+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Co zrobić, żeby gadżety reklamowe były tanie?

Co zrobić, żeby gadżety reklamowe były tanie?

Co znajdziesz w tym artykule

    Każdy menadżer zajmującymi się działaniami promocyjnymi i marketingowymi w firmie doskonale wie, co to znaczy niski budżet. Środki przeznaczane na promocje zawsze traktowane są po macoszemu. Jeśli gdzieś brakuje, to marketing jest pierwszym działem, któremu środki się zabiera. Większość menadżerów już się do tego przyzwyczaiła i nauczyła się radzić sobie z tego typu sytuacjami. Co zrobić, żeby zamówić gadżety reklamowe w niskiej cenie i nie otrzymać tandety? Poniżej kilka prostych rad, które pomogą zamówić dobry jakościowo gadżet w zadowalającej cenie.

    1. Maksymalnie uproszcz nadruk

    Często cena znakowania jest zależna od ilości kolorów widocznych na nadruku Każdy dodatkowy kolor w projekcie wiąże się z ponadprogramowymi kosztami i dodatkowo wycenianymi matrycami. Jeśli grafika na to pozwala należy w miarę możliwości ją uprościć. Należy również pamiętać, że wykonywanie jasnych nadruków na ciemnym tle oraz na odwrót może być również droższe. Wynika to z tego, że nadruk od razu może nie przyjąć się na kolorze. Nadrukowując jasny nadruk na ciemniej powierzchni konieczny jest biały poddruk.R

    2. Zrezygnuj opakowań jednostkowych

    Często zamawiając gadżety reklamowe z nadrukiem prosimy o opakowanie każdego produktu osobno. Koszt opakowania Jednostkowego zawyża ostateczną kwotę faktury. Produkt przed nadrukowaniem należy rozpakować, a po całym procesie produkcji zapakować. Wymaga to dodatkowego czasu oraz zaangażowania pracowników. Wyceny zawsze zawierają informację o tym dodatkowym koszcie. Jeśli nam to opakowanie nie jest potrzebne, warto z niego zrezygnować. Gadżet reklamowy zostanie nam dostarczony w opakowaniu zbiorczym, tego typu zabieg pomoże zaoszczędzić trochę pieniędzy.

    Jak kupić tanio gadżety reklamowe?

    3.Zamawiasz kilka różnych produktów? Łącz nadruki! 

    Jeśli decydujesz się na kilka różnych gadżetów reklamowych, postaraj się je dobrać tak, żeby można je było oznakować jedną metodą. Uzyskamy nadruk tej samej wielkości na kilku gadżetach reklamowych. Dzięki temu, bardzo prostemu zabiegowi, zaoszczędzimy na płaceniu za dodatkowe matryce. Szeroką gamę produktów znajdziecie w naszej hurtowni internetowej OpenGift.pl 

    4. Jeśli masz dobrego dostawcę – zamawiaj u niego regularnie

    Bycie wiernym klientem popłaca, dzięki temu można zdobyć dodatkowe profity. Każdy porządny przedsiębiorca wie ile wysiłku należy włożyć w pozyskanie nowego klienta, dlatego zdecydowanie prościej jest docenić tego regularnie zamawiającego. Stabilne relacje w świecie biznesu niejednokrotnie mogę uratować sytuację bez wyjścia i zagwarantować niższe wydatki na artykuły promocyjne.

    Szeroki wybór gadżetów reklamowych znajdziesz w naszej hurtowni gadżetów reklamowych OpenGift.pl. Zawsze oferujemy wsparcie w doborze odpowiednich metod znakowania, tak by cena była możliwie jak najniższa.

    Jak tanio kupić gadżety reklamowe?

    Powiązane artykuły
    29 październik 2024
    Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które budują świadomość marki i angażują odbiorców. Ale jak wyróżnić się na tle konkurencji, która również wykorzystuje te metody? Odpowiedź tkwi w sezonowych gadżetach reklamowych. Wykorzystanie odpowiednich gadżetów dostosowanych do pory roku pozwala Twojej marce stać się bardziej aktualną i zapadającą w pamięć klientów.
    30 wrzesień 2024
    W branży edukacyjnej, budowanie relacji z uczniami, studentami, nauczycielami oraz rodzicami wymaga starannie przemyślanej strategii promocyjnej. Wizerunek instytucji, takich jak szkoły, uniwersytety czy ośrodki edukacyjne, zależy od wielu czynników – od jakości kształcenia, przez reputację, po skuteczne działania marketingowe. Jednym z narzędzi, które może znacząco wesprzeć te działania, są gadżety reklamowe.
    27 wrzesień 2024
    W dzisiejszym świecie, pełnym ciągłej rywalizacji o uwagę klienta, firmy muszą sięgać po coraz bardziej wyszukane i skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym z nich są gadżety reklamowe, które mimo swojej prostoty, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w strategiach promocyjnych zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm. Ale czym dokładnie są gadżety reklamowe i jakie mają zastosowanie w marketingu? W tym artykule przyjrzymy się, jak takie upominki mogą wspierać rozwój marki, budować relacje z klientami i wzmacniać lojalność.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku