Ekologiczne torby materiałowe jako alternatywa dla plastikowych reklamówek
Ekologia to jeden z nurtów, który na stałe zagościł w marketingu wielu marek – mniejszych i większych. Pójście z tym nurtem może oznaczać dla Ciebie kilka bądź naprawdę mnóstwo zmian, jednak z całą pewnością warto. Klienci stają się coraz bardziej świadomi, oczekują od marek przejścia na zieloną stronę mocy i dbania o środowisko, które jest naszym wspólnym dobrem. I chociaż może Ci się wydawać, że gadżety reklamowe niewiele z tym mają wspólnego, jest inaczej. Bo nawet zwykłe torby ekologiczne – materiałowe, z logo – mogą stanowić doskonałą alternatywę dla plastiku, z którego korzystasz teraz.
Bawełna zamiast plastiku
Torby ekologiczne to jedne z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Firmy wybierają je chętnie z wielu powodów. Są niedrogie, dlatego w portfolio gadżetów reklamowych mogą zajmować ważne miejsce. Możliwość prezentowania ich klientom nie ogranicza się tylko do tych najważniejszych osób, ale też pomniejszych – właśnie ze względu na cenę. Są używane codziennie, widoczne i bardzo praktyczne, a to zalety zarówno dla marki, jak i odbiorcy, który z torby może korzystać śmiało podczas każdych zakupów. I tu oczywiście pojawia się kwestia zero waste. Torby ekologiczne materiałowe umożliwiają Twojemu klientowi świadome zrezygnowanie z plastiku podczas zakupów. Dla niektórych to ważne – zmniejszenie śladu węglowego w coraz większej ilości domostw stało się realnym celem. Dla innych jest to jeden z tych kroków ku ekologii, który kosztuje niewiele. Bo przecież zabranie ze sobą na zakupy bawełnianej torby to żaden wyczyn. A oszczędność jest. I to nie tylko teoretyczna, bo przecież za plastik na zakupach musimy dopłacać z własnej kieszeni. Twój gadżet jest zatem dobrym wyborem nie tylko z punktu widzenia marki, ale też klienta.
Płacisz raz, klient używa ciągle
Taki prezent jest przydatny, a to jedna z tych cech, które w gadżetach reklamowych cenimy najbardziej. Użyteczność toreb jest niezaprzeczalna, o czym wspominaliśmy powyżej. A jaka jest Twoja perspektywa? Jednorazowy zakup torby – na kampanię czy po prostu do portfolio gadżetów – to wielokrotna ekspozycja na logo. Każde zakupy, każde wyjście z domu, gdy klientowi przypomni się, że musi kupić chleb czy inny drobiazg, to możliwość dla Twojego logo, by pokazać się innym. Jeśli postawisz na oryginalność, prawdopodobnie to właśnie Twoja torba zostanie wybrana jako ta, którą klient zawsze ma przy sobie (nie oszukujmy się, każdy z nas ma taką torbę, swoją ulubienicę). Postaw też na jakość, bo przecież dobrze wykonana torba będzie sprawdzać się przez długi czas. To również bardziej ekologiczne, prawda?
Co ze znakowaniem?
Torby ekologiczne materiałowe to jedne z tych gadżetów, które po prostu kochamy znakować. Są wykonane z przyjaznych środowisku materiałów, najczęściej bawełny lub juty, na których nietrudno umieścić nie tylko Twoje logo, ale i całą fantastyczną grafikę. Cokolwiek wymyślisz, my możemy nanieść to na ekologiczną torbę. Spójrz, możemy z niej zrobić nawet kolorowankę! Torby to wdzięczny gadżet reklamowy, co jest zaletą nie tylko dla nas, ale przede wszystkim dla Ciebie. Bo z łatwością możesz użyć go w kampaniach reklamowych, jako element upominku podczas targów czy konferencji bądź jako zwykły upominek do zakupów. Mieć kilka toreb w swoim portfolio to nic niezwykłego – wiele marek tak właśnie działa.
A co do bawełnianych toreb?
Jeśli szukasz innych gadżetów ekologicznych, które mogą zachęcić Twojego klienta do płynięcia z zielonym nurtem, zawsze możesz przygotować dla niego niewielką paczkę upominkową. A w niej:
- Lunchbox – by również śniadania były pozbawione niepotrzebnego plastiku
- Kubek termiczny – bo przecież kawę można przygotować samodzielnie lub poprosić w kawiarni o wlanie jej do kubka wielorazowego.
- Butelkę szklaną – by zachęcić do picia wody i ograniczenia kupowania plastiku.
To może być część większej kampanii ekologicznej – idealnej zwłaszcza wtedy, gdy marka stara się zmienić swój wizerunek. A wszystko zaczęło się od zwykłej torby bawełnianej…