+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Gadżety reklamowe – gdzie najlepiej obdarować klienta?

Gadżety reklamowe – gdzie najlepiej obdarować klienta?

Co znajdziesz w tym artykule

    W każdej branży istnieje duża konkurencja, która powoduje, że trudniej jest trafić do klienta docelowego. Rozdawanie gadżetów reklamowe ma sens, jednak musi odbywać się w odpowiednim czasie i odpowiednim miejscu, żeby było skuteczne. Prezenty promocyjne mogą przynieść firmie spore korzyści reklamowe, pamiętajmy jednak, że sam gadżet oraz forma obdarowania musi być bardzo dokładnie przemyślana.

    Określ cel działania

    Rozdawanie giftów na prawo i lewo jest bez sensu, dodatkowo to mało skuteczny zabieg. Najprościej jest odpowiedzieć sobie na pytanie – co chcemy osiągnąć i w jakim miejscu się znajdujemy. Zleży nam na tym, żeby podziękować klientowi za udaną transakcję, przypomnieć o istnieniu firmy? Może próbujemy poznać się z klientem na targach branżowych lub konferencji? Każdy gadżet reklamowy niesie za sobą inny przekaz, im więcej serca włożymy w to, żeby klient go zauważył, będzie to bardziej skuteczne.

    Na targi branżowe obowiązkowo gadżety reklamowe

    Poza wielkimi korporacjami, które tworzą dookoła siebie ogromne stanowiska i poza mniejszymi przedsiębiorstwami na targi wybierają się również osoby z branży, korzystający z oferowanych usług. Chcą poznać nowe produkty, nowinki technologiczne i zapoznać się z nowymi firmami. To doskonały moment, żeby przy okazji rozmowy o ofercie obdarować swojego przyszłego potencjalnego klienta pakietem gadżetów reklamowych, zapakowanych w elegancką torbę firmową.

     

    Gadżety reklamowe na targi branżowe

    W siedzibie firmy i w przyjemnej atmosferze                          

    Jest to najbardziej oczywista lokalizacja, siedziba firmy! Nasi stali klienci z pewnością ucieszą się z praktycznego gadżetu, pomoże to budować zaufanie do marki, wyrazić wdzięczność klientowi i sprawi, że klient poczuje się ważny dla firmy. Nowi klienci, którzy wcześniej nie mieli styczności z naszą marką będą bardzo miło zaskoczeni, pomoże to z większą przychylnością zapoznawać się z oferowanymi warunkami.

    Podziękowania na odległość

    Twój kontakt z klientem opiera się wyłącznie na przekazywanych wiadomościach mailowych oraz rozmowach telefonicznych? Towar wysyłany jest na drugi koniec polski, a szanse na spotkanie są naprawdę niewielkie? W takim razie podziękuj klientowi za złożenie zamówienia i do przesyłki załącz gadżety reklamowe. Szeroką gamę produktów znajdziesz na stronie naszej hurtowi z gadżetami reklamowymi OpenGift.pl

    Powiązane artykuły
    29 listopad 2024
    Konkurencja na rynku jest coraz większa, a klienci korporacyjni oczekują nie tylko najwyższej jakości produktów i usług, ale również profesjonalizmu w każdym aspekcie współpracy. Spersonalizowane gadżety reklamowe to doskonały sposób na wyróżnienie się i budowanie pozytywnych relacji. Aby jednak osiągnąć zamierzony efekt, warto postawić na produkty premium, które nie tylko podkreślą prestiż Twojej marki, ale również zrobią wrażenie swoją jakością i funkcjonalnością. Oto 6 pomysłów na eleganckie i praktyczne gadżety reklamowe, które z pewnością zaskoczą Twoich klientów.
    26 wrzesień 2024
    Konkurencja na rynku jest coraz większa, a klienci korporacyjni oczekują nie tylko najwyższej jakości produktów i usług, ale również profesjonalizmu w każdym aspekcie współpracy. Spersonalizowane gadżety reklamowe to doskonały sposób na wyróżnienie się i budowanie pozytywnych relacji. Aby jednak osiągnąć zamierzony efekt, warto postawić na produkty premium, które nie tylko podkreślą prestiż Twojej marki, ale również zrobią wrażenie swoją jakością i funkcjonalnością. Oto 6 pomysłów na eleganckie i praktyczne gadżety reklamowe, które z pewnością zaskoczą Twoich klientów.
    29 czerwiec 2024
    Torby bawełniane z nadrukiem to popularne narzędzie marketingowe, które pozwala firmom na skuteczne promowanie swojej marki. Personalizowane torby nie tylko przyciągają uwagę praktycznością, ale również ekologicznością, co jest atrakcyjne dla klientów dbających o środowisko. W tym artykule omówimy, jak zrobić nadruk na torbie bawełnianej, przybliżając różne techniki i materiały potrzebne do tego zadania.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 listopad 2024
    Prawdopodobnie niejednokrotnie spotkałeś się z opiniami, mówiącymi o tym, że tradycyjne gadżety firmowe nie są najlepszym i najatrakcyjniejszym rozwiązaniem, jakie możesz podarować swoim klientom lub kontrahentom. Czy to prawda? Jak się okazuje, klasyka zawsze się obroni i tak też jest w przypadku akcesoriów reklamowych. Zobacz, kiedy warto zainwestować w dobrze znane długopisy, smycze czy opaski.
    30 listopad 2024
    Udział w targach to doskonała okazja do promocji marki, nawiązania nowych kontaktów biznesowych i wyróżnienia się na tle konkurencji. Kluczem do sukcesu jest przyciągnięcie uwagi odwiedzających za pomocą unikalnych i praktycznych gadżetów. W tym artykule przedstawiamy pięć nietuzinkowych gadżetów, które z pewnością przyciągną tłumy na Twoje stoisko.
    29 listopad 2024
    Czy Twoja firma poszukuje wyjątkowych i ekologicznych sposobów na promocję swojej marki? Torby bawełniane z logo to doskonały wybór, który łączy w sobie praktyczność, styl i troskę o środowisko. W świecie, gdzie coraz więcej konsumentów docenia zrównoważone i odpowiedzialne podejście, personalizowane torby bawełniane stanowią nie tylko funkcjonalny gadżet, ale również potężne narzędzie marketingowe.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku