+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Jaką metodę znakowania wybrać aby nadruki reklamowe były trwałe? Porównanie technik

Jaką metodę znakowania wybrać aby nadruki reklamowe były trwałe? Porównanie technik

Co znajdziesz w tym artykule

    W firmie OpenGift oferujemy, aż 12 metod znakowania. Przy takim wyborze, ciężko zdecydować się na tą odpowiednią - szczególnie dla osób, które po raz pierwszy rozpoczynają przygodę ze znakowaniem. W dzisiejszym artykule poznamy wszystkie metody oraz dowiemy się na jakich gadżetach można je wykorzystać i jakie są ograniczenia.

    Metody znakowania

    Po kolei pokrótce zapoznamy się z dostępnymi metodami:

     

    Tampodruk - technika, w której gumowy tampon jest używany do drukowania logo na przedmiocie. Dzięki tej technice otrzymujemy ostrzejsze wykończenie i idealne dopasowanie kolorów (PANTONE). Jest to dosyć nietrwała metoda (szczególnie w przypadku kubków – nie można ich myć w zmywarce). Najczęściej znakowane tą metodą są długopisy z logo, pendrive reklamowe i breloki reklamowe.

     

    Sublimacja – metoda druku pełnokolorowych wzorów na twardych powierzchniach lub elementach pokrytych jasną powłoką poliestrową. Liczba kolorów jest nieograniczona – druk w kolorystyce CMYK. Tą metodą znakujemy gadżety reklamowe takie jak: poduszki, podkładki pod myszkę lub kubki.

     

    Naklejka epoksydowa – doming to metoda w której logo jest drukowane na samoprzylepnej etykiecie, a następnie pokryte warstwą sylikonu. Jest to trwałe rozwiązanie i całkowicie bezpieczne dla produktu. Wygląda niestandardowo i bardzo elegancko, dlatego wybierając ją na pewno przyciągniesz uwagę klienta. Znakować nią można np. breloki, pendrive lub rozdzielacze USB.

     

    Druk cyfrowy / UV – wykonywany jest poprzez umieszczenie produktu pod czterokolorową drukarką cyfrową. Można wykonać znakowanie full color. Znakowanie jest trwałe i często polecane do druku worków lub zapalniczek.

     

    Etykieta cyfrowa – to drukowana kolorowa etykieta naklejana na produkt. Naklejka jest odporna na działanie wody. Drukowana jest albo na kolorze zbliżonym do produktu, albo tło może być transparentne. Gadżety firmowe oznakowane tą metodą to najczęściej notesy lub buteleki.

     

    Transfer cyfrowy - metoda znakowania full colorowych wzorów. Niestety konieczne jest wykonanie apli pod nadrukiem (może ona być w kolorze produktu). Metoda przy dużych nadrukach niestety wygląda nieestetycznie. Polecamy ją dla małych grafik. Wykorzystywana do znakowania plecaków lub piórników.

     

    Transfer ceramiczny - wykonywany na kubkach ceramicznych. Logo drukowane jest na kalkach, nanoszone na kubek i wygrzewane w piecu pod wysoką temperaturą. Najtrwalsza metoda znakowania dla kubków. Wykonujemy je w pełnych kolorach od 1-8. Wydruki wykonywane są w palecie zbliżonej do kolorów PANTONE, natomiast ich wybór jest ograniczony. Tą metodą możemy znakować wyłącznie kubki.

     

    Sitodruk – technika którą można znakować różne materiały, natomiast najczęściej stosowany jest na tkaninach np. znakujemy tą metodą koszulki reklamowe. Bardzo trwały, określony w kolorystce PANTONE Solid Coated – do wykonywania tylko w pełnych kolorach (zazwyczaj do 4 – dotyczy to gadżetów). Sitodruk na okrągło wykonywany

    jest zazwyczaj na butelkach lub długopisach.

     

    Transfer – metoda pośrednia od sitodruku – logo znakowanie jest na kalkach za pomocą sitodruku (od 1 -8 kolorów), a następnie nanoszone na produkt za pomocą pras przemysłowych.

     

    Tłoczenie – popularna technika znakowania skóry, PU lub tektury. Logo odciskane jest na materiale, co czyni je niezmywalnym. Tłoczenia nie można barwić. Polecamy do znakowania notesów z imitacji skóry, lub dla opasek silikonowych.

     

    Haft – technika do znakowania czapek, tekstyliów czy toreb reklamowych. Haft można wykonać do 8 kolorów. Najczęściej wykorzystywany dla znakowania czapek.

     

    Laser – grawer laserowy może być stosowany do produktów wykonywanych z naturalnych

    materiałów takich jak drewno czy metale. Laser jest bardzo trwały. Nie można go barwić – kolor jest zazwyczaj naturalnym kolorem produktu – w większości są to odcienie beżu lub szarości. Polecane dla znakowania długopisów lub pendrive.

    Powiązane artykuły
    23 wrzesień 2024
    Wybór techniki do druku na tkaninach ma duże znaczenie w przypadku personalizacji odzieży reklamowej. Każda z dostępnych metod ma unikalne cechy, które wpływają na efekt wizualny, trwałość nadruku oraz opłacalność produkcji.
    23 sierpień 2024
    Co roku na rynku pojawiają się nowe gadżety reklamowe, ale największą popularnością wciąż cieszą się tradycyjne produkty. Kubki, bo o nich mowa, są świetnym miejscem na reklamę. Korzysta z nich każdy i to codziennie. Dlatego zdecydowanie warto wykorzystać je w swojej kampanii marketingowej. Co jednak nadrukować na kubkach? Sprawdź 5 kreatywnych pomysłów!
    20 sierpień 2024
    Długopisy z nadrukiem to prawdziwa klasyka wśród upominków marketingowych. Gadżety te cieszą się ogromną popularnością. Wykorzystywane są zarówno podczas targów, eventów firmowych, jak i jako dodatek do prezentów dla klientów biznesowych, indywidualnych czy pracowników. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak powstaje nadruk na długopisach? Dowiedz się, w jaki sposób znakuje się takie gadżety.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku