    • uniwersalność, słodycze reklamowe mogą zostać wykorzystane podczas konferencji, ale także mogą zostać dołożone np. do zamówienia Klienta.

    Pomimo przewagi zalet, słodycze reklamowe posiadają też kilka wad, do których możemy zaliczyć:

    • stosunkowo krótki termin przydatności do spożycia w stosunku do minimum logistycznego, np. w przypadku lizaków min. logistyczne wynosi 7000 szt., a termin przydatności to 12 miesięcy,

    • nie sprawdzą się w przypadku wielkich korporacji, które zazwyczaj współpracują ze znanymi światowymi markami, w przypadku takich firm warto postawić na zdecydowanie droższe i bardziej profesjonalne podarunki,

    • podatność na ciepło - w przypadku wysokich temperatur, czekoladki po prostu się roztopią.

    Słodycze reklamowe z logo firmy bez wątpienia mogą wzmocnić wizerunek firmy i wzbudzać pozytywne skojarzenia, niejednokrotnie wywołujące uśmiech na twarzy. Należy jednak pamiętać, aby przez zakupem takiego upominku oszacować czy zamówiona ilość zostanie wykorzystana w terminie przydatności, a także dostosować rodzaj słodyczy do danej okoliczności.

    Powiązane artykuły
    29 październik 2024
    Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które budują świadomość marki i angażują odbiorców. Ale jak wyróżnić się na tle konkurencji, która również wykorzystuje te metody? Odpowiedź tkwi w sezonowych gadżetach reklamowych. Wykorzystanie odpowiednich gadżetów dostosowanych do pory roku pozwala Twojej marce stać się bardziej aktualną i zapadającą w pamięć klientów.
    30 wrzesień 2024
    W branży edukacyjnej, budowanie relacji z uczniami, studentami, nauczycielami oraz rodzicami wymaga starannie przemyślanej strategii promocyjnej. Wizerunek instytucji, takich jak szkoły, uniwersytety czy ośrodki edukacyjne, zależy od wielu czynników – od jakości kształcenia, przez reputację, po skuteczne działania marketingowe. Jednym z narzędzi, które może znacząco wesprzeć te działania, są gadżety reklamowe.
    27 wrzesień 2024
    W dzisiejszym świecie, pełnym ciągłej rywalizacji o uwagę klienta, firmy muszą sięgać po coraz bardziej wyszukane i skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym z nich są gadżety reklamowe, które mimo swojej prostoty, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w strategiach promocyjnych zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm. Ale czym dokładnie są gadżety reklamowe i jakie mają zastosowanie w marketingu? W tym artykule przyjrzymy się, jak takie upominki mogą wspierać rozwój marki, budować relacje z klientami i wzmacniać lojalność.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku