+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Czy warto obchodzić w firmie Dzień Chłopaka?

Czy warto obchodzić w firmie Dzień Chłopaka?

Co znajdziesz w tym artykule

    Wielu pracodawców nurtuje to pytanie, a w taki dzień jak dzisiaj, czyli 30.09, musimy zabrać głos w tej sprawie. No właśnie… warto czy nie warto? Oto jest pytanie! Naszym zdaniem oczywiście warto! Chyba każdy z nas kojarzy taki dzień jak 8 marca, każdy z nas również doskonale wie, jakie w tym dniu obchodzimy święto. No właśnie, Dzień Kobiet w naszym kraju jest dostatecznie celebrowany, również w firmach. Na Panie czekają wtedy na stanowisku pracy słodkie upominki lub kwiaty, niektórzy pracodawcy silą się również na bardziej kreatywne i zabawne niespodzianki. Nie faworyzujmy naszych pracowników, pamiętajmy również o męskiej części naszego personelu.

    Nie chodzi o prezent, ale o pamięć!


    Absolutnie nie chcemy stwierdzać, że męska część jest zazdrosna lub co gorsza czuje się faworyzowana. Nie chodzi tutaj również o wielkie i wyszukane prezenty, ale o pamięć, słowo uznania, które czasami może spowodować wiele dobrego w każdej firmie. Każdy doceniony pracownik czuje się lepiej w miejscu pracy. Dbajmy o dobrą kondycję psychiczną naszego zespołu.

    Dzień chłopaka w firmie

    Na co się zdecydować?


    W jaki sposób wyróżnić męską część personelu 30 września, żeby nie dezorganizować dnia pracy w całej firmie? Jest na to kilka prostych sposobów! Oczywiście wszystko zależy od tego, jaki mamy budżet. Jeśli jest on niewielki, zostawmy w firmowej kuchni różnorodne słodkości, oczywiście w takiej ilości, żeby dla każdego Pana starczyło. Może to być ciasto upieczone przez koleżanki z pracy, zakupione ciastka czy cukierki. Drobna oraz tania rzecz, która z pewnością wywoła uśmiech na twarzy każdego pracownika. 

    Słodycze dla pracowników

    Co zrobić, jeśli mamy trochę więcej środków?


    Kiedy dysponujemy większym budżetem warto zdecydować się na coś bardziej kreatywnego, a może nawet bardziej humorystycznego! Nasza propozycja to koszulki z zabawnymi lub motywacyjnymi nadrukami. Hurtowe zamówienie złożone odpowiednio wcześniej wcale nie musi być drogie. Panie w firmie z pewnością będą z stanie oszacować odpowiednie rozmiary. Może to być jakiś prosty napis, który spowoduje, że Panowie poczują się docenieni. Koszulka z nadrukiem może stać się również miłą pamiątką.

    Koszulka z nadrukiem dla pracownika

    Dbaj o swój wizerunek!


    Tego typu działania employer brandingowe pozytywnie wpływają na wizerunek pracodawcy oraz wprowadzają miłą i przyjazną atmosferę w firmie. Wizerunek pracodawcy w dzisiejszych czasach jest bardzo ważny, dlatego nie warto go ignorować. Co zrobić, jeśli kompletnie zapominaliśmy o tym dniu? Bez obaw, z tego również można wybrnąć! Poszukajmy w sieci odpowiedniej propozycji na wyjście służbowe. Może kręgle albo paintball? Zwołajmy krótkie zebranie, złóżmy serdeczne życzenia wszystkim Panom i zaproponujmy w formie prezentu wspólny wypad na kręgle.

    Powiązane artykuły
    29 październik 2024
    Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które budują świadomość marki i angażują odbiorców. Ale jak wyróżnić się na tle konkurencji, która również wykorzystuje te metody? Odpowiedź tkwi w sezonowych gadżetach reklamowych. Wykorzystanie odpowiednich gadżetów dostosowanych do pory roku pozwala Twojej marce stać się bardziej aktualną i zapadającą w pamięć klientów.
    30 wrzesień 2024
    W branży edukacyjnej, budowanie relacji z uczniami, studentami, nauczycielami oraz rodzicami wymaga starannie przemyślanej strategii promocyjnej. Wizerunek instytucji, takich jak szkoły, uniwersytety czy ośrodki edukacyjne, zależy od wielu czynników – od jakości kształcenia, przez reputację, po skuteczne działania marketingowe. Jednym z narzędzi, które może znacząco wesprzeć te działania, są gadżety reklamowe.
    27 wrzesień 2024
    W dzisiejszym świecie, pełnym ciągłej rywalizacji o uwagę klienta, firmy muszą sięgać po coraz bardziej wyszukane i skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym z nich są gadżety reklamowe, które mimo swojej prostoty, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w strategiach promocyjnych zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm. Ale czym dokładnie są gadżety reklamowe i jakie mają zastosowanie w marketingu? W tym artykule przyjrzymy się, jak takie upominki mogą wspierać rozwój marki, budować relacje z klientami i wzmacniać lojalność.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku