Innowacyjne podejście do prezentów z logo firmy - coś więcej niż tylko logo na długopisie
Chociaż długopisy i kubki nadal pozostają jednymi z najbardziej popularnych gadżetów reklamowych (co oczywiście jest zrozumiałe), wiele marek wychodzi poza ten schemat, szukając innowacji. Kreatywne gadżety to coś, co kochamy i robimy z ogromną przyjemnością. Bo o ile długopis z logo może się sprawdzić, jako gadżet tani i użyteczny, to właśnie nietuzinkowy prezent z logo firmy może skraść serce Twojego klienta.
Prezent z logo firmy, który mówi o wartościach
Reklama dawno już przestała być wyłącznie sposobem na to, by pokazać swój produkt. Zresztą ten, kto mówi tylko o nim, zamiast o wartościach i emocjach, szybko straci zainteresowanie odbiorców. To dotyczy reklamy w social media, komunikacji mailowej, ale też gadżetów. Upominki dla klientów także, zamiast być jedynie długopisem z logo, mogą stać się elementem większej całości. Historii zbudowanej wokół Twojej marki. Przykład? Gadżety ekologiczne, takie jak zestaw do uprawy w kartonie czy domek dla ptaków. Jeśli bliska jest Ci ekologia, w swojej firmie starasz się korzystać ze środków odnawialnych bądź wspierasz klientów w zmniejszeniu ich śladu węglowego, gadżety, z których korzystasz, również powinny być EKO. Bo przecież to element marki, jej wartości. Tego, kim jesteście.
Prezent z logo firmy, który bawi
Jeśli nuda zaczęła wkradać się w Twoją komunikację z klientami, wiedz, że dzieje się coś niepokojącego. Coś, z czym trzeba walczyć od razu. Prezent reklamowy z logo firmy może okazać się jednym z tych elementów, który wyprowadzi nudę i kopnie ją w…cztery litery. Pytanie tylko, jak to zrobić? Poduszka pierdziuszka czy okulary Groucho Marxa to produkty, które lepiej zostawić w sklepie. Nam nie chodzi o rozbawianie (niezależnie od poczucia humoru), a bawienie. Bo z zabawą kojarzą się luz i przyjemność, a te odczucia akurat dla Twojej marki mogą być atrakcyjne. Uwaga, nie zawsze jest to zgodne z modelem komunikacji marki. Jaki gadżet może się tu sprawdzić? Chociażby gra planszowa – jeden z najbardziej nietypowych, kreatywnych gadżetów, który może okazać się świetnym prezentem nie tylko dla klientów, ale też nowych pracowników.
Prezent z logo firmy może być…jadalny
Znów pobawmy się w skojarzenia. Kiedy myślisz o jedzeniu, jakie wywołuje ono w Tobie emocje? Może sprecyzujemy – jakie emocje wzbudzają w Tobie…słodycze? Tak, to właśnie one stanowią idealny prezent z logo firmy. Bo chociaż szybko znikają w ustach klientów, sprawiają że Twoja marka kojarzy się pozytywnie, bo ze słodkościami. Między innymi dlatego zestawy prezentowe na święta czy ważne okazje zawierają co najmniej jeden pyszny element – czekoladki, orzeszki w czekoladzie, ciasteczka. Wybierać jest z czego! Dla tych, którym czekolady z logo nie wystarczą, mamy coś jeszcze bardziej wyjątkowego. Gadżety z czekolady! Na przykład w kształcie Twojego produktu. Brzmi ciekawie, prawda? I uwierz, że klienci docenią zarówno inwencję, jak i smak. Ten gadżet świetnie sprawdzi się podczas targów czy konferencji, ale też jako element paczki prezentowej dla klientów i pracowników.
Kreatywnie i praktycznie. Jak ugryźć Twoją markę?
Pamiętaj, że prezent z logo firmy ma być przede wszystkim użyteczny. To właśnie dzięki tej cesze możesz mieć pewność, że logo będzie towarzyszyć klientowi w trakcie dnia (chyba że wcześniej zdążył już zjeść swój gadżet). Jeśli działasz w branży gastronomicznej, postaw na lunchbox z logo, w którym umieścisz jeszcze drobne upominki. A branża dziecięca? Tu też lunchbox może okazać się świetnym pomysłem! Na przykład jeśli podczas akcji promocyjnej zachęcasz maluchy i rodziców do zajadania zdrowych posiłków nie tylko w domu, ale też w szkole. Widzisz? Wszystko zależy od tego, jak ugryziesz temat promocji swojej marki. Gadżetów w OpenGift znajdziesz mnóstwo, a każdy z nich może okazać się interesujący i idealnie dopasowany do Twojego sposobu komunikacji z klientem.
Wiesz już, jaki gadżet zamówić? Jeśli tak, koniecznie daj nam znać, jak możemy Ci pomóc. Jeśli nie – napisz, zadzwoń, a my Ci doradzimy. Innowacyjne gadżety to nasza codzienność.