Gadżety reklamowe dla handlowców – co wybrać?
Gadżety reklamowe są nieodłącznym elementem w pracy każdego handlowca, niezależnie od branży. Miły prezent dla handlowca, pozwoli zdobyć jego zaufanie oraz wzbudzić sympatię. Odpowiednie prezenty promocyjne są bardzo ważne, należy dobrze się zastanowić szukają odpowiednich produktów.
Wybierane gadżety reklamowe muszą być przede wszystkim praktyczne i dopasowane do branży, w której działamy. Obdarowywanie klientów niewielkimi upominkami to świetna sztuka savoir-vivre, a także działającej od lat zasady wzajemności.
W prosty sposób można przekonać do siebie nie tylko Klientów, ale również potencjalnych zainteresowanych, którzy natrafią na gadżet w określonym miejscu.
Długopis reklamowy – tani standard
Długopis reklamowy z nadrukiem nie jest złym pomysłem, pod warunkiem, że będzie dobrze działał. Co mamy na myśli o tym pisząc? Po dwóch postawionych parafkach nadal będzie pisał i nie wyląduje w koszu. Każdy z Twoich klientów otrzymuje w prezencie dziesiątki takich długopisów, niestety 80% z nich nie działa tak jak należy i po kilku napisanych zadaniach ląduje w koszu.
Jeśli sprezentujesz produkt, który będzie solidnie działał, z pewnością zapadniesz w pamięć klientowi. Będzie mógł z powodzeniem wykorzystywać je podczas swoich codziennych czynności, które obejmują nie tylko zapisywanie spotkań w kalendarzu, ale również notatki ze spotkań, podpisywanie dokumentów oraz realizacja zamówień. To idealny prezent dla handlowca.
Zostaw swój namiar
W jaki sposób zrobić wrażenie na Kliencie poprzez odpowiedni prezent i jednocześnie nie dać mu o sobie zapomnieć? Wystarczy podarować mu elegancki i stylowy wizytownik, a w środku umieścić swoją wizytówkę.
Jeśli prezent trafi w gusta Klienta, z pewnością zachowa informację kontaktową na przyszłość i dodatkowo, przekaże ją dalej do potencjalnych zainteresowanych. Wizytownik wykorzysta zaś na promocję siebie i swoich usług czy produktów. Dwa w jednym - czyż to nie świetny pomysł na prezent dla handlowca?
Pendrive z materiałami reklamowymi
Kolejny patent na świetny gadżet reklamowy, to upominek w postaci pen-drive. W dobie less waste i dbania o ekologię, można wykorzystać go również jako nośnik materiałów promocyjnych i ofertowych. Wystarczy zgrać na pen-drive informacje, które chce się przekazać klientowi, a pozostałą część pamięci, będzie mógł wykorzystać wedle uznania.
Prawdopodobieństwo, że zapozna się z zamieszczonymi na przenośnym dysku materiałami jest ogromna, a dodatkowo oznaczenie do logotypem firmy, zwiększy zapamiętywalność jej wśród osób, które na niego natrafią.
Kubek z nadrukiem - zawsze praktycznie
Standardowo takie prezenty trafiają do firmowej kuchni. Jeśli mamy trochę więcej szczęścia lub nasz kubek reklamowy z nadrukiem jest wykonany w oryginalny sposób, to możemy trafić do domowej kuchni naszego klienta.
Kubek jest o tyle fajnym prezentem, że podświadomie pomaga nawiązywać relacje między klientem a firmą poprzez picie w nim porannej kawy przy śniadaniu lub na przerwie w pracy. Mało jest na świecie osób, które nie docenią prezentu w postaci ceramicznego kubka.
Nadrukowane logo będzie przypominało Klientowi o firmie, z której otrzymał kubek. W ten sposób więź może się pogłębiać, a zadowolony kontrahent jeszcze nie jeden raz wróci do miejsca, które przywodzi mu na myśl ów prezent dla handlowca.
Notesy i teczki reklamowe – nigdy ich za mało
Tego typu produkty przydadzą się zawsze i w każdej firmie. Notesy reklamowe i notatniki to odpowiedni prezent dla każdego pracownika biurowego, kierownika działu w markecie, czy standardowego hurtownika.
Przede wszystkim przydają się one w codziennej pracy. Pozwalają porządkować określone materiały i dokumenty. To idealne prezenty dla handlowca. Dodatkowo umożliwiają sporządzanie szybkich i ważnych notatek i są niezwykle praktyczne.
Gadżety na specjalne okazje
Warto też pamiętać o gadżetach dedykowanych na konkretne święta. Docenianie klientów, zwłaszcza w branży handlowej rządzi się swoimi prawami, a obdarowywanie kontrahentów prezentami świątecznymi to już tradycja.
Z okazji Bożego Narodzenia, warto pomyśleć chociażby o bogatym kosztu prezentowym, pięknie zapakowanym i hojnie wyposażonym, który z pewnością zrobi na kliencie spore wrażenie. Taki upominek z pewnością doceni nawet najbardziej wymagająca osoba, ponieważ jest nie tylko wyjątkowy, ale przede wszystkim wytworny.
Pamiętaj o dobrym dopasowaniu
Propozycje przedstawione powyżej są bardzo uniwersalne, sprawdzą się w wielu sytuacjach. Jednak pamiętajmy, uniwersalizm i standard dawno przestał być już w modzie. Właśnie dlatego poza powyższymi produktami warto jest się zastanowić, czym jeszcze można zaskoczyć swoich klientów oraz co przyda im się podczas codziennie wykonywanej pracy.
Prostym przykładem może być nożyk remontowy z nadrukiem, który wywoła uśmiech na twarzy każdego pracownika sklepu Castorama oraz zaskoczenie na twarzy każdego pracownika biurowego. Każdy Klient jest inny, w związku z tym, jeśli zależy nam na jego zatrzymaniu i dodatkowo na docenieniu jego zaufania, warto wybrać gadżet dedykowany, personalizowany, specjalnie pod określoną branżę czy też osobę.