+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
EKO EKO
Menu
Urodziny Reflect Group!

Urodziny Reflect Group!

Co znajdziesz w tym artykule

    Działalności Reflect Group to 12 marek własnych, których oferta skierowana jest zarówno dla klientów biznesowych, jak i klientów indywidualnych. Pomysł na firmę powstał z pasji. Chęć dostarczania klientom produktów z ich ulubionymi nadrukami oraz zainteresowanie do tworzenia projektów internetowych sprawiła, że firma powstała już w 2006 roku. Obecnie firma zajmuje się znakowaniem odzieży dla klientów biznesowych oraz znakowaniem odzieży dla klientów indywidualnych. Reflect Group posiada również działalności związane z produkcją gadżetów reklamowych, hurtownią odzieży oraz drukarnią internetową.

     

    Początki działalności dla właścicieli — Pawła i Szymona Frieske były niewątpliwie trudne. Dniami i nocami jeszcze jako projekt garażowy realizowali pierwsze zamówienia. Jak dowiodła już historia, to właśnie największe firmy zaczynały od projektów garażowych. Takie marki jak Apple, Amazon, czy polskie firmy takie jak Komputronik, czy Atlas, są tego przykładem. Nieprzerwanie bracia Frieske od 14 lat tworzą i rozwijają Reflect Group. Jak udało się znaleźć w archiwach firmowych, pierwsze zamówienie zostało zrealizowane, aż na 100 sztuk koszulek z logotypem klienta, a jego pozyskanie zawdzięczają pierwszym reklamom realizowanym w internecie — to był pierwszy krok do sukcesu. Warto podkreślić, że przez pierwsze 7 lat Paweł i Szymon realizowali wszystkie zamówienia sami, bez pomocy innych pracowników. Od 2013 roku firma zaczęła się rozrastać i zatrudniała pierwszych pracowników. Rocznie w Reflect Group przybywa około 10-15 pracowników, a firma obecnie liczy ich już około 100 — tak właśnie rozpoczęła się i trwa nadal nieprzerwanie od 14 lat historia firmy.

     

    Obecnie Reflect jest liderem na polskim rynku znakowania odzieży oraz jest jednym z największych dystrybutorów gadżetów reklamowych. W portfolio znajdziemy realizację zamówień dla takich firm jak IKEA czy Volkswagen. Firma nie spoczywa jednak na laurach i planuje swój dalszy rozwój w kierunku nowych projektów internetowych, którymi będą nowe sklepu i usługi. Planowany jest również rozwój aktualnej oferty o jeszcze ciekawsze produkty, które będą spełniać oczekiwania wszystkich klientów.

    Obecnie Reflect Group zrealizował już ponad 577 tys. zamówień dla blisko 200 tys. klientów. Tak wygląda dorobek na dzień 14 urodzin firmy. Zamówienia są realizowane przez marki: Reflect.pl, OpenGift.pl, OpenPrint.pl, OpenWear.pl, Colory.pl, WePrint.pl, OpenTextile.pl, OpenLabel.pl, MegaKoszulki.pl, Selino.pl które należą do Reflect Group.

     

    Spytaliśmy również Prezesa Reflect Group Pawła Frieske, o to, czym dla niego obecnie jest firma: „Reflect jest dla mnie miejscem spotkań niesamowitych ludzi, z którymi mam zaszczyt współpracować i to dzięki nim spełniać swoje największe marzenia związane z prowadzeniem biznesu". Dodatkowo zapytaliśmy go również o to, co chciałby, aby z okazji urodzin życzyli mu klienci. Otrzymaliśmy taką odpowiedź: „Częstszego korzystania z naszych usług i produktów” - po czym uśmiechnął się do nas i dodał, że tak naprawdę chciałby, życzyć sobie, aby klienci przez co najmniej kolejne 14 lat byli zadowoleni z usług oraz aby firma rozwijała się w takim tempie, jak teraz.

    Powiązane artykuły
    16 styczeń 2025
    Organizacja stoiska na targach branżowych to doskonała okazja, aby zaprezentować swoją ofertę, nawiązać wartościowe kontakty i zbudować wizerunek eksperta. Jednak w morzu konkurencji trzeba się wyróżnić, by zwrócić uwagę odwiedzających. Jak to zrobić? Przedstawiamy 6 sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci przyciągnąć klientów i sprawić, że Twoje stoisko będzie tętnić życiem.
    15 styczeń 2025
    Rozpocznij nowy rok od solidnej dawki inspiracji i spotkaj się z nami podczas dwóch największych wydarzeń w branży gadżetów reklamowych! Jako lider w dostarczaniu kreatywnych rozwiązań upominkowych dla biznesu, zapraszamy Cię na nasze stoiska podczas targów PROMO SHOW 2025 oraz RemaDays 2025. Odkryj, jak gadżety reklamowe mogą stać się skutecznym narzędziem budowania wizerunku Twojej marki oraz porozmawiaj z naszymi przewodnikami po gadżetowym świecie!
    31 grudzień 2024
    W dzisiejszych czasach budowanie rozpoznawalności marki to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy. Konsumenci są coraz bardziej wymagający, a konkurencja na rynku nieustannie rośnie. Właśnie dlatego eventy firmowe, gadżety reklamowe oraz kampanie promocyjne stają się fundamentem skutecznej promocji. W artykule wyjaśnimy, jak zwiększyć rozpoznawalność marki i dostosować działania zarówno do rynku lokalnego, jak i globalnego.
    Ostatnio dodane artykuły
    28 styczeń 2025
    Kubki termiczne z logo to nie tylko praktyczne gadżety reklamowe, lecz także doskonały sposób na budowanie profesjonalnego wizerunku marki. Aby jednak te produkty mogły służyć przez długi czas, zachowując swój estetyczny wygląd i funkcjonalność, warto wiedzieć, jak myć kubki termiczne, aby uniknąć uszkodzeń czy utraty nadruku.
    27 styczeń 2025
    Zastanawiasz się co na prezent dla majsterkowicza? Klienci z zamiłowaniem do majsterkowania z pewnością docenią funkcjonalne gadżety, które nie tylko ułatwią im codzienne prace, lecz także będą trwałym nośnikiem Twojej marki. W artykule przedstawiamy praktyczne propozycje gadżetów, które doskonale sprawdzą się jako prezenty reklamowe, jednocześnie podkreślając profesjonalizm Twojej firmy.
    24 styczeń 2025
    Wybór odpowiednich gadżetów promocyjnych ma kluczowe znaczenie dla budowania wizerunku marki i zwiększenia jej rozpoznawalności. W dzisiejszych czasach klienci cenią praktyczne i nowoczesne rozwiązania, dlatego gadżety elektroniczne do 300 zł stają się jednym z najchętniej wybieranych narzędzi promocji. W tym artykule prezentujemy najciekawsze opcje z oferty OpenGift, które idealnie wpisują się w potrzeby firm, które chcą zainwestować w elektroniczne gadżety reklamowe.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    19 Lat na rynku