+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Tampodruk, druk cyfrowy UV, tłoczenie – jak znakować gadżety reklamowe?

Tampodruk, druk cyfrowy UV, tłoczenie – jak znakować gadżety reklamowe?

Co znajdziesz w tym artykule

    We wcześniejszym artykule staraliśmy się rozjaśnić mroczne tajemnice znakowania. Każdy z naszych czytelników doskonale powinien już wiedzieć, że np. sublimacja to doskonały pomysł do znakowania np. kubków, a tłoczenie sprawdzi się na skórzanych brelokach. Ty razem dokładnie przyjrzymy się dwóm technologią znakowania. Sprawdzimy, co to jest druk cyfrowy UV i jakie powierzchnie powinny być znakowane tampodrukiem. Te nazwy wcale nie są takie straszne, na jakie wyglądają!

    Tampodruk - jak to działa?

    Tampodruk pozwala na naniesienie nadruku na większość gadżetów, zaczynając od toreb, po długopisy a nawet pendrive. Można ją stosować przy niemal każdych kształtach i rozmiarach. Jest bardzo popularna, ponieważ daje możliwość znakowania w wielu kolorach, na wielu tworzywach i w różnorodnych formatach, co sprawi, ze jest bardzo praktyczna. Dodatkowo jest opłacalna dla niskich, a także dużych nakładów. Właśnie tą technologią najczęściej znakuje się długopisy.

    Znakowanie gadżetów tampodruk

    Druk cyfrowy UV – jak to działa?

    To metoda pozwala na oddanie niemal fotograficznej jakości nadruku. Służy do znakowania najczęściej powierzchni płaskich lub, rzadziej gadżetów 3D. Cechą charakterystyczną nadruków wykonywanych tą metodą druku cufrowego UV zachowanie głębi barw. Wysoka precyzja nadruku daje możliwość odwzorowania wielokolorowych zdjęć oraz druku aż do samej krawędzi. Dzięki temu zwiększa się powierzchnia zadruku. Podobnie jak w przypadku tampodruku, technologia druku cyfrowego UV jest opłacalna zarówno przy małych, jak i dużych nakładach. By efekt znakowania prezentował się jak najlepiej, ważne jest by przesyłane do druku pliki miały jak najwyższą rozdzielczość.

    Znakowanie gadżetów - druk cyfrowy UV

    Co z tym tłoczeniem?

    Jest to metoda, która prezentuje się bardzo elegancko. Jest nanoszony na określony produkt poprzez metalową płytkę za pomocą wysokiego ciśnienia i temperatury. Nadaje się do znakowania produktów skórzanych oraz skóropodobnych. Istnieje możliwość tłoczenia również z kolorem np. złotym lub srebrnym. Technologia bardzo trwała, jedyny minus to opłacalność dla wysokich nakładów.

    Znakowanie gadżetów - tłoczenie

    Powiązane artykuły
    23 wrzesień 2024
    Wybór techniki do druku na tkaninach ma duże znaczenie w przypadku personalizacji odzieży reklamowej. Każda z dostępnych metod ma unikalne cechy, które wpływają na efekt wizualny, trwałość nadruku oraz opłacalność produkcji.
    23 sierpień 2024
    Co roku na rynku pojawiają się nowe gadżety reklamowe, ale największą popularnością wciąż cieszą się tradycyjne produkty. Kubki, bo o nich mowa, są świetnym miejscem na reklamę. Korzysta z nich każdy i to codziennie. Dlatego zdecydowanie warto wykorzystać je w swojej kampanii marketingowej. Co jednak nadrukować na kubkach? Sprawdź 5 kreatywnych pomysłów!
    20 sierpień 2024
    Długopisy z nadrukiem to prawdziwa klasyka wśród upominków marketingowych. Gadżety te cieszą się ogromną popularnością. Wykorzystywane są zarówno podczas targów, eventów firmowych, jak i jako dodatek do prezentów dla klientów biznesowych, indywidualnych czy pracowników. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak powstaje nadruk na długopisach? Dowiedz się, w jaki sposób znakuje się takie gadżety.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku