Gadżety reklamowe dla biur podróży, czyli jak sprawić, żeby klient był jeszcze bardziej zadowolony.
Biura podróży mają aktualnie ręce pełne roboty, ponieważ jest sezon letni, co wpływa na popyt na wycieczki w różne zakątki świata. W tej branży niestety konkurencja jest spora, dlatego każdy mały szczegół może zaważyć nad wyborem oferty konkurencyjnego biura. Wycieczkowicze coraz częściej rezerwują wakacje online, jednak nadal nie wszyscy są do tego przekonani, ponieważ wolą kupić wakacje tradycyjnym sposobem, czyli udając się do biura osobiście. Gdy już takie osoby się zjawią, musimy zrobić wszystko, aby je zatrzymać, bo przecież za rogiem jest następne biuro podróży, a kilka ulic dalej jeszcze inne. Co może nam pomóc w zatrzymaniu takiego klienta? Gadżety reklamowe.
Chwila relaksu jeszcze przed wyjazdem
Nie ważne czy sprzedajemy wyjazd last minute czy odległą w czasie wycieczkę, to świetnym gadżetem reklamowym dla biura podróży będzie antystres w kształcie globu. Taki gadżet nawiązuje do podróżowania, a oznakowany logotypem biura będzie przypominał o wycieczce w chwilach, gdy jest ona jeszcze dość odległa. Ten gadżet to świetny przykład dobrze dobranego produktu reklamowego do branży.
Coś, co kojarzy się ze słońcem
Czyli oczywiście okulary przeciwsłoneczne! Ten gadżet oznakowany logotypem biura podróży prawdopodobnie znajdzie swoje miejsce w walizce klienta. Jest to funkcjonalny gadżet, szczególnie w trakcie wycieczki do miejsc, gdzie słońce świeci cały czas. Inwestując w reklamowe okulary przeciwsłoneczne w branży turystycznej, masz gwarancję, że jest to dobra inwestycja!
Niezbędnik podróżnika
W podróży niezbędnym przedmiotem jeszcze jakiś czas temu był aparat fotograficzny, natomiast wraz z rozwojem technologii nie ma już potrzeby zabierać ze sobą ciężkiego sprzętu fotograficznego, ponieważ podobny efekt uzyskamy robiąc zdjęcia smartfonem. Warto, więc pomyśleć o gadżetach, które w podróży ułatwią klientom „zatrzymywanie” tych wspaniałych widoków i chwil. Idealnym gadżetem reklamowym w tym przypadku będzie power bank z logo, który zapewni pełną baterię w telefonie w trakcie całodniowego zwiedzania pięknych miejsc, natomiast brelok z pilotem do selfie sprawi, że klienci nie będą musieli prosić nieznajomych o zrobienie zdjęć i to w innym języku, co może być dla nich problematyczne.
Jest wiele gadżetów, które doskonale sprawdzą się w branży turystycznej i przyciągną zainteresowanie potencjalnych klientów, którzy chętniej skorzystają z oferty biura.