+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Zalety gadżetów reklamowych – dlaczego warto z nich korzystać?

Zalety gadżetów reklamowych – dlaczego warto z nich korzystać?

Co znajdziesz w tym artykule

    Gadżety reklamowe stanowią bardzo ważny element w budowaniu wizerunku firmy. Pomagają także budować pozytywną relację z klientem lub z potencjalnym klientem, pozwalają lepiej poznać markę i – nie ma co ukrywać – są miłym upominkiem. Akcesoria firmowe to jeden z podstawowych czynników budujących wizerunków i prawdopodobnie najlepsza forma reklamy.

    Wręczanie takich gadżetów klientom czy kontrahentom jest zawsze miłym gestem, który pomaga w tworzeniu się relacji, wspiera sprzedaż oraz pomaga zwiększać rozpoznawalność marki. Indywidualny charakter takich gadżetów reklamowych oraz bardzo szerokie możliwości wyboru odpowiednich akcesoriów sprawiają, że łatwiej jest dzięki nim trafić do konkretnego odbiorcy niż stosując ogólną reklamę skierowaną do anonimowych odbiorców.

    Takie upominki przyciągają uwagę i ją zatrzymują, pomagają także w utrwalaniu marki w świadomości klientów. Są więc jednym z najskuteczniejszych i jednocześnie najtańszych nośników reklamowych i zdecydowanie nie powinno się ich lekceważyć zastanawiając się nad firmowym marketingiem.

    Czym właściwie są gadżety reklamowe i jaką pełnią funkcję?

    Gadżety firmowe to nic innego jak drobne upominki dla nowych, obecnych czy stałych klientów. Mogą przyjmować najróżniejsze formy, najczęściej są to niedrogie drobiazgi, na których znajduje się logo firmy. Wśród takich upominków możemy znaleźć np. kubki, długopisy, smycze do kluczy, breloczki, długopisy, notatniki, a nawet powerbanki, koszulki lub inna odzież czy akcesoria sportowe i elektroniczne.

    Celem stosowania gadżetów reklamowych jest nie tylko wywołanie uśmiechu na twarzy klienta miłym podarunkiem, ale przede wszystkim promocja firmy, zakorzenienie jej w świadomości ludzi oraz zachęcenie do korzystania z usług firmy.

    Taka forma promocji jest doskonałym rozwiązaniem dla małych przedsiębiorstw, działających lokalnie (np. na obszarze jednego miasta) oraz dla tych dużych. W pierwszym przypadku potencjalnym klientom łatwo będzie namierzyć firmę i skorzystać z jej usług (świetnie działa „poczta pantoflowa” w połączeniu z firmowym gadżetem), w drugim zaś akcesoria firmowe bardzo dobrze sprawdzą się jako upominki rozdawane podczas targów czy konferencji.

    Prawie 83 % polskich marketerów wykorzystuje gadżety reklamowe w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, co potwierdziły badania przeprowadzone przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych w 2015 roku.

    Brelok metalowy SLIM” width=

     

    Dlaczego gadżety reklamowe są skuteczne?

    Firmowe akcesoria reklamowe zdecydowanie łatwiej, szybciej i skuteczniej zapadają w pamięć niż ogólnie pojęte reklamy. Większość z nich jest przydatna w życiu codziennym, jak np. długopis czy kubek. Posiadanie takich upominków skłoni obdarowanego do ich użycia. Kubek zabierze do pracy, długopisem podpisze umowę lub zapisze ważny numer telefonu.

    W jednej i drugiej sytuacji będzie jednak miał kontakt z marką, co podświadomie zakorzeni się w jego umyśle. Dlatego bardzo ważne jest by postawić na takie akcesoria, które będą praktyczne i przydatne, a nie przeleżą w najdalszym kącie szuflady.

    Na korzyść gadżetów reklamowych działa również fakt, że – bądź co bądź – są to upominki. A zdecydowana większość z nas lubi dostawać prezenty. Jest to więc miły gest, który zakorzeni się w podświadomości i sprawi, że potencjalny klient będzie daną markę kojarzył pozytywnie.

    Długopis z okrągłą końcówką
     

    Nie jest tajemnicą, że PR w dzisiejszych czasach jest jedną z najważniejszych kwestii, które wpływają na funkcjonowanie i dobre prosperowanie firmy. Każdej marce zależy na tym, aby zbudować pozytywną relację z klientem oraz na tym, by cieszyć się pozytywną opinią.

    Inwestowanie w akcesoria, które będą przypominały o naszym biznesie jest więc strzałem w dziesiątkę, aby nie dać o sobie zapomnieć. Pozytywny obraz firmy, zadowolenie klientów oraz ich dobre opinie są kluczowe dla każdej marki. Dzięki nim może nie tylko się rozwijać i zyskiwać nowych klientów, ale również nawiązywać współpracę z innymi przedsiębiorstwami.

    Jakie gadżety reklamowe warto wybrać?

    W OpenGift od dwunastu lat tworzymy różne akcesoria reklamowe, zdobywając ogromne doświadczenie i zaufanie klientów. W swojej ofercie stawiamy głównie na gadżety reklamowe z nadrukiem, które wykonujemy zarówno na artykułach codziennego użytku, jak i tych bardziej wyszukanych i niecodziennych. W naszym asortymencie z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, wybierając spośród różnych fasonów i wariantów.

    Znajdziecie u nas np.: breloki, długopisy, parasole, kubki, smycze, wizytowniki, czapki z daszkiem, pendrivy, torby reklamowe, a nawet bardziej ekskluzywne gadżety, jak powerbanki, funkcyjne elementy wyposażenia wnętrz czy produkty elektroniczne. Dodatkowo posiadamy tematyczne kategorie akcesoria reklamowe, jak np. bożonarodzeniowe czy sportowe.

    Pendrive USB 16GB” width=

     

    Podsumowanie

    Wybór gadżetów reklamowych powinien być dopasowany do działalności firmy, aby jeszcze lepiej się z nią kojarzyć. Dobrym rozwiązaniem są też klasyczne, „niewychodzące z mody” akcesoria, które doskonale sprawdzają się na co dzień, jak np. długopis czy kubek. Wszystko zależy od finansowych możliwości firmy, branży, w jakiej działamy, a nawet okoliczności.

    Podczas konferencji świetnym wyborem będą np. notatniki, długopisy czy ołówki, w firmie sportowej idealne będą butelki na wodę opatrzone logo firmy, zaś z okazji świąt można pomyśleć chociażby o kubku z logo i życzeniami.

    Powiązane artykuły
    29 październik 2024
    Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które budują świadomość marki i angażują odbiorców. Ale jak wyróżnić się na tle konkurencji, która również wykorzystuje te metody? Odpowiedź tkwi w sezonowych gadżetach reklamowych. Wykorzystanie odpowiednich gadżetów dostosowanych do pory roku pozwala Twojej marce stać się bardziej aktualną i zapadającą w pamięć klientów.
    30 wrzesień 2024
    W branży edukacyjnej, budowanie relacji z uczniami, studentami, nauczycielami oraz rodzicami wymaga starannie przemyślanej strategii promocyjnej. Wizerunek instytucji, takich jak szkoły, uniwersytety czy ośrodki edukacyjne, zależy od wielu czynników – od jakości kształcenia, przez reputację, po skuteczne działania marketingowe. Jednym z narzędzi, które może znacząco wesprzeć te działania, są gadżety reklamowe.
    27 wrzesień 2024
    W dzisiejszym świecie, pełnym ciągłej rywalizacji o uwagę klienta, firmy muszą sięgać po coraz bardziej wyszukane i skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym z nich są gadżety reklamowe, które mimo swojej prostoty, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w strategiach promocyjnych zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm. Ale czym dokładnie są gadżety reklamowe i jakie mają zastosowanie w marketingu? W tym artykule przyjrzymy się, jak takie upominki mogą wspierać rozwój marki, budować relacje z klientami i wzmacniać lojalność.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku