Czy dlugopisy firmowe to must have firmy otwartej na marketing?
Długopisy reklamowe to jeden z podstawowych produktów wyposażenia każdego przedsiębiorstwa. Bez względu na to, czy jesteś u lekarza, w banku, kupujesz nowy samochód, najprawdopodobniej w każdym z tych miejsc spotkasz spersonalizowany długopis. Długopisy firmowe stanowią klasykę wśród upominków reklamowych i pomimo stałego pojawiania się nowych, ciekawszych, bardziej rozbudowanych produktów na rynku, długopisy wcale nie tracą na swojej popularności, gdyż nadal stanowią praktyczny upominek za przystępną cenę.
Długopisy reklamowe a rozpoznawalność marki
Długopisy reklamowe to narzędzie promocyjne, które pozwala na budowanie marki i przyciąganie do firmy nowych Klientów, ale także pozwala na umacnianie wizerunku wśród stałych Klientów. Dzięki temu wiele firm korzysta z tego drobnego gadżetu reklamowego jako upominku dla swoich Klientów i Kontrahentów, dlatego bardzo ważne jest, aby wyróżnić się z tłumu i przygotować taki projekt lub wybrać taki model długopisu, który przyciągnie uwagę. Jak sprawić aby tak prosta rzecz jak długopis pozytywnie wpłynął na rozpoznawalność marki? Przede wszystkim pamiętaj o odpowiednim doborze kolorów. Nie dla każdej branży długopis w kolorze zielonym będzie odpowiednim rozwiązaniem. Większość przedsiębiorstw stawia na klasyczne kolory takie jak biel, czerń, czy niebieski, jest to jak najbardziej bezpieczny „zabieg”, jednak czasami warto zastanowić się nad nieco bardziej odważną wersją i zmianą kolorystyki na jaskrawe barwy. W połączeniu z delikatnymi dodatkami mogą być one równie eleganckie, jak w przypadku koloru czarnego czy niebieskiego. Dodatkowo, w przypadku jasnych kolorów naniesiony nadruk jest bardziej czytelny, dzięki czemu łatwiej rzuci się w oczy i szybciej może wpłynąć na zainteresowanie się Twoją działalnością, a co za tym idzie zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki.
Aby w odpowiedni sposób wpłynąć na potencjalnego Klienta, istotne jest również aby nie przesadzić z ilością informacji zawartych na de facto małej powierzchni, dlatego stosując zabieg umieszczania tylko cząstkowych informacji, zachęcamy Klienta do zapoznania się z profilem działalności przedsiębiorstwa. Nadmierna ilość grafik, czy tekstu może przynieść zupełnie odwrotny efekt niż się spodziewaliśmy.
Jeżeli chcesz, aby długopisy reklamowe spełniały swoje zadanie i w sposób pozytywny wpływały na rozpoznawalność marki, a jednocześnie pozwalały na wyróżnienie się spośród innych firm, postaw na wysokiej jakości długopisy ze znakowaniem grawerem laserowym. Jest to metoda najtrwalsza, a zarazem prezentuje się najbardziej elegancko.
Przewaga dzięki przydatności
Mimo, że długopisy firmowe z logo wydają się banalnym gadżetem, swoją przewagę zyskują dzięki przydatności. Jest to produkt, który używamy każdego dnia, w wielu różnych sytuacjach. Pamiętaj, że taki każdy gadżet reklamowy wpływa na Klienta tak długo, jak długo mogą z niego korzystać, więc jeżeli zdecydujesz się na długopisy, które po chwili się wypiszą, nie spełnią one swojego podstawowego reklamowego działania. Inwestycja w lepszy gatunkowo długopis to gwarancja dłuższej reklamy. Obdarowanie kogoś takim praktycznym gadżetem jak długopis sprawi, że najprawdopodobniej będzie on towarzyszył podczas codziennych czynności, a razem z nim nazwa Twojej firmy, która z pewnością zapadnie w pamięć na długo.