+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Czy w dobie internetu gadżety reklamowe mają sens?

Czy w dobie internetu gadżety reklamowe mają sens?

Co znajdziesz w tym artykule

    Rozwój marketingu internetowego sprawia, że wiele firm skupiło swoje środki (finansowe oraz personalne). Nic w tym dziwnego, ponieważ m.in. Google Analytics oraz Google Search Console kuszą nas danymi o skuteczności kampanii, czy informacjami o naszych klientach.

    gadżety reklamowe do biura

    Jaką funkcję pełnią gadżety reklamowe?

    Główną funkcją gadżetów reklamowych jest budowanie wizerunku. Dzięki ich personalizacji, odchodzimy od reklamy masowej, która kierowana jest do ogółu i sprawiamy, że nasi kontrahenci bądź klienci czują się docenieni.
    Gadżety reklamowe są jednym z najskuteczniejszych narzędzi reklamy bezpośredniej, która wspiera sprzedaż oraz buduje rozpoznawalność marki. Dzieje się tak, ponieważ klient korzystający z naszego upominku reklamowego, ma styczność z marką na co dzień, co potrafi podświadomie wpłynąć na decyzje klienta.


    W 2015 roku Polska Iza Artykułów Promocyjnych opublikowała badania, w których prawie 83% polskich marketerów, którzy wykorzystują gadżety reklamowe odnotowała pozytywny ich wpływ na wizerunek firmy.

    gadżety reklamowe

    Korzyści wynikające z wykorzystywania gadżetów reklamowych.


    Mówiąc o korzyściach wynikających z wykorzystywania gadżetów reklamowych natychmiast myślimy o budowaniu świadomości marki oraz pozytywnych relacji z otoczeniem. Jednak to nie są wszystkie korzyści, które przynoszą nam gadżety reklamowe.

    • Osoba obdarowana gadżetem reklamowym staje się reklamą naszej firmy. Analogiczne działanie możemy zauważyć wśród znanych osobistości, które reklamują dane marki. Skoro autorytet X korzysta z produktu Y, to oznacza że produkt musi być dobry.
    • Dodatkowy pretekst do rozmowy. Podczas przekazywania gadżetu reklamowego można nawiązać dialog, podczas którego możemy spytać się o potrzebach klienta, wymienić się wizytówkami itp.
    • Dostarczamy pozytywnych emocji. Każdy z nas lubi być pozytywnie zaskakiwany. Proces obdarowywania i przyjmowania upominków to miłe doświadczenie, a właśnie z pozytywnymi emocjami zazwyczaj chce być kojarzona firma.

     

    Badania rynku potwierdzają, że gadżety reklamowe niezmiennie są doceniane przez marketerów, którzy widzą korzyści z ich wykorzystywania. Mimo nowych trendów w branży marketingu, ludzie cały czas lubią być pozytywnie zaskakiwani i przyjmować praktyczne upominki w formie gadżetów reklamowych.

    Powiązane artykuły
    29 październik 2024
    Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które budują świadomość marki i angażują odbiorców. Ale jak wyróżnić się na tle konkurencji, która również wykorzystuje te metody? Odpowiedź tkwi w sezonowych gadżetach reklamowych. Wykorzystanie odpowiednich gadżetów dostosowanych do pory roku pozwala Twojej marce stać się bardziej aktualną i zapadającą w pamięć klientów.
    30 wrzesień 2024
    W branży edukacyjnej, budowanie relacji z uczniami, studentami, nauczycielami oraz rodzicami wymaga starannie przemyślanej strategii promocyjnej. Wizerunek instytucji, takich jak szkoły, uniwersytety czy ośrodki edukacyjne, zależy od wielu czynników – od jakości kształcenia, przez reputację, po skuteczne działania marketingowe. Jednym z narzędzi, które może znacząco wesprzeć te działania, są gadżety reklamowe.
    27 wrzesień 2024
    W dzisiejszym świecie, pełnym ciągłej rywalizacji o uwagę klienta, firmy muszą sięgać po coraz bardziej wyszukane i skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym z nich są gadżety reklamowe, które mimo swojej prostoty, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w strategiach promocyjnych zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm. Ale czym dokładnie są gadżety reklamowe i jakie mają zastosowanie w marketingu? W tym artykule przyjrzymy się, jak takie upominki mogą wspierać rozwój marki, budować relacje z klientami i wzmacniać lojalność.
    Ostatnio dodane artykuły
    18 listopad 2024
    Jubileusz firmy to doskonała okazja do podziękowania współpracownikom i klientom za kolejny rok spędzony razem. W jaki sposób wyrazić swoją wdzięczność? Doskonałym wyborem są ekskluzywne, spersonalizowane upominki. Sprawdź kilka propozycji, które zrobią wrażenie na obdarowanych osobach.
    14 listopad 2024
    Nastolatkowie są wymagającą grupą docelową, która ceni sobie nowoczesność, kreatywność i funkcjonalność. Wybór gadżetów reklamowych dla młodzieży jest nie lada wyzwaniem. Jakie produkty wybrać, aby wpisać się w potrzeby młodych klientów? Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które mogą zrobić wrażenie na nastolatkach i pomogą wypromować Twoją markę.
    13 listopad 2024
    Podróże samolotem bywają ekscytujące, zwłaszcza w momencie przelotu pomiędzy gęstymi chmurami czy nad pięknymi miejscami. Bywają również wymagające, szczególnie gdy trwają kilka godzin. Jak uczynić podróż bardziej komfortową i przyjemną? Oto sześć gadżetów, które warto mieć przy sobie w samolocie. Dzięki nim pokochasz przeloty nawet na długie dystanse.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku