Niech klient pamięta o Twojej firmie nawet w ulewę! Parasole reklamowe z logo!
Dlaczego parasole?
Parasole z logo to doskonały sposób na podarowanie praktycznego gadżetu reklamowego, który zostanie chętnie przyjęty i często wykorzystywany podczas deszczowej pogody, szczególnie w okresie jesienno- zimowym kiedy pogoda nie jest korzystna. Oprócz tego, że parasol pozwoli schronić się przed deszczem, posiada on również stosunkowo dużą powierzchnię, którą można wykorzystać pod nadruk. Dzięki temu parasole firmowe to świetne medium na zamieszczenie swojej reklamy, która będzie czytelna.
Chociaż wydawać by się mogło, że parasole reklamowe z nadrukiem to produkt sezonowy, ponieważ najczęściej używany jest w okresie jesienno- zimowym, należy pamiętać, że w Polsce deszcz pada nie tylko jesienią, również latem i wiosną mamy do czynienia z opadami, dlatego parasole z logo firmy to bardzo dobry sposób na promocję przez okrągły rok.
Suchy klient to zadowolony klient!
Nikt z nas nie przepada za deszczową pogodą, szczególnie jesienią i zimą, kiedy temperatury są znacznie niższe, deszcze i niskie temperatury sprzyjają przeziębieniom, dlatego aby uniknąć takich sytuacji, warto podarować swojemu Klientowi parasol z logo. Z całą pewnością podczas nagłego oberwania chmury, będzie mógł schować się pod parasolem, a Ty zyskasz nie tylko dodatkową reklamę, ale także wdzięczność Twojego Klienta. Możliwość użycia otrzymanego parasola podczas nagłych opadów deszczu, gwarantuje pozytywne skojarzenia z Twoją firmą, a co za tym idzie, chęć skorzystania ponownie z jej usług. Zawsze jest miło usłyszeć od Klienta, że wykorzystuje otrzymany gadżet. Wybieranie gadżetów dla Klientów może stanowić nie lada wyzwanie, szczególnie jeśli mamy kilka grup o różnych cechach, dlatego parasole reklamowe są na tyle neutralnym podarunkiem, że bez względu na płeć, czy wiek jest to rzecz, którą używa każdy z nas.
Jak już wspomnieliśmy wcześniej, parasolki reklamowe to świetne medium komunikacyjne, a ich potencjał marketingowy jest naprawdę ogromny. Głównym powodem jest ilość osób korzystających z parasoli na co dzień. Im więcej osób będzie używało Twojego parasola, tym więcej odbiorców Twojej reklamy. Parasole z logo firmy będą również przypominać Twojemu Klientowi, że używa go dzięki Twojemu miłemu gestowi. W przypadku parasoli reklamowych w zależności od wyglądu grafiki możemy wykorzystać trzy metody znakowania: sitodruk (do dwóch kolorów), transfer (do ośmiu kolorów) oraz transfer cyfrowy umożliwiający wykonanie grafiki full color.
Parasole firmowe to doskonały gadżet promujący Twoją markę. Jest praktyczny i użyteczny, bardzo dobrze sprawdzi się w klimacie panującym w Polsce. Pamiętajmy, że parasol pozwala nie tylko na ochronę przed deszczem, ale także przed silnym słońcem lub wiatrem.
W zależności od potrzeb, w naszym asortymencie możesz znaleźć kilkanaście modeli parasoli różniących się wielkością, kolorystyką, sposobem rozkładania, a nawet kształtem. Zachęcamy do postawienia na klasyczne, sprawdzone rozwiązania, które bez względu na na cele reklamowe, będą stanowiły świetny prezent dla Twojego Klienta.