Kreatywne akcenty na biurku. Jak wybierać i personalizować gadżety do biura dla firm?
Każdego dnia spędzamy mnóstwo czasu w biurze – tym zlokalizowanym w placówce firmy lub domowym. Nic więc dziwnego, że stale poszukujemy przydatnych produktów, które ułatwią i umilą nam czas pracy. Świetnym pomysłem jest wykorzystanie takich akcesoriów jako gadżetów reklamowych.
Gadżety marketingowe do biura – sposób na skuteczną reklamę
Jeśli chcesz zachęcić klientów do skorzystania z Twoich usług, musisz mocno się postarać. Rozwiązania niedopasowane do grupy docelowej nie przyniosą oczekiwanych efektów. Poszukując idealnych upominków dla branż, których działalność w głównej mierze opiera się na pracy biurowej, świetnym pomysłem jest wybór artykułów biurowych.
Wybrane gadżety do biura powinny być praktyczne, estetyczne i nietuzinkowe. Muszą wzbudzać emocje: zaskakiwać, zachwycać czy budzić radość. W ten sposób zbudujesz silną więź z klientem. Ten, spoglądając każdego dnia na akcesoria biurowe, będzie myślał o Twojej marce w samych superlatywach. Pamiętaj, aby wybrane gadżety reklamowe do biura były ozdobione logo firmy – najlepiej w subtelny sposób, pasujący do designu produktu. Lepszą opcją będzie grawer, niż naklejka.
Jakie gadżety do biura będą dobrym nośnikiem Twojej reklamy?
W ostatnim czasie niezwykle popularna stała się ekologia. Wiele osób odmieniło swój styl życia na bardziej zgodny z naturą. Pamiętaj o tym, że klienci znacznie częściej podążają za firmami, które mają podobne przekonania do ich. Dlatego bardzo dobrym rozwiązaniem są ekologiczne gadżety reklamowe. Stawiając na nie, Twoja firma będzie postrzegana jako zaangażowana w ochronę środowiska i odpowiedzialna. W nurt ekologicznych akcesoriów biurowych, wpisują się, m.in.: korkowe podkładki pod mysz, drewniane długopisy, zestawy karteczek z recyklingu czy unikane produkty, takie jak zakładki do książek z nasionami czy rosnący ołówek. Zamiast gumki ma on pojemniczek z nasionami. Po wykorzystaniu rysika ołówek wsadza się do doniczki i powstaje z niego piękna roślina.
Przydatne gadżety do biura
Gadżety biurowe powinny być praktyczne. Przydatne, używane na co dzień akcesoria z o wiele większym prawdopodobieństwem wylądują na biurku klienta, a nie pod nim – w koszu. Rewelacyjnym wyborem są, m.in. długopisy, notatniki czy teczki konferencyjne.
W codziennej pracy biurowej przydadzą się również podstawki do tabletu, smartfona czy pojemnik na długopisy z wbudowanym zegarem. Pracownicy biurowi na pewno ucieszą się także z kalkulatora, organizera z ładowarką czy lampki ze stacją pogody. Takie produkty nie dość, że są używane każdego dnia, to jeszcze pozostaną z klientem na długi czas.
Kreatywne i designerskie gadżety do biura
Jeśli chcesz zaskoczyć klientów, podaruj im designerskie gadżety do biura. To wszechstronne upominki, które są estetyczne, niebanalne, a także przydatne. Na pewno wywołają uśmiech na twarzy obdarowanej osoby.
Umieszczone na biurku klienta na pewno przyciągną uwagę jego współpracowników. Niektóre gadżety mogą być używane także poza biurem, co przekłada się na możliwość dotarcia do większej liczby odbiorców i tym samym zwiększenie szansy na pozyskanie nowych klientów. Jeśli chodzi o przykłady designerskich klientów, mogą być to, m.in.: drewniane wizytowniki z żywicą czy wielokolorowe, drewniane etui na telefon z żywicą. Od tych produktów nie można oderwać wzroku. Klient na pewno niejednokrotnie zostanie zapytany o to, gdzie kupił takie produkty.
Praktyczne gadżety reklamowe do biura – szansa na przyciągnięcie uwagi klientów
Sięgając po funkcjonalne i nietuzinkowe gadżety reklamowe do biura, zwiększasz szansę na powodzenie kampanii reklamowej. Wybieraj akcesoria, które są przydatne w codziennej pracy, mają unikalny design, a do tego są kreatywne. Świetną opcją są również gadżety, z których można korzystać poza pracą, takie jak teczki, etui na telefon czy wizytowniki. To nośniki reklamy, które trafiają do różnych środowisk, dlatego im bardziej oryginalne, tym przyciągną uwagę większej liczby osób.