Gadżety reklamowe – gdzie najlepiej obdarować klienta?
W każdej branży istnieje duża konkurencja, która powoduje, że trudniej jest trafić do klienta docelowego. Rozdawanie gadżetów reklamowe ma sens, jednak musi odbywać się w odpowiednim czasie i odpowiednim miejscu, żeby było skuteczne. Prezenty promocyjne mogą przynieść firmie spore korzyści reklamowe, pamiętajmy jednak, że sam gadżet oraz forma obdarowania musi być bardzo dokładnie przemyślana.
Określ cel działania
Rozdawanie giftów na prawo i lewo jest bez sensu, dodatkowo to mało skuteczny zabieg. Najprościej jest odpowiedzieć sobie na pytanie – co chcemy osiągnąć i w jakim miejscu się znajdujemy. Zleży nam na tym, żeby podziękować klientowi za udaną transakcję, przypomnieć o istnieniu firmy? Może próbujemy poznać się z klientem na targach branżowych lub konferencji? Każdy gadżet reklamowy niesie za sobą inny przekaz, im więcej serca włożymy w to, żeby klient go zauważył, będzie to bardziej skuteczne.
Na targi branżowe obowiązkowo gadżety reklamowe
Poza wielkimi korporacjami, które tworzą dookoła siebie ogromne stanowiska i poza mniejszymi przedsiębiorstwami na targi wybierają się również osoby z branży, korzystający z oferowanych usług. Chcą poznać nowe produkty, nowinki technologiczne i zapoznać się z nowymi firmami. To doskonały moment, żeby przy okazji rozmowy o ofercie obdarować swojego przyszłego potencjalnego klienta pakietem gadżetów reklamowych, zapakowanych w elegancką torbę firmową.
W siedzibie firmy i w przyjemnej atmosferze
Jest to najbardziej oczywista lokalizacja, siedziba firmy! Nasi stali klienci z pewnością ucieszą się z praktycznego gadżetu, pomoże to budować zaufanie do marki, wyrazić wdzięczność klientowi i sprawi, że klient poczuje się ważny dla firmy. Nowi klienci, którzy wcześniej nie mieli styczności z naszą marką będą bardzo miło zaskoczeni, pomoże to z większą przychylnością zapoznawać się z oferowanymi warunkami.
Podziękowania na odległość
Twój kontakt z klientem opiera się wyłącznie na przekazywanych wiadomościach mailowych oraz rozmowach telefonicznych? Towar wysyłany jest na drugi koniec polski, a szanse na spotkanie są naprawdę niewielkie? W takim razie podziękuj klientowi za złożenie zamówienia i do przesyłki załącz gadżety reklamowe. Szeroką gamę produktów znajdziesz na stronie naszej hurtowi z gadżetami reklamowymi OpenGift.pl