5 przykładów gadżetów sportowych, które mogą być skutecznym nośnikiem reklamy
Wiele osób mówi, że sport to zdrowie, jednak zupełnie nie zastanawia się nad znaczeniem tych słów. Bo przecież nie chodzi tu tylko o piękną sylwetkę, ale przede wszystkim o uśmiech i dobre samopoczucie, które idą ze sportem w parze. Ta radość i poczucie wolności jest czymś, co zachęca ludzi do ćwiczeń, jeżdżenia na rowerze, grania w piłkę nożną czy siatkówkę, a nawet do zwykłych spacerów.
Dlaczego o tym mówimy? Bo wszystkie te pozytywne emocje możesz bardzo łatwo połączyć ze swoją marką. W jaki sposób? Ooo, tych jest wiele! Ale żeby nie obarczać Cię zbyt dużą ilością przykładów, mamy dla Ciebie zestawienie pięciu gadżetów sportowych, które świetnie sprawdzą się jako nośniki reklamy. To właśnie dzięki nim wywołasz uśmiech na twarzach klientów czy pracowników i zachęcisz ich do zatroszczenia się o swoje zdrowie.
Piłka – to takie proste!
Wymieniając gadżety sportowe z nadrukiem, które idealnie sprawdzą się jako nośniki reklamy, musimy wspomnieć o czymś tak (nie)zwykłym, jak piłka. Okrągły gadżet sportowy, który kojarzy się z czymś fantastycznym. Niektórym z młodością, kiedy pod domem grali w „gałę” razem z przyjaciółmi.
Innym z dorosłością, gdy mogli aktywnie spędzać czas ze swoimi pociechami. Jeszcze innym piłka kojarzy się ze sportem oglądanym przed telewizorem, z ogromnymi emocjami. Zawsze kojarzy się z radością, uśmiechem, zabawą. Piłka nożna czy też piłka plażowa to doskonały gadżet dla każdej firmy, która chciałaby wywoływać właśnie takie emocje. Może sprawdzić się w przypadku marek sportowych, to oczywiste, ale też tych, które promują zdrowy styl życia.
Może być elementem jednej kampanii bądź konkretnych działań marketingowych rozpisanych na wiele lat. Piłka nożna jako gadżet, to także doskonały produkt powiązany z wielkimi świętami sportowymi, które warto spędzać z bliskimi – nie tylko rodziną, ale też przyjaciółmi z pracy.
I wiesz, co jeszcze? Nawet nie masz pojęcia, jak proste jest naniesienie Twojego logo na takie gadżety sportowe jak piłki! Sitodruk, transfer cyfrowy czy tampodruk – wybierz taką metodę, która odpowiada Ci najbardziej. A jeśli tego nie wiesz, my chętnie pomożemy.
Mata lub zestaw do jogi
Czas na coś bardziej wyszukanego od prostych, okrągłych piłek. Świat przecież nie kręci się wokół nich. Sport to nie tylko bieganie i gry zespołowe – to także chwila namysłu i relaksu. Moment tylko dla nas. W zabieganym świecie, w którym nie mamy czasu zupełnie na nic, joga stała się jednym z najlepszych sposobów na wyciszenie się, skoncentrowanie na sobie.
Na odpoczynek. To odrobina zdrowia dla ciała, ale też dla umysłu. A teraz wyobraź sobie, że Twoja marka, która tak chętnie mówi o odpoczynku i relaksie, przygotowała konkurs dla swoich klientów, w którym wygrać można zestaw do jogi – oczywiście z gustownie zaznaczonym logo. Albo trochę inaczej. Mowa nie o marce, a o bardzo dużej korporacji, która przecież nie kojarzy się z odpoczynkiem i równowagą.
A jednak Twoi pracownicy mogą skorzystać z mat w trakcie dnia, rozciągnąć się i złapać odrobinę dystansu. To promocja zdrowia psychicznego, ale też naprawdę dobra reklama dla firmy. Bo przecież nadal nie każdy dba o swoich pracowników, choć to oni budują siłę korporacji. Widzisz? To niewielki gadżet, który może naprawdę dużo. Wystarczy wiedzieć, jak go wykorzystać.
Ręcznik sportowy – w sam raz po ćwiczeniach
Kiedy kończysz trening na siłowni, bieganie, jazdę na rowerze, wodny aerobik lub bieganie z najmłodszymi za piłką, przyda Ci się coś, co zbierze te hektolitry potu. Na przykład dobry ręcznik sportowy, wykonany z chłonnych i szybkoschnących materiałów, zapakowany w niewielkie etui.
O, tak się składa, że w OpenGift znajdziesz takich ręczników całkiem sporo. Wiemy doskonale, że sportowe gadżety to nie tylko te produkty, które wiążą się bezpośrednio z ćwiczeniami, ale też te, które mogą znacznie ułatwić życie sportowcom, nawet tym amatorskim. I wiesz co jeszcze?
Ręcznik sportowy, tak jak każdy inny, to naprawdę świetny nośnik reklamy. Jest zauważalny na siłowniach, basenach i boiskach. Używa się w go w wielu sytuacjach, a dodatkowo ma sporą powierzchnię, na której świetnie widać logo. Warto zwrócić uwagę też na ich cenę, która jest niewielka i aż zachęca do tego, by dołożyć ręcznik sportowy do swojego portfolio gadżetów reklamowych.
Butelka sportowa na wsparcie w treningu
Skoro mówimy już o gadżetach sportowych, które świetnie sprawdzają się jako wsparcie w trakcie czy po treningu, nie możemy zapomnieć o tym. Butelka sportowa, no przecież! Butelki to jedne z ulubionych gadżetów marek sportowych, ale nie tylko. Wybierają je też biura i firmy, które w ogóle nie kojarzą się z aktywnością fizyczną.
Można używać ich przecież nie tylko w trakcie ćwiczeń, a zatem zastosowanie butelki staje się bardziej uniwersalne. Butelka staje się zatem świetnym prezentem dla pracownika czy też gadżetem dla klientów, na przykład jako dodatek do konkursowych produktów.
I to niezależnie od tego, jaki jest profil Twojej marki. Nadal jednak na siłowniach czy też boiskach takie butelki będą świetnie widoczne i z całą pewnością mogą pomóc Twojej marce w pozycjonowaniu się jako firma dbająca o zdrowie. Jak zatem widzisz, wygrana z tym gadżetem jest naprawdę prosta i odbywa się na wielu poziomach.
Opaska na kostkę, czyli coś dla bezpieczeństwa
Gadżety sportowe z nadrukiem to nie tylko kwestia wygody, ale również bezpieczeństwa. Zwłaszcza jeśli Twoja marka kojarzy się bądź chce się kojarzyć z tą wartością. I tu pojawia się opaska na kostkę, która jest jednocześnie lampką. Sprytne, prawda? A jak poprawia widoczność!
To gadżet idealny dla biegaczy i rowerzystów, osób jeżdżących na hulajnogach czy nawet dzieci, które samodzielnie wracają wieczorem ze szkoły. Opaskę możesz ograć na wiele sposobów, nie tylko związanych ze sportem. Jednak to właśnie bezpieczny trening jest w nią wpisany przede wszystkim. Taki gadżet nie będzie najbardziej widoczny na pierwszy rzut oka, ale z pewnością zwróci uwagę – chociażby przechodniów. I tu Twoje logo może zabłysnąć!
Gadżety sportowe z nadrukiem naprawdę nie są wyłącznie dla firm, które są powiązane ze sportem. Można korzystać z nich na wiele, wiele sposobów. Najważniejsze jednak, że dzięki nim Twoja marka będzie kojarzyć się z radością, zdrowiem i mnóstwem pozytywnych emocji.