Uff jak gorąco! Gadżety, z którymi nie rozstanie się Twój klient w upalne dni!
Niektórzy przeklinają letnie upały, inni są nimi zachwyceni i z entuzjazmem małego dziecka wychodzą na zewnątrz, kiedy temperatury sięgają trzydziestu stopni Celsjusza w cieniu. Jednych i drugich jednak łączy pewna rzecz – używają letnich gadżetów, które ułatwiają im funkcjonowanie. Warto zainwestować w funkcjonalne gadżety reklamowe, po które nasi klienci sięgną w upalne dni. No dobrze, ale jakie to gadżety i co sprawia, że staną się niezbędne latem?
Letnie zabawy
Piasek między palcami, szum morza i.. piłka plażowa z logo Twojej firmy. Widzisz ten scenariusz? Ja tak i sama chętnie bym zapakowała na wakacje piłkę plażową, podarowaną przez firmę, z której usług skorzystałam. Jest to gadżet, który może przetrwać kilka sezonów i kojarzy się z zabawą i innymi pozytywnymi emocjami, w efekcie również twoja firma stanie się tą, po której usługi chętniej sięgnie klient. Tutaj nasuwają się słowa Kotlera, który napisał, że "najlepszą reklamę robią zadowoleni klienci". Spraw, aby Twoi klienci byli zadowoleni i o Tobie nie zapomnieli - również w czasie wypoczynku!
Funkcjonalność to klucz do sukcesu
Inwestycja w gadżety reklamowe może kojarzyć się ze stąpaniem po kruchym lodzie, bo przecież ciężko jest powiedzieć czy wybierzemy gadżety, które przyniosą nam profity. Aby wybór gadżetów przestał być jak gra w ruletkę trzeba pamiętać o żelaznej zasadzie i zadać sobie pytanie: Czy ten gadżet będzie funkcjonalny dla mojego klienta? Najważniejsze jest, aby gadżety reklamowe odpowiadały na potrzeby Twoich konsumentów. Wybierając letnie gadżety, również musimy się zastanowić, jakie potrzeby klientów możemy dzięki nim zaspokoić.
Ale jaki problem mogą mieć moi klienci latem?
Głównym problemem w upalne lato jest po prostu wysoka temperatura i ostre słońce. No dobrze. Wiemy już, jakie potrzeby mogą mieć nasi klienci, wybierzmy gadżety, które w tym przypadku pomogą im je zaspokoić. Będą to przede wszystkim: Okulary przeciwsłoneczne z logo, które będą chronić wzrok i są najczęściej używanym dodatkiem przez większość populacji w letnie dni, dodatkowo gadżet, który spełni również funkcję ochronną przed szkodliwymi promieniami słonecznymi będzie czapka reklamowa z daszkiem. Natomiast na doskwierające upały pomoże wachlarz uszlachetniony logotypem, który bez problemu zmieści się w torebce lub bidon na wodę z wkładem zawierającym płyn, który po wcześniejszym zamrożeniu oddaje chłód napojowi w bidonie.
Wnioski?
Przytoczę tutaj słowa Jay Baer’a:
„Niech Twój marketing będzie tak przydatny, że ludzie będą chcieli za niego płacić”.