+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Dlaczego woda reklamowa to doskonały nośnik marki na wydarzeniach zorganizowanych?

Dlaczego woda reklamowa to doskonały nośnik marki na wydarzeniach zorganizowanych?

Co znajdziesz w tym artykule

    Czy woda mineralna z własnym nadrukiem jest dobrym nośnikiem reklamy? Jak się okazuje, to znakomity sposób na rozreklamowanie swojej marki na wydarzeniach zorganizowanych, takich jak targi, festiwale czy pikniki. W świecie przesyconym reklamami i natłokiem informacji, zwykła woda z logo firmy może okazać się o wiele skuteczniejsza niż głośna i droga kampania marketingowa.

    Woda mineralna jako narzędzie reklamowe – dlaczego to dobry pomysł?

    Woda reklamowa idealnie wpisuje się w obecnie obowiązujące trendy marketingowe. Po pierwsze, jest to uniwersalny nośnik reklamy. Wodę piją wszyscy, niezależnie od wieku i płci. Woda zaspokaja pragnienie, dlatego prędzej czy później, sięgnie po nią zdecydowana większość uczestników imprezy.

    Po drugie, woda reklamowa promuje zdrowy tryb życia. Dzisiaj wiele mówi się o odpowiednim nawodnieniu organizmu, które jest kluczowe dla zdrowia fizycznego i psychicznego. Po trzecie, jeśli wybierzesz wodę w opakowaniu nadającym się do recyklingu lub pozyskanym z recyklingu, możesz zyskać w oczach klientów i pokazać się jako marka, która dba o wspólne dobro, czyli o środowisko naturalne.

    Co więcej, woda mineralna to niezbędnik na imprezach masowych. Nie ma się czemu dziwić, ponieważ jest to napój cieszący się największą popularnością. Uczestnicy wydarzeń przez cały czas ich trwania mają styczność z butelkami wody – noszą je przy sobie lub widzą je na stanowiskach bufetowych. Dzięki temu są wystawieni na długotrwałą ekspozycję na logo Twojej marki. Jeśli w przyszłości będą potrzebowali skorzystać z usług z Twojej branży, z dużym prawdopodobieństwem wybiorą właśnie Twoją firmę.

    Na jakich imprezach woda mineralna sprawdzi się jako gadżet reklamowy?

    Woda mineralna z logo firmy świetnie sprawdzi się na różnorodnych wydarzeniach zorganizowanych, gdzie odpowiednie nawodnienie odgrywa kluczową rolę. Mowa tutaj o takich imprezach jak:

    • zawody sportowe, maratony, festiwale fitness,
    • obozy sportowe, warsztaty treningowe, yoga camp.

    Tam, gdzie jest wysiłek fizyczny, tam koniecznie musi znaleźć się woda, która zaspokaja pragnienie, ochładza i pozwala poczuć się lepiej. Oczywiście woda jest niezbędna nie tylko podczas wydarzeń sportowych, ale również na:

    • targach zdrowia lub mody,
    • festiwalach muzycznych, koncertach plenerowych,
    • konferencjach naukowych.

     

    Woda reklamowa to doskonały nośnik reklamy zwłaszcza na imprezach, których jest się organizatorem. Jeśli zdecydowałeś się na organizacje lub sponsorowanie biegów ulicznych, pikniku czy podobnych imprez plenerowych, obowiązkowo powinieneś zainwestować w butelki z wodą z logo firmy.

    Woda mineralna z logo jako autoreklama

    Woda mineralna z własnym nadrukiem jest także świetnym nośnikiem autoreklamy. Umieść butelki z logo w poczekalni albo w sali konferencyjnej – zadbaj o nawodnienie swoich gości i daj się poznać jako troskliwy, zaangażowany i dobry gospodarz.

    Woda reklamowa przyda się również na wyjazdach integracyjnych czy wyjazdach służbowych. Daj swoim pracownikom butelki z logo marki i pozwól, by zareklamowali Twoją firmę w nowym środowisku.

    Woda reklamowa – jak zwiększyć jej efektywność marketingową?

    Uczestnicy wydarzeń sportowych czy muzycznych chętnie piją wodę na imprezach, ale nie zawsze zwracają uwagę na to, co jest nadrukowane na opakowaniu. Jak zwrócić ich uwagę? Dobrym rozwiązaniem jest zdecydowanie się na duże etykiety z logo, które od razu przyciągają wzrok. Innym, jeszcze skuteczniejszych rozwiązaniem, jest zakup butelek o unikalnym kształcie lub kolorze.

    Najczęściej widujemy wodę w przezroczystych butelkach plastikowych. Do zwrócenia uwagi klientów wystarczy więc wybór opakowań szklanych czy utrzymanych w atrakcyjnym kolorze, np. butelkowej zieleni kojarzącej się z elegancją. Świetną opcją są również butelki w kształcie kryształu. Takie produkty zaliczane są zdecydowanie do segmentu premium. Można wykorzystać je na bankietach czy stylowych przyjęciach firmowych.

    Woda mineralna z własnym nadrukiem jako narzędzie marketingowe – postaw na praktyczną i skuteczną reklamę!

    Woda mineralna z logo firmy to jeden z najskuteczniejszych sposobów na reklamę wśród szerokiego grona osób. Wybierając takie narzędzie reklamowe, Twoja marka może zaistnieć w świadomości tysięcy potencjalnych klientów bez wydawania milionów na kampanię reklamową. Promowanie marki i wyróżnienie się na tle konkurencji może być prostsze, niż myślisz, wystarczą przemyślane działania. Zapraszamy do sprawdzenia szerokiej oferty wody reklamowej dostępnej w OpenGift.pl!

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    25 październik 2024
    Praca zdalna stała się nową normą dla wielu firm na całym świecie. Zarówno pracownicy, jak i pracodawcy starają się znaleźć najlepsze sposoby na zapewnienie efektywności i komfortu pracy poza tradycyjnym biurem. W tym kontekście gadżety reklamowe mogą odgrywać kluczową rolę nie tylko w promowaniu marki, ale także w wspieraniu pracowników w ich codziennych zadaniach.
    24 wrzesień 2024
    W branży spożywczej i gastronomicznej pomysłowy marketing to podstawa. Musisz mieć w końcu pewność, że spośród wielu podobnych produktów i lokali klient wybierze właśnie Twój! Dlatego dobrze jest postawić na ciekawe i przydatne gadżety z logotypem. Nie ograniczaj się do zamawianych przez większość firm długopisów czy smyczy, ale postaw na przedmioty bardziej powiązane z branżą – kubki, sztućce czy przybory do gotowania.
    31 sierpień 2024
    Praca zdalna stała się nową normą dla wielu firm na całym świecie. Zarówno pracownicy, jak i pracodawcy starają się znaleźć najlepsze sposoby na zapewnienie efektywności i komfortu pracy poza tradycyjnym biurem. W tym kontekście gadżety reklamowe mogą odgrywać kluczową rolę nie tylko w promowaniu marki, ale także w wspieraniu pracowników w ich codziennych zadaniach.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku