+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Jak zaprojektować nadruki reklamowe na kubkach?

Jak zaprojektować nadruki reklamowe na kubkach?

Co znajdziesz w tym artykule

    Kubki reklamowe są passe? Ależ skąd! To nadal jeden z najpopularniejszych gadżetów promocyjnych. Nasi klienci potwierdzają to swoimi zakupami. I tak, Twoi odbiorcy pewnie mają już swój ulubiony kubek reklamowy. Warto jednak zmienić ich preferencje i wkraść się w rytuał parzenia porannej kawy czy wypijania popołudniowej herbaty. Czas na kubek Twojej marki. Tylko jak zaprojektować na nim nadruk? Podpowiadamy!

    Wybierz odpowiedni kubek

    Kubki reklamowe to temat rzeka. Naprawdę. Jest ich mnóstwo, w różnych cenach, z różnych materiałów. Do tego dochodzą jeszcze filiżanki i oczywiście kubki termiczne. Uff, sporo tego, prawda? A wyboru nikt za Ciebie nie dokona! Dlatego zanim zaczniesz planować kampanię, zanim zaczniesz rozdawać kubki, zastanów się nad tym, czego oczekujesz.

    • Czy chcesz taniego rozwiązania?
    • Czy idziesz w klasykę, jak kubki ceramiczne, czy może w kubki termiczne lub filiżanki, a nawet szklanki?
    • Czy planujesz umieścić na powierzchni tylko logo, a może hasło reklamowe bądź większą grafikę? Od tego zależne będzie zdecydowanie się na miejsce umieszczenia nadruku.
    • Jak ma wyglądać nadruk? Oczekujesz całej palety barw, czy jednego bądź dwóch kolorów? Weź pod uwagę również to, że nadruki reklamowe na kubkach muszą być zgodne z paletą barw marki.
    • Czy to gadżet związany z konkretną akcją marketingową, świętami, a może po prostu jeden z wielu produktów reklamowych w Twoim portfolio?

    Odpowiedzi na te pytania mogą pomóc Ci w znalezieniu idealnego kubka. A to z kolei jest niezbędne do zaprojektowania nadruku reklamowego.

    Zadbaj o czytelność projektu

    Nadruki reklamowe na kubkach muszą nie tylko przyciągać wzrok, zwracać uwagę odbiorcy. Muszą być również czytelne. Zarówno logo jak i hasło reklamowe czy też inna grafika, którą chcesz umieścić, muszą tworzyć harmonijną całość. Zwróć szczególną uwagę na font, gdyż napis musi być możliwy do przeczytania w sposób automatyczny, bez zastanawiania się. Wszelkie fonty ozdobne czy kaligraficzne są więc mocno dyskusyjne. Jeśli masz już opracowany brand book, czyli tak zwaną księgę marki, wiesz doskonale, jakich fontów i kolorów używać. To znacząco ułatwi Ci projektowanie nadruku reklamowego na kubkach.

    Zdecyduj się na metodę znakowania

    Najczęstszą metodą znakowania kubków jest sublimacja. To proces, który zapewnia fotograficzną jakość nadruku i możliwość drukowania „full color”, a także przejść tonalnych. Metoda jest trwała, więc nie musisz martwić się, że kubek szybko przestanie się dobrze prezentować. Metoda wymaga przygotowania pliku w wysokiej rozdzielczości. Możesz zdecydować się również na transfer ceramiczny, który jest bardzo odporną metodą znakowania. Umożliwia mycie kubków w zmywarce, co jest niewątpliwie ogromną zaletą. Pamiętaj jednak, że transfer ceramiczny jest droższą metodą od sublimacji. Dodatkowo projekt musisz przygotować w postaci plików wektorowych. Jeśli wybierasz kubek termiczny, metalowy, najlepszą opcją z pewnością będzie grawer laserowy.

    Kontroluj projekt

    Jeśli chcesz mieć pewność, że wybrane nadruki reklamowe na kubkach są zrobione poprawnie, zgodnie z brand bookiem i Twoimi oczekiwaniami, kontroluj cały proces i nie daj się niczym zaskoczyć. Wspólnie z teamem kreatywnym ustalcie, co powinno znaleźć się na kubku – czy decydujecie się na opcję minimalistyczną czy chcecie pokazać na gadżecie jak najwięcej. Sprawdźcie obie wersje i wtedy oceńcie, najlepiej przez większą grupę pracowników, która z nich jest lepsza. Jakie są jej plusy i minusy? Czy całość jest dobrze widoczna i czytelna? Sprawdźcie nadruk również pod kątem ewentualnych błędów, literówek, niewyraźnych elementów czy nawet źle komponujących się kolorów. Może konieczne będzie zmienienie barw wybranych kubków, a może metody znakowania. Dobrą praktyką jest pokazanie projektu osobie z zewnątrz, która często wyłapuje niewidoczne dla pracowników błędy. Jeśli nie widzicie żadnych błędów, a projekt prezentuje się dobrze na wizualizacji, czas zabrać się do finalizowania zamówienia!

    Wiesz już, w jaki sposób zaprojektować nadruki reklamowe na kubkach? W takim razie czas udać się na zakupy. Nasze kubki już na Ciebie czekają.

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    29 październik 2024
    Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które budują świadomość marki i angażują odbiorców. Ale jak wyróżnić się na tle konkurencji, która również wykorzystuje te metody? Odpowiedź tkwi w sezonowych gadżetach reklamowych. Wykorzystanie odpowiednich gadżetów dostosowanych do pory roku pozwala Twojej marce stać się bardziej aktualną i zapadającą w pamięć klientów.
    30 wrzesień 2024
    W branży edukacyjnej, budowanie relacji z uczniami, studentami, nauczycielami oraz rodzicami wymaga starannie przemyślanej strategii promocyjnej. Wizerunek instytucji, takich jak szkoły, uniwersytety czy ośrodki edukacyjne, zależy od wielu czynników – od jakości kształcenia, przez reputację, po skuteczne działania marketingowe. Jednym z narzędzi, które może znacząco wesprzeć te działania, są gadżety reklamowe.
    27 wrzesień 2024
    W dzisiejszym świecie, pełnym ciągłej rywalizacji o uwagę klienta, firmy muszą sięgać po coraz bardziej wyszukane i skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym z nich są gadżety reklamowe, które mimo swojej prostoty, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w strategiach promocyjnych zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm. Ale czym dokładnie są gadżety reklamowe i jakie mają zastosowanie w marketingu? W tym artykule przyjrzymy się, jak takie upominki mogą wspierać rozwój marki, budować relacje z klientami i wzmacniać lojalność.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku