Czy torby reklamowe pomagają budować zaufanie marki? Przykłady
Największym dylematem podczas wybierania gadżetów promocyjnych jest decyzja jaki produkt wybrać by zostać zapamiętanym przez klienta. Taki temat przewija się wielokrotnie, czasem nawet co roku podczas organizacji wydarzeń. Dzisiaj zastanowimy się, czy torby reklamowe będą dobrym wyborem na budowanie zaufania marki.
Torby bawełniane jako reklama
Torby reklamowe stale zyskują na swojej popularności, co można zauważyć nawet poruszając się po mieście. Firmy podążając za ekologicznymi trendami, coraz częściej decydują się na wycofywanie tradycyjnych, jednorazowych reklamówek, zastępując je torbami bawełnianymi lub sprzedając torby papierowe. Również Klienci mają większą świadomość w kwestii dbania o środowisko i sami wybierają się na zakupy z torbami bawełnianymi. W tym wypadku ofiarowanie klientowi torby bawełnianej z Twoim logo, będzie świetną reklamą.
Torby materiałowe z nadrukiem to idealna forma użytecznej reklamy, która z całą pewnością będzie spełniała swoją rolę, ponieważ będzie wielokrotnie wykorzystywana. Uzupełnienie torby o nadruk to świetna reklama, budująca i umacniająca wizerunek Twojej firmy w oczach dotychczasowych i nowych Klientów. Dzięki rozdawania takich toreb podczas eventu wspomożesz klienta – będzie mógł przechować materiały reklamowe, a sobie zapewnisz sobie promocję.
Nadruki na torbach
W zależności od rodzaju produktu będziemy mieć różne metody znakowania. Przede wszystkim będzie to sitodruk, termotransfer, druk cyfrowy lub transfer cyfrowy. Na jaką metodę najlepiej się zdecydować? To zależy. Np. torby z logo jednokolorowym zadrukujemy zazwyczaj sitodrukiem, natomiast torby z nadrukiem wielokolorowym – drukiem cyfrowym lub transferem cyfrowym.
Torby z logo w porównaniu z innymi gadżetami, to jedna z tańszych opcji reklamy, ze stosunkowo dużym polem znakowania. Większość toreb umożliwia wykonanie nadruku o wymiarach ok. 30x30 cm, co daje nam sporą powierzchnię, na której możemy umieścić większą ilość treści lub ciekawy projekt graficzny.
Projekty dla metod znakowania o pełnych kolorach, musimy przygotować zazwyczaj w wektorach, w określonych kolorach z palety PANTONE Solid Coated. Nie przyjmujemy plików otwartych typu .cdr, czy .ai, więc plik musi zostać wyeksportowany do formatu pdf. Przy tworzeniu grafiki pamiętaj, że wszystkie czcionki, obrysy i obiekty muszą być zamienione na krzywe.
Inaczej jest w wypadku metod cyfrowych. Tam możemy przygotować dobrej jakości bitmapę. Kolorystyka CMYK, w wymiarze 1:1 musi mieć przynajmniej 300 dpi. Format również musi być zamknięty, także zalecamy pdf. W razie problemów z przygotowaniem projektu możesz skorzystać z pomocy naszego Biura Obsługi Klienta.
Jakie torby wybrać?
W ofercie posiadamy torby reklamowe wykonane z różnych materiałów:
• torby bawełniane (https://www.opengift.pl/8757/torba-bawelniana/)
• torby papierowe (https://www.opengift.pl/4919/papierowa-torebka-ozdobna-srednia/)
• torby konferencyjne (https://www.opengift.pl/5062/torba-konferencyjna-nonwoven/)
• torby nonwoven (https://www.opengift.pl/4082/torba-na-zakupy/)
• torby z juty (https://www.opengift.pl/5064/torba-na-zakupy-z-juty/)
To na jaki materiał się zdecydujesz zależy przede wszystkim od przeznaczenia. Najbardziej popularne są oczywiście torby bawełniane. Są one nie tylko najbardziej praktyczne, ale także pozwalają na wiele możliwości znakowania.