+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Kiedy kubki reklamowe są dobrym, a kiedy złym gadżetem reklamowym?

Kiedy kubki reklamowe są dobrym, a kiedy złym gadżetem reklamowym?

Co znajdziesz w tym artykule

    Kubki reklamowe to praktyczny gadżet, który przyda się każdej osobie, przy wielu różnych okazjach. Tradycyjnie kubki wykorzystywane są do picia kawy, herbaty, czy też soków i innych napojów. Czasami jednak można wykorzystać takie gadżety reklamowe w inny sposób, na przykład jako pojemnik na artykuły piśmiennicze i inne drobne rzeczy.

    Dlaczego kubek z logo?

    Jak już wcześniej zostało wspomniane, kubek z logo to bardzo praktyczny gift, którego będzie używał każdy bez względu na płeć, wiek, czy rodzaj wykonywanego zawodu. Odpowiednio przygotowany projekt nadruku i naniesiony na kubek będzie wzbudzał odpowiednie skojarzenia i emocje, a nawet wspomnienia, dlatego kubki to bardzo dobre narzędzie promocyjne. Kubki firmowe podarowane klientom, kontrahentom, czy pracownikom firmy, pozwalają na budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Dodatkową zaletą kubków jest fakt, że nadruki są trwałe, szczególnie w przypadku znakowania transferem na ceramice, który jest odporny na mycie w zmywarce. Dzięki temu jesteśmy w stanie naszą reklamą oddziaływać w dłuższym przedziale czasowym na osobę obdarowaną, niż w przypadku innych artykułów reklamowych, które ulegają zużyciu wcześniej. Nadruki na kubkach dostrzegane są nie tylko przez osobę, która ich używa, ale także przez całe jej otoczenie, dzięki czemu zyskujesz reklamę, która dociera do znacznie szerszego grona odbiorców niż może Ci się na początku wydawać. Kubek z logo firmy, to także dosyć spora powierzchnia, którą można oznakować w porównaniu na przykład do długopisów, czy pendrive’ów. Nadruki są większe, wyraźniejsze, a co za tym idzie łatwiejsze do zapamiętania.


    Kiedy to dobry gadżet, a kiedy zły?

    Kubki reklamowe to praktyczny i funkcjonalny upominek, ale czy zawsze będzie to dobry gadżet? W większości przypadków tak, jednak należy pamiętać, że każdy produkt posiada swoje wady i zalety. Głównymi wadami kubków z logo jest ich powszechność i awaryjność, szczególnie podczas transportu. Czasami pomimo odpowiedniego zabezpieczenia kubków, podczas transportu mogą się one potłuc. Kurierzy przewożą wiele paczek o różnych gabarytach, dlatego też kubki najłatwiej uszkodzić podczas ich przewożenia. Ważne jest odpowiednie zabezpieczenie takiej paczki, ryzyko zniszczenia świeżo zadrukowanego towaru minimalizuje zapakowanie ich w specjalne opakowania wykonane ze styropianu i docięte do kształtu kubka. Warto także zadbać o wybór kubka, który został wykonany z wysokiej jakości materiału.


    Kubek z nadrukiem to doskonały pomysł na prezent reklamowy, jest funkcjonalny i praktyczny, dlatego wiele firm decyduje się właśnie na taki gadżet reklamowy. Możliwość wyboru modelu, koloru i metody znakowania w zależności od grafiki sprawiają, że każdy wybierze odpowiedni produkt w zależności od organizowanego eventu i posiadanego budżetu. Kubki firmowe to produkty, które zawsze będą potrzebne, bowiem codziennie każdy z nas pije kawę, herbatę i inne napoje, dlatego też taki podarunek będzie ponadczasowy i przydatny każdego dnia.

    Powiązane artykuły
    29 październik 2024
    Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które budują świadomość marki i angażują odbiorców. Ale jak wyróżnić się na tle konkurencji, która również wykorzystuje te metody? Odpowiedź tkwi w sezonowych gadżetach reklamowych. Wykorzystanie odpowiednich gadżetów dostosowanych do pory roku pozwala Twojej marce stać się bardziej aktualną i zapadającą w pamięć klientów.
    30 wrzesień 2024
    W branży edukacyjnej, budowanie relacji z uczniami, studentami, nauczycielami oraz rodzicami wymaga starannie przemyślanej strategii promocyjnej. Wizerunek instytucji, takich jak szkoły, uniwersytety czy ośrodki edukacyjne, zależy od wielu czynników – od jakości kształcenia, przez reputację, po skuteczne działania marketingowe. Jednym z narzędzi, które może znacząco wesprzeć te działania, są gadżety reklamowe.
    27 wrzesień 2024
    W dzisiejszym świecie, pełnym ciągłej rywalizacji o uwagę klienta, firmy muszą sięgać po coraz bardziej wyszukane i skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym z nich są gadżety reklamowe, które mimo swojej prostoty, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w strategiach promocyjnych zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm. Ale czym dokładnie są gadżety reklamowe i jakie mają zastosowanie w marketingu? W tym artykule przyjrzymy się, jak takie upominki mogą wspierać rozwój marki, budować relacje z klientami i wzmacniać lojalność.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku