Gadżety dla rowerzysty, w które warto zainwestować
Kto nie kocha jazdy na rowerze? To jedna z najlepszych form przemieszczania się – wiatr rozwiewa włosy, nogi pedałują jak szalone, pot się leje, a my mamy satysfakcję, że przejechaliśmy taki kawał drogi. Zwłaszcza latem ilość rowerów zwiększa się, choć niektórzy zatwardziali rowerzyści nie rozstają się ze swoimi dwoma kółkami przez cały rok. Jak można to wykorzystać…biznesowo? Tu z pomocą przybywają gadżety rowerowe.
Gadżety rowerowe – właściwie po co mi to?
Gadżety do roweru siłą rzeczy kojarzą nam się głównie ze sklepami rowerowymi czy też producentami tych wspaniałych maszyn. Oczywiście w branży rowerowej gadżety reklamowe to świetny sposób na zwiększenie wizerunku, czy też zachęcenie klientów do większej aktywności w mediach społecznościowych (za pomocą konkursów z nagrodami).
Pomysłów na wykorzystanie tych produktów jest wiele. Ale czy w każdej branży? Jeśli Twoi pracownicy lub klienci korzystają z rowerów to tak, w każdej branży – o ile nie jest ona związana z konieczną powagą, tak jak chociażby branża pogrzebowa. Rower to środek komunikacji, z którego korzysta wiele osób. Dlatego jeśli tylko Twoje logo zmieści się na gadżecie, możesz wykorzystać te produkty do reklamowania się, zwłaszcza latem.
Jak gadżety dla rowerzysty mogą pomóc Twojej marce?
Niejednokrotnie podkreślamy, że gadżety reklamowe to nie tylko prezenty. To także sposób na szybkie zamienienie klienta czy pracownika bądź kontrahenta w ambasadora Twojej marki. Noszenie oznakowanych logo produktów i pokazywanie ich innym, ma magiczną moc.
Pokazuje, że Twoja marka jest znana, ale przede wszystkim, że ktoś ma do niej zaufanie. Jak to się ma do gadżetów rowerowych? Wyobraź sobie, że torba rowerowa znajdująca się na dwukołowej maszynie Twojego pracownika, każdego dnia widoczna jest dla innych przez dwie godziny a może nawet dłużej.
Jeśli rower zaparkowany jest na zewnątrz, to osiem godzin, które pracownik spędza w biurze i pewnie około godziny na dojazdy. W weekendy torba z logo również się przemieszcza – przecież to najlepszy czas na wycieczki rowerowe. To wiele godzin, podczas których Twoje logo widoczne jest przez wiele osób – być może zainteresowanych produktami lub usługami, które świadczysz. A to przecież tylko jeden pomysł na to, jak wykorzystać gadżety do roweru.
Gadżety do roweru dla małych wyczynowców
Gadżety do roweru to nie tylko sposób na pokazanie swojego logo, ale również na uświadamianie młodszych i starszych rowerzystów, jak istotne jest bezpieczeństwo. Jeśli pracujesz w branży edukacyjnej bądź w inny sposób powiązanej z młodymi poszukiwaczami rowerowych przygód (e-commerce z produktami dziecięcymi to tylko jeden z przykładów), koniecznie pomyśl nad zakupem odpowiednich gadżetów rowerowych.
Prosty pasek odblaskowy dołączony do zamówienia, to sygnał dla rodziców, że Twoja marka dba o swoich małych klientów i myśli o tym, by zawsze byli bezpieczni. A może tak akcja uświadamiająca dorosłych i najmłodszych? To sprawdzi się zwłaszcza w okresie letnim, gdy coraz chętniej wsiadamy na rowery i ruszamy w siną dal – nierzadko bez kasków czy odpowiednich świateł.
Taką akcję przeprowadzić można za pomocą mediów społecznościowych, powiązać ją z konkursem, na przykład na najlepiej przygotowanego rowerowego jeźdźca i voila! Wieść się niesie, a Twoja marka zyskuje rozgłos. Gadżety rowerowe, takie jak koszyk rowerowy i dobry kubek termiczny, oczywiście z logo firmy, mogą posłużyć jako nagrody. Nie sądzisz, że to całkiem nieźle przemyślana akcja promocyjna?
Gadżety dla rowerzysty, w które warto zainwestować
Niektóre gadżety dla rowerzysty to zakup, który nie będzie dla Ciebie zbyt kosztowny. Mowa o niewielkich akcesoriach, takich jak paski odblaskowe czy światełka rowerowe. To gadżety idealne na akcję promocyjną, jak chociażby ta, o której pisaliśmy powyżej. W inne akcesoria dla rowerzystów warto jednak zainwestować trochę więcej.
Mogą one stanowić idealny upominek dla pracownika, który kocha jeździć na rowerze, a właśnie opuszcza Twoją firmę bądź też spisał się najlepiej ze wszystkich pracowników w tym roku. Gadżety do roweru mogą być formą podziękowania lub nagrody – dużo bardziej spersonalizowaną, niż kosz prezentowy, a jednak nadal zawierającą logo marki.
To może być solidny zestaw narzędzi rowerowych bądź torba rowerowa – w sam raz dla osób, które uwielbiają dłuższe wycieczki. Oczywiście jeśli Twoja marka jest ściśle powiązana z branżą rowerową, tego typu akcesoria są świetnym pomysłem na prezenty dla klientów i partnerów biznesowych, nie tylko pracowników.
Czy gadżety dla rowerzysty mogą sprawdzić się w Twojej firmie? Uważamy, że tak. Nie musisz produkować rowerów, by cieszyć się jazdą na nich. To samo dotyczy Twoich pracowników i klientów. Pamiętaj, że jazda na rowerze jest jednym z najpopularniejszych hobby Polaków – kochamy dwa kółka i przejażdżki poza miasto.
Na gadżetach rowerowych możesz zatem tylko skorzystać. Oczywiście jeśli wybierzesz je odpowiednio, a następnie połączysz z ciekawymi działaniami marketingowymi. To idealny sposób na to, by każdemu zaprezentować swoje piękne logo.