Jak targetować z większą precyzją? Gadżety reklamowe dla branży IT
Gadżet reklamowy, który eksponuje logo firmy, a dodatkowo jest nową technologią, o której jeszcze kilka lat temu mogliśmy pomarzyć, a co najważniejsze trafia w samo serce grupy docelowej? Taki scenariusz już jakiś czas temu wyszedł ze sfery marzeń i stał się prawdziwy. Koniec z powszechnymi długopisami, które Twój klient dostał prawdopodobnie od dziesięciu innych firm, koniec z gadżetami dla wszystkich! Wraz z rozwojem branży IT, rozwinęły się inne gałęzie biznesu, a w tym rynek reklamowy, który nowoczesne rozwiązania wykłada na wielkiej tacy. Ciężko z nich nie skorzystać, dlatego czas pomyśleć nad gadżetami, które pokocha Twój klient, a w konsekwencji również Twoją firmę i jej usługi.
Rozwiązuj problemy swoich klientów
I chociaż jakiś czas temu rozładowanym telefonem nikt się nie przejmował i trudno było to nazwać „problemem”, to w aktualnych czasach, kiedy gołym okiem obserwujemy zjawisko smartfonizacji, rozładowany telefon, (choć brzmi to komicznie) stał się problemem pierwszego świata. W tym momencie wkracza Twoje przedsiębiorstwo, które najlojalniejszym klientom podaruje powerbanki z logo firmy. Taki prezent reklamowy będzie doceniony, a przenośna ładowarka pod ręką każdego dnia. Wiesz, co to oznacza? Grupa, na którą targetujesz będzie Ci wdzięczna, a promocja marki niezwykle udana.
Ułatw pracę kontrahentom
Twoja firma kieruje swoją ofertę do innych firm? Elektroniczne gadżety reklamowe dla sektora B2B to szerokie pole do popisu działu marketingu firmy. Skup się jednak na tym, czym zajmuje się Twoja działalność i podaruj kontrahentom elektroniczne gadżety, takie jak na przykład przenośna klawiatura na bluetooth, która ułatwi pracę na tablecie w trakcie spotkań zarządu. Na tle innych firm wyróżni Cię również niezwykły gadżet, jakim jest urządzenie wi-fi hotspot z powerbankiem, które służy do konfigurowania otwartego punktu bezprzewodowego dostępu do internetu, a dodatkowo członkowie spotkania będą mogli naładować smartfon bądź tablet, z którego korzystają. Za taki gadżet reklamowy, każdy by pokochał Twoją firmę!
Dopasuj się!
Najważniejsze, aby Twoja firma znalazła złoty środek na połączenie potrzeb grupy docelowej, użycie ciekawego rozwiązania, aż w końcu wzbudzenia zainteresowania poprzez podarowane gadżety reklamowe. W aktualnych czasach, kiedy promocja marki jest na tak wysokim poziomie, to właśnie ciekawy pomysł i dostosowanie się do potrzeb klientów i kontrahentów będą przynosiły pożądane skutki działań marketingowych.