Jakie gadżety reklamowe lubią klienci?
Jeżeli już podejmiesz decyzję o przygotowaniu gadżetów reklamowych pozostaje najważniejszy punkt czyli podjęcie decyzji jakie produkty będą zamawiane. Rynek oferuje mnóstwo rodzajów gadżetów od małych breloczków po duże plecaki. Jak zdecydować które gadżety klienci lubią najbardziej?
Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?
Ludzie często mają wątpliwości czy zamówienie gadżetów reklamowych to na pewno dobra inwestycja. Odpowiadamy, że tak! Jeżeli dobrze przygotujesz się do złożenia zamówienia i wszystko poprawnie zaplanujesz to wyjdziesz na tym na plus. Od czego zacząć? Na początku należy sobie zadać pytanie jakie gadżety reklamowe będą odpowiednie do promowania Twojej marki. Pomóc może określenie tego czym zajmuje się Twoja branża, jakie produkty są wykorzystywane. Zadaj sobie pytanie czy te gadżety dla klientów będą im przydatne? Wybór produktu, który klient „rzuci” w kąt jest chyba najmniej oczekiwaną reakcją. Gadżety promocyjne muszą spełniać swoją rolę.
Przykładowo jeżeli zajmujesz się naprawami, majsterkowaniem itp. ciekawym pomysłem na upominki firmowe dla klientów będą małe zestawy narzędzi z Twoim logo. Przy wszelkich drobnych naprawach klient miło wspomni Twój gest.
Natomiast jeżeli prowadzisz salon kosmetyczny upominki reklamowe wybierane najczęściej to pomadki ochronne czy kosmetyczki. Klienci na pewno wykorzystają je do użytku codziennego i Twoje logo będzie im przypominać o wykonywanych przez Ciebie usługach.
Do każdej branży jesteśmy wstanie dopasować gadżety dla klientów. Nie ma konieczności decydować się kolejny raz na notesy czy opaski. Najlepiej wybrać coś co jest przydatne i nawiązuje do Twojej działalności.
Cechy dobrego gadżetu reklamowego
Przede wszystkim najważniejszą cechą jest użyteczność. Jak wspomnieliśmy wcześniej niepotrzebny gadżet reklamowy nie będzie wykorzystywany. Starajmy się ominąć ten błąd. Kolejna ważna rzecz to jakość. Produkt musi być dobrej jakości, solidnie wykonany oraz estetycznie oznakowany. Nikt nie chciałby otrzymać produktu który po chwili się zepsuje. To zdecydowanie negatywnie wpłynie na ocenę Twojej firmy. Warto dobrze przemyśleć dobór produktów – np. wcześniej zamawiając pojedyncze próbki bez znakowania. Dzięki temu będziesz mógł osobiście przetestować jakość produktu i ocenić czy chcesz je przekazać swoim klientom. Kolejna ważna rzecz to dobór odpowiedniego znakowania. Powinieneś dostosować swoje logo tak, żeby pasowało do wybranego gadżetu. Czasami mamy małe pole do znakowania, wtedy należy przemyśleć jaka wersja grafiki powinna się na nim znaleźć, żeby była czytelna i rozpoznawalna. Przy produktach o dużej powierzchni można pozwolić sobie na przygotowanie specjalnego projektu graficznego razem ze swoim logo. Ciekawy projekt jeszcze bardziej przyciągnie uwagę klientów, a o to właśnie chodzi.
Fajnie będzie jeżeli Twój gadżet będzie nawiązywał do Twojej branży, albo wpasowywał się w aktualne trendy. To oczywiście dodatek, natomiast można spróbować tym kierować się podczas wybierania produktów. Być może jeszcze dodatkowo zapadniecie w pamięci obdarowanym.
Jeżeli nie możesz podjąć decyzji jaki produkt wybrać, nasi konsultanci Obsługi Klienta pomogą w doborze najlepszych.
Jakie gadżety reklamowe lubią klienci?
Możemy zaprezentować dla Państwa kilka topowych produktów, które najczęściej wpadają w oko naszym klientom. Być może będzie to inspiracja do pomysłów na Państwa gadżety firmowe dla klientów.
Może wydaje się to dość oklepane, ale długopisy reklamowe są nadal często wybieranym produktem. Jest to tani i potrzebny produkt. Możesz np. zdecydować się na wybór długopisu jako dodatek do paczki dla klientów. Takiego gadżetu nigdy za mało