Czy nadruk na smyczach reklamowych powinien być kreatywny?
Każdy przedsiębiorca z pewnością zgodzi się z twierdzeniem, że w dzisiejszych czasach reklama jest nie tylko bardzo ważnym, ale wręcz nieodłącznym elementem funkcjonowania firmy.
Działania reklamowe pozwalają nam na lepsze zaprezentowanie oferowanych dóbr i usług, rozpoznawalność marki, przekonanie potencjalnych klientów, że nasze produkty są dokładnie tym, czego potrzebują, a w końcu również dotarcie do jeszcze większej grupy docelowej.
Wraz z rozwojem technologii coraz rzadziej jednak spotykamy się z tradycyjną formą reklamy w postaci chociażby papierowych ulotek.
Coraz częściej mamy do czynienia z bardziej kreatywnymi formami oraz takimi, które są praktyczne i przydatne dla klientów. Wśród nich wymienić możemy np.: kubki, smycze reklamowe z nadrukiem, torby na zakupy, koszulki z logo, pendrive'y, długopisy oraz wiele innych.
Smycze z logo, obok koszulek, toreb na zakupy i kubków są jednymi z najczęściej spotykanych gadżetów reklamowych. Taki nieduży gadżet jest doskonałym pomysłem na promocję firmy: nie kosztuje dużo i jest praktyczny, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko, że zostanie odłożony do szuflady i zapomniany.
Smycze z nadrukiem przyczepione do plecaka lub noszone na szyi mogą być doskonałym nośnikiem reklamy, trafiającym do wielu różnych odbiorców w różnych środowiskach.
Smycze reklamowe – skuteczny i niedrogi sposób na reklamę
Nie od dziś wiadomo, że skuteczne gadżety reklamowe, to takie, które są praktyczne, użyteczne i przyciągają uwagę. Dlatego wiele firm w dalszym ciągu stawia na produkty, które na pierwszy rzut oka wydają się niepozorne, jednak ich rola potrafi być nieoceniona.
Smycze reklamowe z nadrukiem, długopisy, pendrive'y, koszulki czy torby na zakupy to rzeczy, z których przeważnie korzystamy na co dzień, bardzo często również w miejscach publicznych. Dzięki temu taki gadżet wpada w oko wielu osobom, z którymi mamy styczność, a nawet z tymi, których mijamy.
Smycze z logo oraz inne produkty z umieszczonym logo firmy mogą oddziaływać na ludzką podświadomość, zakorzenić się w niej, a wielokrotna styczność z konkretnym nadrukiem z pewnością zachęci do skorzystania z usług danej firmy.
Dlatego jest to doskonały sposób na poszerzenie świadomości o naszej marce i pozyskanie zainteresowania z wielu różnych grup społecznych. Nigdy nie mamy pewności, dokąd „zawędrują” nasze produkty reklamowe noszone przez ich posiadaczy.
Szukając niedrogich, uniwersalnych i ponadczasowych gadżetów reklamowych warto pochylić się właśnie nad smyczami. Wykonane są z solidnych materiałów, dzięki czemu będą wytrzymałe i solidne, nie wymagają dużych nakładów finansowych.
Doskonale sprawdzą się podczas wszelkich wyjazdów firmowych czy konferencji, umożliwiając zawieszenie na nich np. swojego identyfikatora. W OpenGift znajdziecie różne smycze reklamowe, wśród których z pewnością znajdziecie gadżet dopasowany do Waszych potrzeb.
Smycze z nadrukiem: czy nadruk powinien być kreatywny?
Wybierając smycze reklamowe stajemy przed trudnym zadaniem: jaki model wybrać? Na jaki nadruk postawić? Czy wystarczy samo logo firmy? Przy wyborze odpowiedniego nadruku warto pamiętać o tym, że nazwa marki jest ważnym elementem, który powinien być dobrze widoczny.
W przypadku gadżetów reklamowych warto także postawić na ciekawy i oryginalny napis, który przyciągnie uwagę i zaintryguje potencjalnych przyszłych klientów. Zawsze dużym zainteresowaniem cieszą się hasła dowcipne oraz oryginalne, które wzbudzą pozytywne odczucia lub wywołają uśmiech na twarzy.
Należy pamiętać o tym, że dobre hasło reklamowe może skutecznie zachęcić albo zniechęcić do skorzystania z usług firmy. Smycze reklamowe z nadrukiem są dobrą propozycją na gadżet reklamowy: są praktyczne i można je mieć zawsze przy sobie.
Nad wyborem hasła, jakie ma się na nich znaleźć, warto się jednak dobrze zastanowić. Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, a pozytywne emocje wywołane odpowiednim napisem mogą sprawić, że w podświadomości odbiorcy zakorzeni się dobre skojarzenie związane z marką.
Co za tym idzie: jest większe prawdopodobieństwo, że zapadnie ona w jego pamięć i będzie wywoływać pozytywne skojarzenia. Dlatego zdecydowanie dobrze jest postawić na kreatywne nadruki. Oto kilka ciekawych propozycji smyczy reklamowych!
1. Smycz z wysuwanym uchwytem
Poliestrowa smycz ze złączką bezpieczeństwa oraz wysuwanym uchwytem na identyfikator to doskonały gadżet reklamowy np. na różne konferencje. Dostępna w trzech kolorach: czarnym, białym oraz niebieskim. Produkt można dowolnie znakować grafiką lub logo.
2. Dwustronna smycz reklamowa
Dwustronna smycz 10mm z nadrukiem full color to idealne połączenie jakości i minimalizmu. Niezastąpiona podczas różnych wydarzeń mających na celu promocję firmy, targów czy spotkań biznesowych. Dowolnie można wybrać nie tylko kolor czy grafikę zamawianych smyczy, ale także rodzaj zakończenia. Dwustronne drukowanie pozwala na umieszczenie dłuższych haseł marketingowych.
3. Smycz reklamowa, kabel do ładowania
Ten produkt łączy w sobie nie tylko smycz, ale również kabel do ładowania. Zawiera trzy końcówki: 2 w 1 i USB typu C. Kompatybilny z urządzeniami iOS oraz Android, z możliwością dowolnego znakowania. Ten gadżet to rewelacyjny pomysł na przydatny i praktyczny gadżet reklamowy.
Zdecydowana większość z nas niemal bez przerwy korzysta np. z telefonów komórkowych, ale często się zdarza, że zapominamy zabrać ze sobą odpowiedni kabel. Dzięki tej smyczy wszystko można mieć w jednym miejscu.
4. Smycz do telefonu
Ta smycz to doskonały gadżet dla wszystkich, którzy chcą mieć smartfona zawsze przy sobie, ale nie mają kieszeni lub nie lubią go w nich przechowywać. Produkt ze słuchawką i zestawem adapterów do telefonów marki Nokia oraz Siemens. Możliwość znakowania.
5. Smycz z kablem 3 w 1
Ten produkt to znacznie więcej niż tylko smycz. Posiada kabel ładujący z USB-A na Micro-B (wtyczka 2 w 1) i typ C. Wykonana z poliestru z możliwością znakowania. Zestaw zawiera etui z karabińczykiem.