Gadżety szkolne – jak wykorzystać drzemiący w nich potencjał?
Marketing szkolny nigdy nie był łatwiejszy! Dzisiejszy rynek oferuje ogromny wybór promocyjnych artykuł szkolnych – tym samym, gotowych pomysłów marketingowych, które pokochają:
- uczniowie,
- wykładowcy,
- rodzice.
Niezależnie od tego, czy chcesz pokazać że Twoja firma wspiera edukację, czy chcesz zwiększyć liczbę osób zapisujących się na studia czy też po prostu dotrzeć do określonych demograficznie grup edukacyjnych – gadżety szkolne to dokładnie to, czego aktualnie szukasz.
Gadżety szkolne – jak je wykorzystać?
Możesz używać gadżetów szkolnych, aby:
- promować swój klub lub organizację – do tego idealnie nadają się artykuły biurowe
- pokazywać klientom, że Twoja firma dba o edukację – poprzez ekologiczne gadżety
- wyposażyć uczniów w bardzo potrzebne przybory szkolne tym samym ocieplając wizerunek marki - stawiając na gadżety sportowe.
Niezależnie od celu, musisz wiedzieć tylko jedno: motywatory są źródłem wszystkich szkolnych artykułów promocyjnych i materiałów marketingowych, a nie ma lepszych motywatorów na schyłku wakacji niż właśnie gadżety szkolne.
Dzięki takim akcesoriom promocyjnym możesz z łatwością poinformować w nie nachalny sposób o swojej placówce edukacyjnej lub dotrzeć do grupy docelowej poprzez marketing skierowany na:
- rodziców,
- studentów,
- wykładowców,
- absolwentów,
- pozostałych pracowników oświaty.
Branża edukacyjna jest ogromna, więc nie przegap tej wyjątkowej okazji do promowania marki! Promocyjne produkty szkolne są idealne na różne imprezy, wydarzenia i okazję. Można na nich umieścić swoje logo i sprzedać na cele charytatywne jako część zbiórki pieniędzy. Możesz je wysłać do absolwentów, aby podziękować im za darowiznę lub wykorzystać jako element kampanii promującej markę w szkole.
Jakie gadżety szkolne wybrać na cele promocyjne?
Wykorzystaj wszystko, co gadżety szkolne mają do zaoferowania w kontekście marketingowym! Przejrzyj poniższą kolekcję propozycji znajdującą się poniżej, aby znaleźć bardziej szczegółową koncepcję na promocję w oparciu o Twoje indywidualne potrzeby.
Ten szeroki wybór obejmuje na przykład:
- Długopisy reklamowe – ich nigdy za dużo w piórniku.
- Kubki z nadrukiem – atrybut każdego belfra.
- Smycze reklamowe – niezbędnik ucznia i wuefisty.
- Słodycze reklamowe – miły dodatek do rogu obfitości dla pierwszoklasisty.
- Zegary reklamowe – pewna i stała reklama „na widoku” - na lekcji czy zebraniu rodziców.
Aby zawęzić ofertę i znaleźć idealną promocję szkolną dostosowaną do swoich celów nie zapomnij ich określić. Jedno jest pewne – bez względu na to, na które gadżety szkolne się zdecydujesz jest to skuteczny sposób, aby poprawić wizerunek firmy korzystając z rozpoczęcia nowego roku szkolnego. Szkolne gadżety promocyjne z nadrukiem własnego logo świetnie nadają się do tego celu.
Można w nich znaleźć też inspirację w kontekście upominków dla nauczycieli (w końcu dzień nauczyciela tak blisko!), promocyjnych produktów edukacyjnych i tak dalej. To wszystko z nadrukiem firmowego logo lub innej, wymownej wiadomości. Niezależnie od tego, czy postawisz na maskotkę szkolną, czy logo na promocyjnych artykułach szkolnych – możesz osiągnąć spory efekt. Walorem tego rodzaju promocji również fakt, iż każda firma, czy to mały start up czy wielka korporacja jest w stanie ją dopasować dokładnie swój budżet. Wybór jest naprawdę ogromny i różnorodny!
Gadżety szkolne, a akcje promocyjne – w tym drzemie potencjał
Do końca wakacji pozostało raptem kilka dni, co oznacza, że dzieci wrócą do szkoły, zanim ktokolwiek się zorientuje. Rozpoczynają się treningi piłkarskie, rutynowe lekcje i nagle uczniowie zaczną narzekać na zbyt dużą pracę domową. Tym samym, artykuły promocyjne to naprawdę świetny sposób, aby przekazać wieść o swojej marce w ręce osób, które będą z nich korzystać. Uczniowie nie są Twoją grupą docelową? Spokojnie, jeśli postarasz się o atrakcyjne gadżety na pewno koniec końców zobaczą je Ci, którzy są (np nauczyciele czy rodzice).
Jeszcze nie jesteś przekonany? A czy wiesz, że przeciętny obywatel naszego kraju zdaje się spędzać między 15% -29% swojego życia w szkole?! Zacznij teraz myśleć o tych statystykach w kategoriach produktów promocyjnych, a zrozumiesz, iż to przekłada się na ogromny potencjał w zakresie ekspozycji marki.
Ale uwaga: studenci, uczniowie i ich rodzice nie będą zainteresowani Twoją marką, jeśli wszystko, co masz do zaoferowania, to prosty ołówek. Nie bój się wyjść poza ofertę tradycyjnych produktów promocyjnych, takich jak notatniki i długopisy – korzystając z kreatywnych gadżetów, które wyróżnią Twoją firmę.