Jak wybierać gadżety reklamowe? - RANKINGI GADŻETOWE - ŚWIECE [Gadżetowi Eksperci]
Paweł Frieske
Piotr Kalewski
Transkrypcja
PF: Cześć, witamy na kanale Gadżetowi Eksperci, czyli kreatywnie o gadżetach reklamowych. Z tej strony.
PK: Piotr Kalewski oraz:
PF: Paweł Frieske. Witamy w drugim odcinku rankingów. Tym razem bierzemy na tapet świeczki i zaczynamy.
PK: Paweł, rozpoczynamy kolejne rankingi. Pytanie o kryteria w tym odcinku. Co będziemy oceniali?
PF: Tak, na naszą ocenę G-Great Gadżet zaliczamy po pierwsze wygląd danej świeczki. Jak ona wygląda? Z designu zaliczamy skład zarówno tej obudowy zewnętrznej, bo czasem to jest szkło, czasem to jest bambus. Włączamy w tą ocenę również zapach, który dla świeczek jest kluczowy do tego jak jako użytkownicy ją odbieramy, a także jak długo pali się dana świeczka. Weźmy tą oto pierwszą z brzegu świeczkę. Jej wysokość to 11 centymetrów. Średnica to około 8 cm. Jest to dosyć ciężka świeczka. Waży ona 413 gramów. Co ciekawe, producent zapewnia, że jej czas świecenia wypalenia to około 20 godzin i jej cena jest też dosyć atrakcyjna. Zaczyna się od około 19 zł netto. Czy coś byś mógł powiedzieć Piotrze o tej świeczce? Z cech charakterystycznych.
PK: Ta świeczka jest dostępna w różnych modelach kolorystycznych oraz zapachowych. My wybraliśmy tutaj specjalnie takie przeźroczyste przemleczenie. Bardzo ładnie wygląda na tym znakowanie, bo odróżnia wtedy pięknie logo oraz dodatkowe miejsce znakowania, czyli wieczko. To jest wieczko bambusowe zamykane uszczelką, dzięki czemu tuż po wygaszeniu świecy możemy zachować ten cały zapach i aromat wewnątrz świecy. No i nie będzie nam się też kurzyło, bo jak wiadomo na świecy może zbierać się kurz, jeżeli stoi otwarty, więc to jest super eleganckie zamykanie. Środek wykończenia gładki, nie ma żadnych pęknięć. Niestety przy white labowych świecach nie znamy pełnego składu, z którego są wykonane. Wiemy o tym, że jest to wosk, natomiast nie mamy pełnych parametrów ile świeci. No i też mamy takie doświadczenia, że te czasy podawane na stronach mogą być troszeczkę przeszacowane. Oczywiście w drodze naszych eksperymentów wiemy, że nie będzie to czas krótszy niż 16 godzin, ale czasem trudno jest im do tych 20 godzin dobrnąć. Znasz jakieś szczegółowe parametry znakowania? Czym możemy ją obrandować?
PF: Tak. Świeczkę możemy obrandować naokoło sitodrukiem, także metodą bardzo, bardzo trwałą. Co więcej, o tej świeczce warto też wspomnieć, że występuje w czterech różnych zapachach. My tutaj mamy akurat waniliową. Natomiast jest jeszcze jaśminowa o zapachu drzewa sandałowego. Także te zapachy są przeróżne. Jeśli chodzi o intensywność tego zapachu, bo to często interesuje kupujących, dałbym ją jako umiarkowaną, czyli. Czyli czuć zapach tej świeczki. Natomiast natomiast to nie jest nic na tyle intensywnego, żeby dochodziło na przykład z takiej odległości, jak ją teraz trzymam.
PK: Paweł Jaką ocenę przyznajemy tej świece?
PF: Ocenę g. Great Gadżet Dałbym solidną szóstkę z tego względu, że jest to świeczka bardzo fajnie wykonana. Jej atuty w postaci długości świecenia 20 godzin wydają się zadowalające, a także cena nie wydaje się Wygórowana.
PK: No to kolejną pozycją może sięgniemy po świecę, która wygląda jakby była w drewnie. Przybliży nam jej specyfikację.
PF: Świeca ma ciekawe wymiary, ponieważ jest praktycznie tej samej wysokości co średnicy 8x8 centymetrów bez dwóch milimetrów. Jest stosunkowo również ciężka, ale nie aż tak, bo około 350 gramów. Natomiast to co jest na pewno niewątpliwym jej atutem to to, że ona świeci około 30 godzin. Także 10 więcej niż poprzednia i jej cena oscyluje. Startuje właściwie od. Od 24 złotych.
PK: No i tutaj widać, że ten styl bambusowy pasowałby nam do designu boho. Oczywiście możemy ją oznakować w formie grawer, jednak warto pamiętać, że grawer na bambusie jeszcze o takich nieregularnych kształtach może być trudny, jeżeli masz skomplikowane logo, że może dochodzić do jakichś chrupnięć. Więc jeżeli mamy prosty logotyp, to na pewno tak. Jeśli nie, proponowałbym oznakować nie samą świecę, tylko tubę, w której jest pakowana, bo to jest jej też bardzo duża zaleta, że jest pakowana w takiej eleganckiej tubie, którą również możemy obradować. To nam gwarantuje bezpieczeństwo transportu, ale też można tutaj logo ładnie nadrukować. Zapach. Bardzo istotny jest zapach. W tym przypadku mamy do czynienia z bardzo delikatną wanilią. To nie jest zapach duszący. Jeżeli ktoś nie lubi bardzo intensywnych aromatów, tylko raczej delikatną woń, to na pewno to jest ten kierunek. I tą świecę mamy tylko w wariancie waniliowym. Nie znamy pełnej specyfikacji wosku. Mamy informację od producenta, Że może wywoływać alergię. Natomiast cena tej świecy.
PF: To jest około 24 zł. Od takiego poziomu startuje.
PK: Więc myślę, że przy tej cenie wygląda to na bardzo konkretny produkt. Również równo Ulana nie ma żadnych pęknięć na na wosku. Knot wystaje nam dość wysoko. Wydaje mi się, że bardzo dobra propozycja.
PF: Zwłaszcza, że też te jej opakowanie jest z bambusa, czyli. Czyli z ekologicznego tworzywa, które jest również bardzo dobrze wyszlifowane i i delikatne właśnie w dotyku. Dla mnie ocena GE jest wysoka i myślę, że możemy tutaj postawić solidarnie dobrą dziewiątkę.
PK: Ja również tak uważam. Tutaj mocna dziewiątka to będzie nasza ocena tej świecy. To może Paweł sięgnijmy teraz po jakieś mniejsze modele. Mamy tutaj bardzo ciekawy model w kształcie słoika. Opowiedz nam troszkę więcej.
PF: Tak wysokościowo to niecałe 8 centymetrów tej świecy na około 5 centymetrów średnicy. Dosyć lekka waga około 120 gramów. Także nie jest to ciężka świeczka. Niestety producent nie podaje czasu jej świecenia, natomiast cena startuje od około 7 zł netto, czyli jest bardzo tanią świeczką. Natomiast właśnie ten brak podania przez producenta czasu może sugerować, że ona za długo nam nie poświeci.
PK: A my to sprawdziliśmy. Ta świeca w naszych warunkach biurowych paliła się przez 6,5 godziny od czasu rozpalenia do gaśnicza, więc myślę, że jako drobny upominek, gdybyś chciał wręczyć swoim klientom, to przez wzgląd na zamoczone szkło, przez wzgląd na bardzo elegancki kureczek. Kształt nietypowy Nietypowe wśród świec jako słoiczek. Ładne ulanie wosku plus dodatkowa zawieszka na sznureczku, która idzie w kierunku takiego trendu eko. Myślę, że warto zwrócić uwagę na tą świecę. Powiedz nam jeszcze w jaki sposób możemy ją oznakować?
PF: Nim powiem jak ją można oznakować, powiem może jak ona pachnie, gdyż w moim odczuciu zapach, który możemy poczuć jest taki delikatny, ale jednocześnie wyrazisty. Jest to zapach waniliowy. Ta świeczka występuje również z zapachem truskawki czy oceanu, więc ten zapach jest moim zdaniem wyjątkowy. Być może koreczek też powoduje, że ten zapach nie traci woni. Jeśli pytasz o znakowanie, to można ją oznakować tam dodrukiem. Czyli mamy pewne ograniczenia związane choćby z kolorystyką.
PK: Ok, no to chyba czas zadać kluczowe Nowe pytanie. Paweł Świeczka za 7 złotych miała pali się 6 godzin. Jaką ocenę jej przyznajemy po ustaleniach?
PF: Ocenę wystawiamy 8. W naszym odczuciu jest to bardzo dobra cena. Relacja ceny do jakości.
PK: To może teraz sięgnijmy po jedną z takich nietypowych świeczek zamkniętą w metalowej puszce. Powiedz mi, jakie mamy dane na ten temat.
PF: Tak, to ciekawa świeczka otoczona sznureczkiem. Wymiarami. Jest bardzo niska jak na świeczkę, bo ma raptem 4 centymetry. To już jest Średnica jest większa. 6 centymetrów. Waga to jest około 100 100 gram. Nie jest to duża świeczka, natomiast również jej ciekawą stroną jest cena. Ta świeczka startuje raptem od czterech złotych, a także występuje w aż sześciu zapachach. To jest właśnie waniliowy, który tutaj Mamy do testów. Jest to zapach truskawkowy, cynamonowy, kawowy, limonkowy i jeszcze ostatni, którym.
PK: Jest pomarańczowo.
PF: Pomarańczowy. Oczywiście pomarańczowy. Piotrze, co byś mógł powiedzieć o ciekawostkach z tej świeczki?
PK: Bardzo ciekawe rozwiązanie. Metalowa puszka, sznureczek, który idzie trochę w kierunku eko i kolor wosku w środku razem z zapachem. Troszeczkę mamy inny kolor niż biały. W tym przypadku jest on taki żółtawo seledynowy. Bardzo intensywny zapach, prawdopodobnie przez to, że jest zamknięty właśnie w puszce. Natomiast czas. Testowaliśmy czas, ponieważ producent nie podał czasu. Na ile starcza? Starcza ona na 11 godzin palenia. Przy czym warto dodać, że w czasie palenia puszka się nagrzewa. Jeżeli zostawimy ją i na jeden raz będzie paliła się cały czas, to potem jest gorąca. Może zostawić ślady na przykład na meblach. No i dodatkowo brak opakowania zewnętrznego, czyli brak kartonika tuby powoduje, że troszeczkę traci w moich oczach. Mam mieszane uczucia.
PF: Tu bym jeszcze wtrącił jedną rzecz, która może być bardzo istotna z punktu widzenia obrandowania tej świeczki, bowiem jedynym miejscem, gdzie możemy blendować jest tutaj te górne wieczko, więc tych możliwości takich A jak wiadomo wieczko po rozpaleniu odkładamy i właściwie często też wyrzucamy, bo nie jest nam potrzebne. Także to jest to jest jej największy minus.
PK: Mam mieszane uczucia, bo pomysł był fajny oryginalne wykonanie, zamykana puszka, super zapach. Natomiast kiedy masz ją w ręce, czujesz taniość, czujesz, że ona była tania, jakbyś kupił ją w jakimś bardzo przecenionym miejscu. I tutaj też widać to po tym sznurku, który nie przytwierdzony jest zbyt mocno, tylko jak widać można delikatnymi ruchami go rozciągać. Jeżeli szukamy bardzo tanie świeczki.
PF: To jest to dobre rozwiązanie. Nasza wspólna ocena z Piotrem to 5. To co następne.
PK: Piotrze? Kolejna propozycja to siostra bliźniaczka. Przynajmniej z designu świec, od której zaczynaliśmy.
PF: Tak to prawda. Świeczka, która wymiarami przypomina tą pierwszą. Około ośmiu i pół centymetra na wysokość. Średnica 7 cm. Wagowo również zbliżona, bo około 400 gramów i też tak samo czasem świecenia około. Deklarowany czas wypalania to około 20 godzin, natomiast nieco w innej cenie startującej od mniej więcej 15 zł netto. Czy masz jakieś ciekawostki.
PK: Mimo różnego designu, które możemy wybrać? Tutaj przygotowaliśmy specjalnie ją w wersji transparentnej. Ona najlepiej się prezentuje w tej opcji, ponieważ widać grube szkło i ładne wykończenie szkła oraz lakierowane wieczko zakończone oczywiście gumką, która zabezpiecza nam zapach. Niestety widać, że nie jest zbyt równo ulana i to może troszeczkę budzić takie poczucie niestaranności. W rękach czuć, że jest masywna, a jej zapach bardzo zbliżony do jej siostry. Co do samego oznakowania jakie techniki byś polecił w przypadku tego produktu?
PF: Tak, oznakować je można w trzech różnych miejscach. Pierwsze najpopularniejsze to frontowa część świeczki, na której możemy najczęściej wybrać tampodruk. Natomiast są jeszcze możliwości laserów. Laser też jest rekomendowany na wieczko, czyli na górną część tej świeczki. A jeszcze nam pozostaje opakowanie, które które jest taką oto tubą, które możemy również oprundować na części frontowej. Dodatkowo jeszcze warto zaznaczyć, że ta świeczka występuje tylko w jednym nucie zapachowej. Jest nią wanilia.
PK: W takim razie konkretnie jak oceniamy tą pozycję.
PF: Ocena wspólna to czwórka z tego względu, że jakość wykonania, tak jak wspomniałeś Piotrze tego nalanego wosku nie jest za duża. Świeczka nie wygląda na wykonaną starannie.
PK: A dodatkowo na takim szkle transparentnym zostają odciski palców, które będą widoczne przy dłuższym użytkowaniu. Nie uwierzysz Paweł. Najczęściej wybieranym modelem jest bardzo mała świeczka, którą mamy tutaj za sobą. Taki oto model. Opowiedz nam o jego szczegółach.
PF: Tak, świeczka niezbyt wysoka, 6cm wysokości, średnica około 5 centymetrów. Dosyć ciężka, bo 130 gramów. Natomiast jej niewątpliwym atutem i chyba właściwie jedynym, który widzę to cena, która startuje od mniej więcej 4,5 zł netto. Natomiast największym mankamentem tej świeczki jest zapach. Natomiast o większej ilości szczegółów. Opowiedz Piotrze Ty.
PK: Zanim powiem o zapachu, opowiem o czasie palenia. Mała świeczka 4 złote to 5 godzin palenia. Na tyle możemy się naszykować. Pierwszym jej minusem jest to, że na zdjęciach, kiedy oglądasz i chciałbyś ją kupić, a nie doczytasz specyfikacji zdaje się być dużo, dużo większą i możesz się nieźle rozczarować, kiedy do Ciebie trafi, a nie doczytałaś, że jest taka mała. Drugim mankamentem jest kolor zabarwienia. Możesz ją kupić w różnych kolorach, natomiast już widać tutaj po tej bieli, że ten kolor jest nierównomiernie rozprowadzony. Kiedy świeca się pali widać te niedociągnięcia. A zapach to zapach proszku do prania. Więc jeżeli ktoś lubi, żeby świeca pachniała jak świeże pranie na przykład w pralni, to może sięgnąć po tą świecę. Jeżeli szukasz drobnej świecy, która się nie pali i tylko stoi na półce. To może też być dobry wybór. Ja natomiast oceniam ją bardzo, bardzo słabo. Również znakowanie na tak małej powierzchni wielu detali może być problematyczne.
PF: To prawda, bo znakowanie Mamy tutaj kilka możliwości. Sitodruk na okrągło. Jeżeli interesuje nas nadruk na całej tej świeczce czy jeżeli mówimy o fragmencie, możemy też również użyć tampodruku czy grawer. Natomiast w mojej opinii to niewiele ratuje w momencie, kiedy świeczka nie pachnie właściwie, gdyż zapach tego wspomnianego przez Ciebie prania nie jest pożądanym zapachem w przypadku świeczki. Stąd propozycja naszej oceny to.
PK: Dwa i to takie naciągane.
PF: Tak ja ja się podpisuję pod tym dwoma rękoma.
PK: Wchodzimy teraz w przestrzeń całkowicie innych świec, wydaje mi się, że bardziej ciekawych. Idziemy w kierunku zupełnie ekologicznej świecy z wosku pszczelego. Opowiedz nam o niej.
PF: Ta niewielka świeczka, bowiem wysokość jej to raptem 3 centymetry. Średnica 5 jest niezwykłym upominkiem, który jest tak lekki, że prawie go nie czuć. Jest to najlżejsza ze wszystkich świeczek, bowiem waży 20 gramów, a jej cena startuje od mniej więcej 12 zł netto.
PK: Więc mamy ekologiczną świecę w pięknej papierowej owoce ozdobionej sznureczkiem. Dodatkowo zawieszka z ziarenkami, które można posiać. Zapach to miód i propolis, do tego hipoalergiczna. Wygląda to bardzo elegancko. Czas palenia szacowany to około 6 godzin. Natomiast mamy takie doświadczenie, że jest on dłuższy. I cena. Jakość. Tutaj się wszystko zgadza. Jest do tego większa idea. Czy chciałbyś coś dodać?
PF: Tak o brandowaniu. Mianowicie, jako, że to jest świeczka bardzo naturalna, to pozostaje nam tylko to, co jest przytwierdzone do niej. Mianowicie ten, ten rant tekturowy, czy też ta te małe małe kółeczko, które tutaj jest dołączone. Stąd te możliwości blendowania są też w jakiś sposób ograniczone.
PK: No ale jeżeli robisz box ekologiczny i dorzucasz to jako dodatkowy gadżet, no to na pewno będzie wszystko pasowało. Chyba zgodzisz się ze mną, że możemy przyznać tutaj dobrą dziewiątkę?
PF: Tak, to.
PK: Prawda. No to przenieśmy się teraz w kierunku spa i wellness. Mamy tutaj świece do masażu blisko Ciebie.
PF: Tak, bardzo fajna świeczka w nietypowym kształcie, z takim dzióbkiem charakterystycznym. Wymiary to 7 cm na wysokość, średnica tutaj przy dole 6 cm. Także wydaje się to dosyć standardowa. Waga jest nieco większa około 200 gramów jeśli chodzi o cenę. Cena startuje od 41 zł netto. Natomiast ma ona pewne cechy, których nie mają inne świeczki.
PK: No właśnie. Zobaczymy czy da się tą cenę wybronić. Pierwsza jej taka cecha to jest ceramika. Jest zrobiona w naczyniu ceramicznym z dzióbkiem, ponieważ jest to świeca do masażu. Drugim elementem to jest knot. Knot jest drewniany, przez co pali się zupełnie innym płomieniem, dużo szerszym, dużo bardziej spokojnym i jasnym. Też w zupełnie inny sposób rozgrzewa wosk. I tutaj znamy skład tego wosku. Jest to wosk z naturalnych olejów roślinnych, przez co jest hipoalergiczny, bardzo miły i przyjemny. Też inaczej się rozpuszcza, dlatego jest dedykowany właśnie do masażu i do SPA. Dodatkowo, jak doskonale wiemy, blendowanie takiej ceramicznej powłoki też zostawia zupełnie inny efekt. W tym przypadku daliśmy zwykłą naklejkę, natomiast możemy skorzystać tutaj z innych technik, a po zakończeniu, po wypaleniu takiej świeczki naczynie możemy wykorzystać do czegoś innego jako dekoracja domowa. Jeszcze chciałem dodać, że jest ona naturalnie opakowana w tekturową owijkę, a docelowo całość zapakowana jest w papier, więc przychodzi to w takiej wersji bardzo eleganckiej i też trochę ekologicznej.
PF: W kontekście tego, że tej świeczki nie możemy oznakować ładną techniką znakowania, tylko w formie takiej oto naklejki, która przy tak eleganckim produkcie trochę blado wypada. Ocena tego produktu nasza wspólna to 6.
PK: I świeczka do masażu. Otworzyliśmy sobie troszeczkę inną półkę na tej półce. Możemy powiedzieć, że są już to troszeczkę świece premium, ponieważ z jednej strony znamy ich skład i wiemy co znajduje się w środku, z drugiej strony możemy komponować samodzielnie zapachy. Tych zapachów jest dużo, dużo więcej. A teraz sięgniemy po dwie świece, gdzie możesz skomponować praktycznie wszystko. Od wyglądu zewnętrznego opakowania, przez zapach, przez skład. Wiadomo, że cena będzie w ten sposób rosła. Natomiast wzięliśmy sobie dla przykładu dwa takie modele, od których chcielibyśmy zacząć. Jeden z nich to piękny, bardzo aromatyczny w czarnym szkle produkt, którym jest.
PF: Którym jest świeczka wymiarowo zbliżona do pozostałych 8 cm wysokości, 7 cm średnicy. Natomiast bardzo ciężka. Ona ma 150 gramów, więc czuć, czuć, że jest solidna. Jeśli chodzi o cenę tej świeczki, to startuje ona od 38 zł, czyli nieco drożej. Natomiast myślę, że ta cena jest skorelowana ze wspaniałym zapachem, o którym może opowiesz Piotrze Ty.
PK: Przede wszystkim tutaj mamy nuty cytrusowe. Co ciekawe, to nie jest taka podstawowa gama. Jak zwykle wanilia, kawa. Tylko czuć tutaj bardzo różne zapachy, bardzo wyraziste i one nie są takie chemiczne, raczej są to zapachy naturalne. Po drugie, co warto dodać sama jakość wykonania farbowania i barwienia szkła, możliwości nadruku na nim. Jest tutaj widoczna różnica, gdzie od zewnątrz można zobaczyć mat od środka to szkło jest błyszczące. Bardzo ładne wykończenie, Krótki knot. No wszystko się zgadza. W tej cenie jest to naprawdę bardzo ładny, prestiżowy produkt, który można rozbudowywać do zestawów, na przykład o dodatkowe nuty zapachowe. W takich oto zestawach, co daje nam dużą przewagę. Czy coś o technikach znakowania?
PF: Tak, na tej szklanej świeczce, bo nie wiem, czy to padło, że w stosunku do na przykład tej bambusowej jest to bardzo dobrze wykonane szkło, jest możliwa technika nadruku jaką jest tam wydruk, czyli Wielokolorowego nadruku na tą świeczkę nie naniesiemy.
PK: Natomiast przy czerni czy bieli kontrastujące w mono bardzo elegancko wygląda i nadają prestiżu, więc nie dosyć, że zapach design to to również taka klasa. No i warto byłoby chyba zapytać jak oceniamy tą świecę.
PF: Dla mnie jest to lider dzisiejszego rankingu. Pierwszy raz historycznie stawiamy dziesiątkę, ponieważ ja uważam, że do tego produktu nie ma się do czego przyczepić. Cena też nie jest horrendalnie wysoka.
PK: Niestety mamy cały czas takie poczucie, że jeżeli kupujemy produkty, to są tanie. No i widać, że można wybierać z tańszego segmentu. Natomiast wtedy gdzieś tracimy albo designem, albo właśnie zapachem, albo długością palenia. Tutaj, mimo że ta cena jest troszkę wyższa niż tych produktów z niższej półki, to widać, że to jest pełnowartościowy produkt, którego nie wstydziłbym się dać swojemu klientowi albo partnerowi. Do naszego rankingu wciągnęliśmy też jedną, naprawdę solidną świecę. Bardzo duża wyróżnia się na tle kolegów i koleżanek swoją objętością. No i ciężarem. Nie wiem, ale tak czuję, że to chyba z kilogram łącznie będzie wszystko ważyło.
PF: Nie aż tyle, aż tyle nie. Ale to prawda. Gabaryt tej świeczki to 11 cm wysokości, czyli zdecydowanie największa średnica około 9 cm. Także naprawdę solidna świeczka. Ta waga faktycznie dałoby się nią wybić szybę natomiast to jest 385 gramów. Co ciekawe ta świeczka w naszym rankingu jest też najdroższą świeczką, bowiem jej cena startuje od 51 zł netto. Ale, ale ma też w moim odczuciu bardzo dużo plusów, bo również ten zapach, który był w przypadku poprzedniej świeczki, taki tej, jest również moim zdaniem wyjątkowe i bardzo dobrze się ją wącha. Natomiast mankamentem, który już widzę, to jest kwestia wykonania w środku tej świeczki. Nie do końca estetycznie jest wylany ten wosk w porównaniu z poprzednią.
PK: Prawdopodobnie jest to związane z tym, że tego wosku jest tutaj naprawdę bardzo sporo. Jest on wylany do samego końca, więc to co widzimy to jest sprawka zamknięcia, które powoduje, że nie wyparowuje nam ten zapach. Tutaj mamy do czynienia z takim bardzo męskim zapachem z nutami sandałowca oraz cytrusów. Ciekawostka dwa knoty, które są na pierwszym etapie po otwarciu spłaszczone, więc ich nie widać. Natomiast bardzo łatwo da się je podnieść w górę. No i przestrzeń do znakowania. Z jednej strony na samej świecy, chociaż przy tak dużych powierzchniach można zdecydować się na znakowanie samego wieczka. Mamy tutaj do dyspozycji bardzo ładną powierzchnię 9cm, przez którą możemy wygrawerować swoje logo.
PF: No to Piotrze, jaka jest nasza ocena? G.
PK: No biorąc pod uwagę te drobne niedociągnięcia, ciężar i cenę i porównanie z młodszą siostrą, no to myślę, że tutaj siódemka to będzie odpowiednia ocena dla tego modelu.
PF: No i ta świeca zamyka nasz dzisiejszy ranking. Wyświetlamy Wam właśnie trzy świece, które w naszym rankingu zajęły topowe miejsca. Ma to Wam pomóc w Waszych wyborach. Natomiast mamy jeszcze na koniec taką świecę, która się znalazła poza rankingiem. Świeca, która może. Piotrze podasz mi świecę, która zasługuje na dodatkowy komentarz z tego tytułu, że nie zawiera standardowego wosku, tylko jest to.
PK: Jest to świeca perłowa zrobiona z granulatu, który dopiero w czasie palenia zamienia nam się w płynny wosk.
PF: Dokładnie tak. Także jest to też pewien efekt wow, który chcemy wywołać na twarzy naszego odbiorcy.
PK: Jeżeli szukacie innych elementów Wow, to warto poszukać w świeczkach, które mogą przybierać dowolne kształty, dowolne kształty, których chcecie, dowolne kolory. Są firmy, które zajmują się tworzeniem świeczek na zamówienie według Waszego kształtu, Waszego logotypu firmy oraz namawiamy Was do tego, żebyście próbowali skomponować własne mecze świeczek, na przykład tematycznych. Jak niedawno powstał taki mecz Harrego Pottera, gdzie postacie mają swoje świece? Jeżeli macie więcej inspiracji dotyczących świeczek albo chcielibyście, żebyśmy testowali jakieś, zostawcie je w komentarzu. Sami powiedzcie, co myślicie na temat naszych komentarzy i rankingów dotyczących produktów. Czy Wam się to podoba czy nie. Łapka w górę, subskrypcja i do zobaczenia.
