GADŻETY REKLAMOWE - poznaj nowości na 2024 [Gadżetowi Eksperci]
Szymon Frieske
Piotr Kalewski
Transkrypcja
PK: Co prawda za oknem nie ma śniegu, ale my już ubrani w ciepłe bluzy w studio. Dzisiaj z nami Szymon Frieske. A skoro Szymon w studio, to znaczy, że kolejna garść inspiracji i nowych gadżetów. Dzisiejszy odcinek to.
SF: Nowości na 2024 rok.
PK: Zobaczymy co tam ciekawego, nowego pojawiło się na rynku gadżetów reklamowych. Nie ma co przedłużać. Zaczynamy!
SF: Okej, przejdźmy do konkretów. Czyli nowości na rok 2024. Pierwsza propozycja to koło śnieżne lub koło wodne. Oczywiście nie takie malutkie, tylko takie większe, na którym możemy albo zjeżdżać na śniegu, albo możemy jechać za motorówką w jedną dwie osoby za takim kołem. Oczywiście z możliwością personalizacji i nadruku.
PK: To jest dmuchane.
SF: Koło. Tak, dmuchane koło. Dobrze, że dodałeś.
PK: I to jest świetna propozycja dla resortów, hoteli i wszystkich tych miejsc, gdzie spędzamy wolny czas zarówno zimą, jak i latem, żeby wypromować swój brand, ale także dla firm, które wybierają się na takie wyjazdy integracyjne ze swoimi pracownikami. Myślę, że byłoby to super rozwiązanie, kiedy zabierasz pracowników w góry i wszyscy zjeżdżamy na obrandowanych, dmuchanych kołach. Ja stawiam tutaj mocną piąteczkę na tym gadżecie.
SF: Kolejna propozycja to drink w kartonowym opakowaniu.
PK: Okej, do mnie to nie przemawia. Drink w kartonowym opakowaniu kojarzy mi się troszeczkę jak wino w kartonie, czyli coś bardzo mało prestiżowego i coś bardzo mało.
PK: Poza tym mam poczucie, że będzie czuć zapach tego kartonu.
SF: Nie, nie będzie czuć kartonu, ponieważ wino jest w plastikowym opakowaniu wewnątrz kartonu. Karton jest też wykonany bardzo elegancko, więc nie będzie takich złych skojarzeń.
PK: Gdzie takie rozwiązanie będzie miało swoje przeznaczenie.
SF: Przeznaczenie myślę tam, gdzie jest trudny transport. Ponieważ jest to szklane, więc tam w ten sposób nam się to nie zbije, nie zniszczy. Więc w przypadku, kiedy nie możemy nosić szkła na przykład na festiwal, to możemy używać takich papierowo tekturowo plastikowych drinków.
PK: No i zawsze jest to troszeczkę bardziej ekologiczne niż w pełni plastikowa butelka.
SF: Przynajmniej tak.
PK: Przynajmniej tak mi się wydaje.
SF: Kolejna propozycja to podajnik na kulki w kształcie chipsów. Nie no, chipsy nie hehehehehehe. Kolejna propozycja to podajnik na kulki, które są chipsami.
PK: Ja nie spotkałem się z takimi chipsami, chyba że.
SF: Nie wiem. Nie. Takie kuleczki w kształcie. Nie takie chipsy jak. Nie spotkałem się z takim czymś z kulkami nie. Tak, ale to są takie chipsy w formie kulek, takie ładne opakowanie plastikowe, większe i masz taki podajnik. I tak naciskając wylatuje Ci jedna kulka, żebyś nie miał tłustych rąk. Bardzo praktyczne i wygodne.
PK: A super!
SF: Tak i możesz obrabować opakowanie. Bardzo wygodne. Od góry załadujesz te kulki i sobie podajesz do góry.
PK: Ładujesz kulki i.
SF: Na dole Ci wylatuje. Jak naciśniesz to Ci kulka tylko wyleci. Jak oglądasz film to sobie podajesz te kuleczki nie brudząc rąk.
PK: Oczywiście możesz od razu do buzi podawać sobie kuleczki.
SF: Też można, ale wtedy brudzisz. Tak. Dobrze. Jedziemy dalej. Kolejna ciekawa bardzo propozycja. Jest to gaśnica z własnym nadrukiem obrandowana 360 z nadrukiem full color do samochodu.
PK: Jakiej wielkości są te gaśnice?
SF: To są gaśnice mniejsze, samochodowe oraz takie większe do zainstalowania wewnątrz domu.
PK: No i super przecina to rutynę i nudę tylko czerwonych gaśnic. Widziałem już takie dość ciekawe miejsca, gdzie można powiesić te gaśnice, takie haczyki, które są gadżetem marketingowym. Myślę, że super będzie to grało spersonalizowaną gaśnicą.
SF: Dokładnie tak.
PK: Co mamy następnego w kolejce?
SF: Kolejna propozycja to duża beczka metalowa, którą możemy w pełni obrandować własnym kolorem czy własnym wzorem.
PK: No i to jest fenomenalny gadżet, bo z jednej strony możemy coś tam zapakować do środka, czyli będzie to już opakowanie Wypełnimy po brzegi jakimś produktem, słodyczami, może winem nawet, ale z drugiej strony możemy z tego zrobić scenografię eventową albo gastronomiczną do swojego ogródka, ogródka czy ogródku, do swojego ogródka, stawiając blaty na górę. Mogą to być stoliki albo inne wykorzystanie. Rewelacja! Jaka jest waga takiej beczki?
SF: Około 20 kilogramów.
PK: Super. Ja bym brał beczkę. Potoczył bym sobie. Co mamy dalej?
SF: Kolejny temat to butelka reaktywna, która reaguje na temperaturę wody, która jest w środku butelki. Jeżeli mamy ciepłą wodę podgrzaną ona ma inny kolor. Jeżeli chłodzimy tą wodę to nabiera innego koloru. To jest w ogóle.
PK: Super, żeby się nie poparzyć. A z drugiej strony jeżeli chcesz napić się ciepłą to już widzisz, że jest na przykład temperatura.
SF: Dotykając też własnymi palcami też się podgrzewa tą obudowę i też ona zmienia też swój kolor pod wpływem temperatury ciała. To jest.
PK: Bardzo ciekawy gadżet.
SF: Praktyczny, bo to możesz z tego pić, a pokazuje Tobie też jaka jest temperatura wody poprzez kolor tej butelki.
PK: Ja osobiście jeszcze nie widziałem takiego gadżetu, więc chętnie sobie zamówię sprawdzić.
SF: Jedziemy dalej. Czyli karma dla ptaków. Oczywiście w opakowaniu reklamowym jako działania CSR owe, jako odpowiedzialność środowiskowa i dbanie, troska o zwierzęta. I kupujemy dla naszych pracowników, żeby mogli dokarmiać ptaki.
PK: I do tego możemy dorzucić im na przykład albo do zbudowania domek dla ptaków na taki karmnik, albo dorzucamy hotel dla owadów, który też był hitem zeszłorocznym. I mamy wtedy taki cały zestaw wspierający zwierzęta. Czy masz coś jeszcze z takich działań związanych ze zwierzętami?
SF: Tak, są to obroże i smycze dla psów z własnym nadrukiem. No i to jest.
PK: Super gadżet, kiedy robisz na przykład firmowy event z pupilami, żeby można było obdarować pracowników takimi zestawami dla ich pupilów, a one będą obrandowane, więc będą automatycznie naszą reklamą. Ale słuchaj, może dodajmy pikanterii. Czy masz na swojej liście coś kontrowersyjnego?
SF: Tak, mam i są to prezerwatywy reklamowe.
PK: O nie, a ja jestem przygotowany. Słuchaj, mam akurat tutaj taką prezerwatywę reklamową. To akurat reklama naszego partnera, ale.
SF: Tak, oczywiście wykonana przez tego samego producenta i z tą samą pewnością jakością wykonania. Ale opakowanie mamy w pełni reklamowe i możemy na tym opakowaniu sobie dowolny wzór nadrukować.
PK: Gdyby nie zadziałała, to potem wiadomo gdzie się zgłosić po 500+.
PK: Jakiej firmy reklamowej? I przy okazji może zapytam, czy do kompletu takiej prezerwatywy coś by się znalazło?
SF: Znalazłoby się mydło reklamowe z własnym, wytłoczonym logiem naszej firmy.
PK: No nie wiem czy to dobre połączenie i czy dobry zestaw prezerwatywa i mydło, ale na pewno mydła i cała ta strefa związana z higieną i z domowym spa jest teraz mocno na topie. Czy jeszcze mamy coś w zanadrzu?
SF: Tak, mam. Jest to kauczuk zawieszony na szyi z płynem antybakteryjny. Oj, to.
PK: Do kompletu tej prezerwatywy i tego mydła. Będziemy już wtedy w pełni bezpieczni.
SF: Tak. Wyczyścimy sobie ręce i odkazimy je naciskając na ten kauczuk wylatuje nam płyn antybakteryjny, a nadruk wykonujemy na tym kauczuku.
PK: Podobno 70% takich bakterii naszych codziennych jest na naszych smartfonach i to właśnie tam wszystko, co dotykamy się osadza. Więc jeszcze zapytam Ciebie na koniec czy jakieś gadżety związane z telefonami ze smartfonami, z taką technologią czy coś.
SF: Nowością jest etui, które się automatycznie zamyka jak nam wypadnie telefon z ręki. Sam testowałem. Z odpowiedniej odległości wyrzucamy telefon i etui się samo zamyka, żeby zabezpieczyć nam szkło z przodu i zdąży się zamknąć przed upadkiem.
PK: No i w ten oto sposób splajtują za chwilę wszystkie firmy, które zajmują się naklejaniem nowego szkła na ekrany, ale na pewno będzie to świetny gadżet. Gdyby takie etui z logiem mojej firmy uratowało Twój telefon, to na pewno miałbyś bardzo pozytywne odczucia na temat mnie i mojej firmy, więc też na pewno polecam. Jest to nowość, nie widziałem jeszcze takiego etui. Dobra Szymon, jeszcze trzy gadżety do końca, którymi tutaj chcesz nas zaskoczyć. Co się nowego dzieje w tej naszej branży?
SF: To teraz może troszkę inna branża, bardziej sportowa, czyli hulajnogi elektryczne z możliwością personalizacji na obudowie tej hulajnogi.
PK: No i to jest super gadżet. Oczywiście budżet musisz mieć dość wysoki, żeby zafundować to dla swoich pracowników czy dla Twoich klientów, ale na pewno jest to coś, co jest teraz mocnym trendem, więc na pewno się wpiszę. Dobra, jeszcze dwa przykłady.
SF: Ostatni przykład to jest zapach do kadzidełek. Wybieramy sobie dowolny zapach i same też kadzidełko możemy obrandować naszym logotypem i wręczyć komuś jako prezent.
PK: Aromamarketing też bardzo popularny, żeby ładnie nam pachniało, czy to w biurze, czy w firmie, w samochodzie czy w domu. I na sam koniec i na.
SF: Sam koniec spłaszczony kubek. Jak wypiliśmy napój, możemy go spłaszczyć, żeby najmniej miejsca zajmował.
PK: No i to w pełni recyklingowany gadżet. Ja go akurat mam ze sobą. Pokażemy tu Wam zestaw trzech, ale szybciutko je rozpakujemy, żeby pokazać, jak wyglądają dla Ciebie pomarańcze. Szybciutko je pokażemy. Dla Ciebie pomarańczowe. Ciekawe, czy sobie poradzisz. Dla mnie różowy. Słuchajcie, Zdejmujemy gumkę. Otwieram taki kubek. Szybciutko go sobie mogę rozłożyć. I słuchajcie, ja już jestem gotowy w podróży na kawkę, A jak wypiję tą kawkę, to mogę sobie go zwinąć. Słuchajcie, tym bardzo pozytywnym akcentem przeszliśmy przez szybki przegląd nowości gadżetowych, które pojawiły się na rynku. Jeżeli jesteście ciekawi kolejnych, no to koniecznie obserwujcie nasze odcinki. Łapka w górę, subskrybujemy kanał, żeby nic Wam nie umknęło, a jeżeli macie jakieś pytania, zostawcie je w komentarzu. Na pewno Szymon odpowie na nie wszystkie, kiedy wróci kolejnym razem z kolejną garścią inspiracji. Serdecznie dziękuję za dzisiejsze spotkanie.
SF: Dziękuję również i do zobaczenia.
