Targi Rema Days 2020
Rema Days to cykl targów odbywających się każdego roku w Warszawie. Targi organizowane są od 2005 r. i stale się rozwijają, dzięki czemu z roku na rok możemy spotkać tam coraz więcej wystawców i odwiedzających. Rema Days to targi druku i reklamy, gdzie przez trzy dni na powierzchni ponad 35 000 m2 spotykają się przedstawiciele branży z różnych zakątków całego świata.
W tym roku po raz kolejny nasza firma odwiedziła targi jako jeden z wystawców. Nasze stanowisko zajmowało powierzchnię ok. 36 m2 i ku naszej radości przyciągnęło wielu chętnych, potencjalnych Klientów nie tylko z Polski, ale i z całego świata.
Targi to doskonała okazja do zaprezentowania swoich produktów i usług, oczywiście na takiej powierzchni nie byliśmy w stanie zaprezentować naszego całego asortymentu, który liczy kilka tysięcy produktów, dlatego postawiliśmy głównie na nowości, które weszły w roku 2020 oraz gadżety ekologiczne, które z miesiąca na miesiąc cieszą się coraz większą popularnością.
Eko gadżety zostały zdominowane przez produkty wykonane z drewna i bambusa, ze słomy pszennej, a także co wzbudzało spore zainteresowanie, produkty z łusek kawowych.
Jeżeli chodzi o nowości, które pojawiły się w naszej ofercie, największą ciekawość wzbudzały produkty takie jak gadżety VIP, gadżety reklamowe z drewna, niewielkich rozmiarów kieszonkowe środki do czyszczenia ekranów, torby na lunch oraz worki i torby wykonane z materiału RPET, czyli po prostu z przetworzonych plastikowych butelek.
Klienci najczęściej zadawali pytania o gadżety ekologiczne, które mieliśmy okazję im zaprezentować. Pojawiały się także pytania o możliwości znakowania konkretnych produktów oraz ich dostępność, a także co w wielu przypadkach jest kwestią kluczową- o terminy realizacji.
Osoby odwiedzające nasze stanowisko, miały również okazję zobaczyć jak wygląda nasza praca na co dzień, dzięki filmowi prezentowanemu na ogromnym ekranie, gdzie można było zobaczyć jak wykonuje się gadżety reklamowe z logo.
Największą atrakcją na naszym stanowisku okazało się koło fortuny, gdzie każdy z odwiedzających mógł spróbować swojego szczęścia. Wśród nagród znalazły się:
- kody rabatowe na 5, 10, 15 i 20% do wykorzystania w naszym sklepie internetowym,
- bony o wartości 50,100 i 200 zł do wykorzystania na zakupy w naszym sklepie,
- zestawy podręcznych narzędzi,
- torby,
- koszulki z własnym nadrukiem,
- darmowe projekty graficzne.
W naszym konkursie wzięło udział blisko 3000 osób, za co serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się na zakręcenie kołem!
Nasza firma wzięła także udział w konkursie „Catalogue of the Year”, gdzie udało nam się zdobyć brązowy medal. Katalogi były prezentowane na specjalnym stoisku, które odwiedzane było przez tysiące osób. Każda z odwiedzających osób, mogła oddać swój głos na wybrany katalog.
Dziękujemy za oddane głosy i zapraszamy do odwiedzania naszego stoiska w przyszłości!