+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Jak powstaje nadruk na długopisach reklamowych?

Jak powstaje nadruk na długopisach reklamowych?

Co znajdziesz w tym artykule

    Długopisy z nadrukiem to prawdziwa klasyka wśród upominków marketingowych. Gadżety te cieszą się ogromną popularnością. Wykorzystywane są zarówno podczas targów, eventów firmowych, jak i jako dodatek do prezentów dla klientów biznesowych, indywidualnych czy pracowników. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak powstaje nadruk na długopisach? Dowiedz się, w jaki sposób znakuje się takie gadżety.

    Nadruk na długopisie – ważny element reklamy

    Długopis jest praktycznym gadżetem, ale sam w sobie nie stanowi żadnej wartości marketingowej. Nie wystarczy, że zamówisz w hurtowni kilkaset długopisów i rozdasz je na evencie firmowym. Aby długopisy stały się skutecznym nośnikiem reklamy, musisz zadbać o estetyczne i precyzyjne znakowanie. Dopiero po umieszczeniu nazwy i logo Twojej firmy długopisy będą jej wizytówką.

    Chcesz zamówić długopisy z logo, ale nie masz pojęcia, na jaką metodę się zdecydować, aby nadruk był czytelny, wyraźny i przede wszystkim precyzyjny i trwały? Przedstawiamy najczęściej stosowane techniki tworzenia nadruków na długopisie!

    Długopisy z własnym nadrukiem – jak powstają?

    Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie estetycznego i trwałego znakowania gadżetów marketingowych. Obecnie firmy dysponują maszynami do nadruków na długopisach, które pozwalają na wykonanie w krótkim czasie różnorodnych znakowań. Dowiedz się, na czym polegają i czym się różnią.

    Tampodruk

    Pierwszym sposobem znakowania długopisów jest tampodruk, należący do technik druku pośredniego. Ma on szerokie zastosowanie, ponieważ umożliwia tworzenie trwałych i estetycznych nadruków na zróżnicowanych powierzchniach, np. na przedmiotach o nieregularnych kształtach. Ta technika nie zna ograniczeń. Znakuje się nią długopisy, torby, pamięci USB i wiele innych gadżetów. Pewnie zastanawiasz się, skąd nazwa tej techniki. Otóż pochodzi ona od tampona – stempla, który nasącza się farbą i odbija nadruk na wybranej powierzchni.

    Sitodruk

    Sitodruk, tak samo jak tampodruk, wykorzystywany jest najczęściej do znakowania długopisów plastikowych. W metodzie sitodruku nadruk aplikowany jest na powierzchnię za pomocą specjalnej siatki z emulsją, którą poddano wcześniej działaniu światła UV.  W efekcie nadruk jest wtłaczany w przedmiot, co sprawia, że jest bardzo trwały. Sitodruk sprawdza się zarówno w projektach jedno-, jak i wielokolorowych (bez gradientów). Warto dodać, że metoda ta daje znakomite efekty na zaokrąglonych powierzchniach.

    Druk cyfrowy

    W przypadku metody druku cyfrowego nadruk nanoszony jest bezpośrednio na produkt. Stawiając na ten sposób, możesz liczyć na efekt bardzo dokładnego odwzorowania projektu, niezależnie od tego, ile kolorów w nim wykorzystano. Nadruk cechuje się wysokim nasyceniem barw i pozwala na wykorzystanie przejść tonalnych. Nadruk jest ponadto delikatnie wyczuwalny w dotyku. Metodę tę wykorzystuje się, m.in. do znakowania długopisów metalowych.

    Grawer laserowy

    Grawer laserowy to zdecydowanie jedna z najbardziej szlachetnych i klasycznych metod znakowania gadżetów reklamowych. Ma szerokie zastosowanie, ponieważ sprawdza się zarówno na szkle, drewnie, tworzywach sztucznych, kartonie, skórze, jak i metalu. Zazwyczaj właśnie graweruje się długopisy metalowe. Do grawerowania używany jest specjalny laser, który wypala projekt na powierzchni wybranego przedmiotu.

    Grawerowanie zapewnia stuprocentową trwałość – zaliczane jest do jednych z najtrwalszych metod znakowania. Jego zaletą jest również wysoka precyzja, laser jest w stanie odwzorować najdrobniejsze detale projektu, tworząc eleganckie i efektowne nadruki. Jego wadą jest jedynie możliwość drukowania wyłącznie w jednym kolorze bez gradientów.

    Przekonaj się, jak wyglądają poszczególne rodzaje znakowania gadżetów reklamowych w rzeczywistości! Zapraszamy do zapoznania się z długopisami z nadrukiem na zamówienie dostępnymi w OpenGift.pl! Pamiętaj, że istotne znaczenie ma nie tylko wybór odpowiedniej metody znakowania, ale również samego długopisu: kształtu, koloru i materiału wykonania.

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    23 wrzesień 2024
    Wybór techniki do druku na tkaninach ma duże znaczenie w przypadku personalizacji odzieży reklamowej. Każda z dostępnych metod ma unikalne cechy, które wpływają na efekt wizualny, trwałość nadruku oraz opłacalność produkcji.
    23 sierpień 2024
    Co roku na rynku pojawiają się nowe gadżety reklamowe, ale największą popularnością wciąż cieszą się tradycyjne produkty. Kubki, bo o nich mowa, są świetnym miejscem na reklamę. Korzysta z nich każdy i to codziennie. Dlatego zdecydowanie warto wykorzystać je w swojej kampanii marketingowej. Co jednak nadrukować na kubkach? Sprawdź 5 kreatywnych pomysłów!
    16 kwiecień 2024
    Personalizacja gadżetów reklamowych jest kluczowym elementem w budowaniu marki i zwiększaniu jej rozpoznawalności. Sitodruk, jako jedna z najpopularniejszych metod nadruku, oferuje nie tylko wysoką jakość wykonania, ale także szerokie możliwości adaptacji do indywidualnych potrzeb klienta..
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku