Czym kierować się przy wyborze producenta długopisów reklamowych dla swojej firmy?
Nie oszukujmy się - czasy się zmieniły, gadżetów reklamowych na rynku jest mnóstwo, a nadal jednym z najpopularniejszych są długopisy. Obok kubków i notatników to szlagiery, które znajdują się chyba w większości portfolio marketingowych gadżetów. Zarówno mniejszych, jak i większych firm. Jeśli Ty dopiero zaczynasz wybierać gadżety dla swojej marki bądź zastanawiasz się nad dodaniem ich do swojego portfolio, koniecznie przeczytaj ten tekst. Bo wszelkie informacje mogą pomóc Ci w tym wyborze. Także informacje dotyczące producenta. Czym się kierować, gdy chcesz mieć swoje długopisy reklamowe?
Producent długopisów reklamowych z duuuużym asortymentem
No dobra, długopisy reklamowe może i są prostymi gadżetami. Może i każdy już ma ich setki na swoim biurku. Może marki rozdają je na prawo i lewo. To nie oznacza jednak, że długopis reklamowy Twojej marki może być taki o, wybrany na chybił-trafił. I stąd pierwszy postulat - zawsze sprawdzaj tam, gdzie długopisy reklamowe wręcz wylewają się z hurtowni. Gdzie wybór jest tak duży, że trudno go właściwie ogarnąć. Gdzie długopisy są tanie, droższe i naprawdę ekskluzywne. Bo przecież nikt nie powiedział, że musisz kupować długopisy za grosze. Może chcesz podarować kilka z nich swoim najlepszym partnerom biznesowym? Asortyment to klucz do udanych zakupów. A gdy mówimy o długopisach, musi on być naprawdę pokaźny. Dlaczego?
By zapewnić Ci spory wybór - to oczywiste
By dać Ci opcje proste, ale też niekonwencjonalne, takie jak długopis z kartonu po mleku - tego często nie grają, prawda?
By pozwolić Ci na zakupy różnorodne, z takiej półki cenowej, na którą możesz sobie pozwolić.
Duży asortyment sprawia, że producent długopisów reklamowych może być traktowany poważnie. Od takich warto kupować. Ale…to przecież nie wszystko.
Jakość. Bo długopis nie powinien rozpadać się w ręku
Długopis reklamowy to świetny gadżet konferencyjny, sprawdzi się idealnie na targach czy nawet akcjach plenerowych. Możesz korzystać z niego robiąc ankiety w imieniu fundacji, z którą współpracujesz czy też dołączając je do zakupów. Jednak o ile zastosowanie długopisów jest szerokie, a asortyment wielu producentów imponujący, nie zawsze można to samo powiedzieć o jakości produktu. Tak, długopisy zwykle nie są drogimi gadżetami. To sprawia, że z ich niskiej ceny należy jeszcze zapewnić koszty materiałów i oczywiście marżę dla producenta sprzedającego produkt. Przy takich cenach trudno więc o najwyższą jakość. I nie, nie będziemy Ci mówić, że długopis za 50 groszy zostanie z Tobą przez długie lata. Nie powinien jednak rozpadać się w ręku! Wychodzimy z założenia, że nawet najtańszy gadżet musi prezentować jakość - odpowiednią do ceny, ale z pewnością na tyle wysoką, by zapewnić Ci satysfakcję z zakupów. Dlatego zachęcamy, spójrz jak wyglądają nasze najtańsze długopisy i samodzielnie oceń, czy warto po nie sięgnąć. Czy wyglądają jak produkt, który za chwilę będzie nadawać się tylko do wyrzucenia? Raczej nie. To dobrej jakości plastik, który spełni swoje przeznaczenie i pozostanie z użytkownikiem przez długi czas. Bo nawet tani produkt powinien prezentować wysoki poziom.
Ekologicznie? Oryginalnie? Ekskluzywnie?
Twój wybór nie musi być oczywisty. Być może szukasz długopisu, który będzie prezentem na dwudziestolecie pracy Twojego zasłużonego pracownika. W takiej sytuacji szukasz prezentu z możliwością znakowania, nie zaś zwykłego gadżetu. I to świetnie, bo przecież długopis jest pięknym upominkiem. Być może Twoja marka stara się być jak najbardziej EKO. Chcecie płynąć z zielonym nurtem i pokazywać innym, że biodegradowalne też jest piękne. I to świetnie, bo przecież długopis nie musi być wykonany z plastiku, a zbieranie petycji pod projektami ratującymi planetę lepiej zorganizować z długopisami papierowymi. Być może kochasz bawić się formą. Twoja marka jest znana z tego, że gadżety reklamowe - tak samo, jak inne działania marketingowe - są u Was oryginalne, zabawne, zawsze interesujące. I to świetnie, bo przecież marketing może bawić tak samo, jak zachęcać do myślenia, nie tylko do zakupu. We wszystkich tych scenariuszach to długopis jest elementem znaczącym. Ale nigdy ten sam długopis. Możliwość wyboru i różnorodność długopisów producenta jest zatem kluczowa, by każdy scenariusz dla każdej marki mógł się ziścić. Nawet jeśli jest to coś tak prozaicznego, różnorodność jest tu kluczowa. Bo firmy nie muszą chcieć tego samego. Ba! Nawet nie powinny. Im bardziej się różnimy, tym jest ciekawiej - również w zakresie gadżetów reklamowych.
Możliwość znakowania Twojego produktu
Masz już produkt. Czujesz zadowolenie, bo wybór padł na przedmiot nieoczywisty/tani/wyjątkowy/premium - wybierz, co tylko chcesz. I teraz czas nadać mu ostatni rys, coś, co sprawi, że doskonale wpisze się w portfolio Twoich gadżetów reklamowych. Może to być tylko logo marki, może sygnet bądź hasło reklamowe do kampanii, którą właśnie prowadzisz. Czy masz taką możliwość? Długopis musi być wykonany w sposób, który gwarantuje dobre znakowanie produktu. Na zakrętce, korpusie, czy może na klipsie? Wybór zwykle pada na korpus, gdyż to tam jest najwięcej miejsca. Możesz zatem swobodnie skorzystać z niego i umieścić krótkie hasło czy logo marki. Jaką metodę wybrać? Wiele zależy od samego materiału, jednak producent powinien zapewnić Ci kilka metod znakowania. Najpopularniejszą z nich jest tampodruk, który umożliwia znakowanie dowolnych kształtów i wielu materiałów, w tym plastiku, drewna, metalu i tworzyw sztucznych. Doskonale więc nadaje się do umieszczenia na długopisach Twojego logo. Oprócz tampodruku możesz skorzystać na przykład z grawerowania laserowego, które sprawdzi się świetnie przy długopisach-upominkach. Po raz kolejny podkreślimy - wybór jest tu ważny, a im większy, tym lepiej świadczy o producencie.
Wiesz już, jak dokonać dobrego wyboru producenta długopisów reklamowych i samych długopisów? Świetnie! W takim razie teraz przyszedł czas na zakupy. Może i długopisy są najbardziej znanym gadżetem reklamowym świata, ale czasem warto postawić na to, co jest znane.