Fenomen toreb reklamowych – z perspektywy przedsiębiorcy i klienta
Marketing offline jest równie ważny, jak działania offline. Zwłaszcza w obszarze lokalnym! Warto więc wypatrywać swojej szansy na skuteczną reklamę w produktach promocyjnych, takich jak torby - aby zwiększyć widoczność marki. Najpierw na mniejszym obszarze, a potem kto wie – może i na całym świecie?
Oczy przedsiębiorców coraz częściej idą w stronę tych toreb reklamowych, jako gadżetów promocyjnych, które mogą być przechowywane przez długi czas - to jest jedną z ich wielu zalet. Co jeszcze sprawia, że torby reklamowe to tak dobry element każdej kampanii promocyjnej i to bez względu na branżę? Warto przyjrzeć się ich sekretom z bliska!
Torby reklamowe – pełne potencjału dla działań biznesowych
Przekazywanie klientom czy kontrahentom wysokiej jakości spersonalizowanych toreb pokazuje, jak bardzo Twoja firma inwestuje w przyszłość świata, o tyle o ile są to torby w typie „zielonym”, a więc przyjaznym dla środowiska naturalnego.
W tym kontekście warto zwrócić uwagę na torby reklamowe wykonane z materiałów takich jak:
- ekologiczna juta
- 100% bawełna
Wybór takich toreb do swoich działań marketingowych to idealna okazja, aby spełnić swoje "zielone" cele i zmniejszyć ilość plastikowych worków wprowadzanych każdego roku na składowiska i oceany. W oceanie znajdują się całe miliony plastikowych toreb na zakupy, te same torby każdego dnia niszczą miliardy przedstawicieli morskiego życia - czego może nie byłeś świadom do tej pory, ale teraz gdy to wiesz możesz to wykorzystać na swoją korzyść, przy ociepleniu wizerunku marki, a „przy okazji” ratując środowisko naturalne.
Torby promocyjne – przystępna inwestycja w reklamę
Tak samo musisz mieć świadomość, że Twój marketing offline jest równie ważny, co marketing online – i jeden i drugi człon jest niezbędny dla każdej firmy, która chce być zauważona i chce zwiększyć obroty. Jednocześnie, aby zachęcić i osiągnąć sukces, trzeba w coś inwestować, docierając do lokalnych docelowych odbiorców. Tutaj właśnie konieczne jest skupienie się na lokalnym marketingu, w którym pomagają torby promocyjne, a z racji tego, iż jest to inwestycja dość przystępna zarówno przedsiębiorcy, to i działacze na rynku eCommerce bardzo ją lubią. I duże i małe firmy.
Produkty promocyjne, takie jak torby reklamowe, a szczególnie niestandardowe, zdobione firmowym logo, hasłem przewodnim i kolorami kojarzonymi z marką to naprawdę niedrogie narzędzie marketingowe, które nie wymaga dużego wysiłku ze strony użytkownika i to właśnie jest wspaniałe. Możesz je rozdać klientom przy dowolnej okazji, tym samym zyskując niemalże darmową reklamę, bo Twój klient wykona całą promocję za Ciebie – pojawiając się w torbie w różnych miejscach, mniej lub bardziej świadomie reklamując Twoją markę.
Fenomen toreb promocyjnych – ciąg dalszy
Torby promocyjne są ulubionym sposobem reklamy dla coraz większej liczby reklamodawców – są wybierane częściej niż jakikolwiek inny typ. Mają w sobie naprawdę wiele uroku, jeśli chodzi o niestandardowy nadruk i materiał wykonania, dlatego z każdą jedną są duże szanse, że taka inwestycja jest warta zachodu. Już wiemy, dlaczego przedsiębiorcy lubią je tak bardzo, ale co sprawia że konsumenci z chęcią stają się „żywą reklamą” danej marki?
Doskonały stosunek wytrzymałości do wagi
Dobrej jakości reklamowe torby na zakupy są wystarczająco mocne, aby pomieścić ciężkie artykuły spożywcze. Jednak muszą też być lekkie. Klienci to lubią i to doceniają, dlatego wybierając torby do swoich działań, zawsze stawiaj na tkaninę, która jest naprawdę mocna, a jednocześnie lekka i przyjemna w użytkowaniu.
Trwałość i solidność toreb
Zawsze rozglądaj się też za trwałą tkaniną. Już sam jej gładki splot sprawia, że produkt z niej wykonany (a w tym przypadku torby właśnie) są wyjątkowo mocne, co również podoba się klientom. Co więcej, taka bawełniana bądź jutowa torba może przetrwać lata, nawet dziesięciolecia, bez rozdzierania i noszenia. Szukasz sposobu na skuteczną reklamę? Chyba nie trzeba tutaj nic dodawać.
Łatwość utrzymania w czystości
Torby reklamowe wysokiej jakości nie wymagają specjalnej troski ze strony użytkownika. Jeśli są naprawdę dobrze wykonane i ich nadruk jest wysokiej jakości, mogą być z powodzeniem wrzucone do pralki wraz z resztą prania bez uszkadzania tkaniny. Jest to szczególnie ważne, jeśli klienci planują wykorzystać swoje torby do zakupów spożywczych. Przecieki i plamy z pokarmów są codziennością, a więc aspekt łatwego ich utrzymania w czystości przekłada się na eliminację przenoszenia bakterii, gdy torba jest ponownie wykorzystywana podczas kolejnej wyprawy na zakupy.