+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Czapki reklamowe z nadrukiem - jakie znakowanie wybrać?

Czapki reklamowe z nadrukiem - jakie znakowanie wybrać?

Co znajdziesz w tym artykule

    Gadżety reklamowe cieszą się coraz większą popularnością i obecnie zdecydowana większość firm korzysta z takiej formy promocji. Upominki firmowe są nie tylko miłym gestem, ale także skuteczną formą reklamy. Przydatne i praktyczne akcesoria z logo często towarzyszą nam każdego dnia, dzięki czemu mogą być zauważone przez wiele osób. Pomagają także wzbudzić w podświadomości pozytywny obraz danej marki. Jednym z najbardziej popularnych produktów promocyjnych są czapki z nadrukiem. 

    Wybierając produkty reklamowe często stajemy przed ważnym wyborem: jaki nadruk na nich umieścić? Czy postawić na grafikę, czy samo logo firmy? A może kreatywny nadruk? Drugą ważną kwestią jest również sam sposób wykonania nadruku.

    O ile przy zapalniczkach, pendrive'ach, kubkach czy długopisach reklamowych wybór jest łatwy, tak jeśli chodzi o czapki reklamowe, decyzja może być trudniejsza. By wybrać rodzaj znakowania odpowiedni do naszych potrzeb, należy przede wszystkim zorientować się, jakie możliwości są dostępne oraz czym cechuje się każda z nich.

    Czapki z nadrukiem – doskonały pomysł na promocję

    Klasyczne czapki reklamowe to doskonały pomysł na gadżety promocyjne. Ten produkt łatwo można dostosować również do pory roku, wybierając odpowiednio czapki zimowe, kapelusze czy czapki z daszkiem z logo.

    Takie akcesoria świetnie sprawdzą się zarówno jako podarki dla nowych i potencjalnych klientów, a także jako część ubioru dla pracowników. Można na nich umieścić dowolne logo i grafikę, dzięki czemu mogą być nie tylko wizytówką firmy, ale również ciekawym i stylowym dodatkiem, który z pewnością rzuci się w oczy.

    W OpenGift znajdziecie wiele różnych wzorów, fasonów i rodzajów czapek, wśród których dostępne są produkty dostosowane do każdej pory roku.

    Czapki reklamowe to element garderoby, który zawsze się przyda: zimą ochroni przed zimnem, a latem czapki z daszkiem z logo pomogą skutecznie chronić się przed słońcem. W ofercie OpenGift dostępne są różne kolory oraz fasony czapek, by jeszcze lepiej trafić w gusta klientów.

    Czapki reklamowe – jaką metodę znakowania wybrać? 

    Jeśli chodzi o czapki reklamowe, najpopularniejszym sposobem znakowania jest termotransfer. Polega on na drukowaniu wybranego wzoru na specjalnym papierze, a następnie przeniesieniu go na znakowany przedmiot.

    Czapki z daszkiem z logo można również znakować metodami: transfer, transfer cyfrowy, sitodruk, haft, haft komputerowy czy termotransfer cyfrowy. By wybrać najlepszy sposób znakowania dla własnych potrzeb, dobrze jest krótko zapoznać się z każdym z nich.

    Sitodruk to metoda znakowania plastikowych powierzchni. Jest bardzo trwała i odporna na działanie czynników zewnętrznych. Za jej pomocą można tworzyć nadruki zarówno jednokolorowe, jak i wielokolorowe. Najlepiej wybierać ten rodzaj druku, gdy mamy zamiar zamówić więcej niż 20 sztuk danego produktu. Transfer cyfrowy stosuje się głównie do tekstyliów.

    Jest opłacalną metodą nawet przy niskim nakładzie i daje możliwość druku full color zapewniając bardzo wysoką jakość. Termotransfer doskonale nadaje się do nierównych powierzchni, jest bardzo trwały, zapewnia wysoką jakość nadruku oraz druku full color. Odporny na działanie czynników atmosferycznych. Haft komputerowy jest najtrwalszą i jednocześnie najbardziej elegancką i efektowną metodą znakowania odzieży.

    Czapki z daszkiem z logo i czapki reklamowe – popularne modele

    Czapki reklamowe zimowe oraz czapki z daszkiem z logo to doskonały pomysł zarówno na firmowe gadżety reklamowe rozdawane w celu promocji marki, a także jako element garderoby pracowników. Można na nich umieścić grafikę i logo firmy, jak również imiona pracowników. Bogaty wybór wzorów i kolorów sprawia, że spośród dostępnych produktów każdy znajdzie ten odpowiedni dla siebie. Oto kilka najpopularniejszych modeli.

    1. Czapka baseballowa

    Klasyczna czapka baseballowa z bawełny czesanej i regulowanym paskiem z metalową klamerką. Posiada dziurki wentylacyjne. Dostępna w kilku różnych kolorach. Możliwość znakowania metodami: transfer, haft, sitodruk, transfer cyfrowy.

    2. Czapka odblaskowa Dallas

    Czapki z daszkiem z logo z odblaskami są nie tylko dobrym pomysłem na stylowy gadżet reklamowy, ale również pomogą zadbać o bezpieczeństwo zwiększając widoczność nocą. Wykonana z grubej bawełny, dostępna w kilku różnych kolorach. Możliwość znakowania metodami: termotransfer cyfrowy, haft komputerowy, termotransfer.

    3. Czapka zimowa z bawełny organicznej

    Ciepła czapka za chłodniejsze dni wykonana ze 100% bawełny organicznej. Dostępna w kolorach: czarnym, szarym, zielonym i granatowym. Możliwość znakowania metodą: termotransfer.

    4. Czapka bejsbolówka

    Modna czapka w stylu trucker. Przód wykonany z poliestru oraz pianki, pozostałe panele z kolorowej siatki. Posiada regulowane zapięcie z plastikowym zatrzaskiem i dostępna jest w kilku kolorach. Możliwości znakowania: sitodruk, transfer, transfer sublimacyjny, haft.

    Powiązane artykuły
    29 październik 2024
    Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które budują świadomość marki i angażują odbiorców. Ale jak wyróżnić się na tle konkurencji, która również wykorzystuje te metody? Odpowiedź tkwi w sezonowych gadżetach reklamowych. Wykorzystanie odpowiednich gadżetów dostosowanych do pory roku pozwala Twojej marce stać się bardziej aktualną i zapadającą w pamięć klientów.
    30 wrzesień 2024
    W branży edukacyjnej, budowanie relacji z uczniami, studentami, nauczycielami oraz rodzicami wymaga starannie przemyślanej strategii promocyjnej. Wizerunek instytucji, takich jak szkoły, uniwersytety czy ośrodki edukacyjne, zależy od wielu czynników – od jakości kształcenia, przez reputację, po skuteczne działania marketingowe. Jednym z narzędzi, które może znacząco wesprzeć te działania, są gadżety reklamowe.
    27 wrzesień 2024
    W dzisiejszym świecie, pełnym ciągłej rywalizacji o uwagę klienta, firmy muszą sięgać po coraz bardziej wyszukane i skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym z nich są gadżety reklamowe, które mimo swojej prostoty, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w strategiach promocyjnych zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm. Ale czym dokładnie są gadżety reklamowe i jakie mają zastosowanie w marketingu? W tym artykule przyjrzymy się, jak takie upominki mogą wspierać rozwój marki, budować relacje z klientami i wzmacniać lojalność.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku