Klient zapamięta głównie gest, czyli tanie gadżety reklamowe
Każdy z nas lubi otrzymywać prezenty, nieistotne czy są to rzeczy o wysokiej wartości, czy też niższej, liczy się przede wszystkim pamięć i fakt, że ktoś wykonał miły gest w naszym kierunku. Czasami nawet bardzo drobny upominek potrafi wywołać duży uśmiech na twarzy i poprawić humor, dlatego też przygotowując prezenty dla swoich klientów i kontrahentów nie zawsze należy kierować się ceną produktu.
Gadżety z nadrukiem
Wybór i zakup produktu to jedna rzecz, ale aby spełniał on swoją zasadniczą funkcję, czyli promował firmę i umacniał jej pozytywny wizerunek, należy zadbać również o oznakowanie takiego gadżetu. Trzeba pamiętać, że gadżety firmowe powinny być spójne z jej kolorystyką i odpowiednio dopasowane. Oczywiście im projekt jest bardziej skomplikowany, zawierający większą ilość kolorów, tym wykonanie nadruku będzie odpowiednio droższe. Wiąże się to z kosztami przygotowalni dla każdego z kolorów. Ceny te uzależnione są także od metody znakowania. Istotną rzeczą jest również wielkość pola znakowania, ponieważ nie zawsze większy gadżet jest gwarancją dużego pola znakowania. Pole znakowania jest ściśle dostosowane do możliwości technologicznych maszyn, dlatego jest to jedna z ważniejszych rzeczy, na które należy zwrócić uwagę podczas wyboru produktu i metody znakowania. Dopuszczalne metody znakowania uzależnione są natomiast od rodzaju produktu oraz materiału z jakiego jest on wykonany.
Artykuły reklmowe najczęściej znakowane są metodami takimi jak:
• tampodruk,
• sitodruk,
• grawer laserowy,
• transfer,
• sublimacja
Oprócz wyżej wymienionych metod, do znakowania produktów można również wykorzystać:
• transfer na ceramice (odporny na mycie w zmywarce),
• transfer cyfrowy,
• druk UV,
• druk cyfrowy,
• tłoczenie,
• naklejkę płaską lub naklejkę epoksydową (3D)
Tanie gadżety reklamowe dla firm
Wiele firm wychodzi z założenia, że inwestycja w drogi gadżet reklamowy to gwarancja sukcesu, jednak takie założenie jest mylne, ponieważ cena nie zawsze będzie szła w parze ze skutecznością. Tanie gadżety dla firm powinny przede wszystkim odpowiadać grupie docelowej. Jednym z najbardziej oczywistych, a zarazem praktycznych tanich gadżetów są długopisy reklamowe, dlaczego? Ponieważ są one na tyle praktycznym produktem, że możemy użyć go przy wielu różnych okolicznościach. Kolejnym przykładem tanich, ale użytecznych produktów są kosmetyki reklamowe, które głównie skierowane są do Pań, jednak jeśli prowadzisz firmę z branży kosmetycznej , każdej Klientce będzie miło jeśli otrzyma od Ciebie upominek w postaci np. balsamy do ust. Warto także zwrócić uwagę na smycze reklamowe w różnych konfiguracjach, które na pewno pomogą podczas szukania kluczy na dnie torebki, czy plecaka.
Dla osób, które mają ściśle określony budżet i nie mogą go przekroczyć, przygotowaliśmy również dwie kategorie: gadżety do 1 zł oraz gadżety do 5 zł.
Gadżety z logo firmy to nieodłączny element marketingu i promocji, należy jednak pamiętać, że wybór drogiego gadżetu niekoniecznie może okazać się trafiony, dlatego zanim zdecydujesz się na zakup produktów z wyższej półki, zachęcamy do zapoznania się z ofertą tańszych, ale bardzo praktycznych produktów użytku codziennego, które z całą pewnością również ucieszą Twojego klienta.