Co zrobić, żeby gadżety reklamowe były tanie?
Każdy menadżer zajmującymi się działaniami promocyjnymi i marketingowymi w firmie doskonale wie, co to znaczy niski budżet. Środki przeznaczane na promocje zawsze traktowane są po macoszemu. Jeśli gdzieś brakuje, to marketing jest pierwszym działem, któremu środki się zabiera. Większość menadżerów już się do tego przyzwyczaiła i nauczyła się radzić sobie z tego typu sytuacjami. Co zrobić, żeby zamówić gadżety reklamowe w niskiej cenie i nie otrzymać tandety? Poniżej kilka prostych rad, które pomogą zamówić dobry jakościowo gadżet w zadowalającej cenie.
1. Maksymalnie uproszcz nadruk
Często cena znakowania jest zależna od ilości kolorów widocznych na nadruku Każdy dodatkowy kolor w projekcie wiąże się z ponadprogramowymi kosztami i dodatkowo wycenianymi matrycami. Jeśli grafika na to pozwala należy w miarę możliwości ją uprościć. Należy również pamiętać, że wykonywanie jasnych nadruków na ciemnym tle oraz na odwrót może być również droższe. Wynika to z tego, że nadruk od razu może nie przyjąć się na kolorze. Nadrukowując jasny nadruk na ciemniej powierzchni konieczny jest biały poddruk.R
2. Zrezygnuj opakowań jednostkowych
Często zamawiając gadżety reklamowe z nadrukiem prosimy o opakowanie każdego produktu osobno. Koszt opakowania Jednostkowego zawyża ostateczną kwotę faktury. Produkt przed nadrukowaniem należy rozpakować, a po całym procesie produkcji zapakować. Wymaga to dodatkowego czasu oraz zaangażowania pracowników. Wyceny zawsze zawierają informację o tym dodatkowym koszcie. Jeśli nam to opakowanie nie jest potrzebne, warto z niego zrezygnować. Gadżet reklamowy zostanie nam dostarczony w opakowaniu zbiorczym, tego typu zabieg pomoże zaoszczędzić trochę pieniędzy.
3.Zamawiasz kilka różnych produktów? Łącz nadruki!
Jeśli decydujesz się na kilka różnych gadżetów reklamowych, postaraj się je dobrać tak, żeby można je było oznakować jedną metodą. Uzyskamy nadruk tej samej wielkości na kilku gadżetach reklamowych. Dzięki temu, bardzo prostemu zabiegowi, zaoszczędzimy na płaceniu za dodatkowe matryce. Szeroką gamę produktów znajdziecie w naszej hurtowni internetowej OpenGift.pl
4. Jeśli masz dobrego dostawcę – zamawiaj u niego regularnie
Bycie wiernym klientem popłaca, dzięki temu można zdobyć dodatkowe profity. Każdy porządny przedsiębiorca wie ile wysiłku należy włożyć w pozyskanie nowego klienta, dlatego zdecydowanie prościej jest docenić tego regularnie zamawiającego. Stabilne relacje w świecie biznesu niejednokrotnie mogę uratować sytuację bez wyjścia i zagwarantować niższe wydatki na artykuły promocyjne.
Szeroki wybór gadżetów reklamowych znajdziesz w naszej hurtowni gadżetów reklamowych OpenGift.pl. Zawsze oferujemy wsparcie w doborze odpowiednich metod znakowania, tak by cena była możliwie jak najniższa.