Gadżety medyczne – czy są zarezerwowane tylko dla lekarzy?
Gadżety promocyjne i prezenty promujące zdrowie dla branży opieki zdrowotnej już nie są opcją, ale zdają się być dzisiaj niemalże koniecznością. Niezależnie od tego, czy chodzi o promocję prywatnej kliniki, czy zbliżające się targi zdrowotne, takie medyczne produkty promocyjne są świetnym narzędziem do tego, by przekazać marketingową wiadomość grupie docelowej.
Na rynku można znaleźć dzisiaj naprawdę szeroki wachlarz produktów promocyjnych w kategorii medycznej, w tym niestandardowe zestawy pierwszej pomocy, aktówki z imitacji skóry, uspokajające magnetyczne gry i wiele innych.
Gadżety medyczne dostosowane do charakteru branży
Potrzebujesz pomysłów na rekrutację wybitnego personelu medycznego? Produkty promocyjne z nadrukiem na logo to przemyślane gratisowe inspiracje do wykorzystania podczas kolejnych medycznych targów pracy. To jednak jedno z wielu zastosowań –takie gadżety reklamowe dla branży medycznej można bowiem dostosować pod siebie w zależności od budżetu, okazji, celów czy potrzeb.
Pocieszające jest to, iż bez względu na budżet, każdy może dzisiaj znaleźć wspaniałe upominki promocyjne na planowane wydarzenie - wiele takich gadżetów kosztuje zaledwie kilka złotych (!). Zatem zachęcaj do zdrowego stylu życia, promując swoją markę, dystrybuując medyczne artykuły promocyjne w centrum fitness lub targach – nie niszcząc przy tym firmowego budżetu. Takie prezenty sprawią, że Twoja marka stanie się częścią życia ich odbiorców.
Dlaczego warto postawić na promocję w stylu branży medycznej ?
Podarunki związane ze zdrowiem są zawsze doceniane przez pracowników i klientów. Dzięki nim można nie tylko dopełniać i tworzyć udane kampanie reklamowe i promocje, ale dać grupie docelowej coś, co jest wyjątkowe i warte zapamiętania. Co ważne, wcale nie musisz mieć biznesu osadzonego stricte w branży medycznej, aby promować zdrowy styl życia i dobre samopoczucie. Gadżety docelowo dedykowane branży medycznej równie dobrze sprawdzą się i w innych niszach.
Przykładowe spokrewnione rynki:
- sport i rekreacja
- zdrowie i uroda
- fitness i turystyka
Zatem bez względu na to, czy chodzi o gabinet dentystyczny, centrum medyczne, szpital lub przychodnię, czy nawet salon kosmetyczny i bez względu na to, czy pomagasz ludziom leczyć lub zapobiegać chorobom, czy też przede wszystkim dbasz o ich dobre samopoczucie. Zawsze wywrzesz dobre wrażenia związane z marką za pomocą przydatnych artykułów promocyjnych dedykowanych tej branży.
Jak wykorzystać najmodniejsze gadżety pro-zdrowotne?
Masz poczekalnię? Dodaj kilka gadżetów promocyjnych dla tych obszarów. Promocyjne, niestandardowe produkty z Twoim logo są zawsze akcentem mile widzianym przez klientów, pacjentów i tak dalej.
Aktualnym hitem są następujące akcesoria:
- elegancki termometr LCD – idealne miejsce do pokazania logotypu
- luksusowy zestaw biurkowy – odpowiedni dodatek przy kluczowych klientach
- długopis aluminiowy w pudełku z logo – dobry pomysł na targi branżowe
- mały, podróżny kubek – z dużym potencjałem reklamowym
- kaczka- pielęgniarka z PVC – najlepszy wybór do gabinety pediatry czy dziecięcego psychologa
Nie musisz jednak ograniczać rozdawania podarunków promocyjnych wśród klientów, czy kontrahentów. Dlaczego nie wyposażyć swoich pracowników w przedmioty, które zapewnią im zdrowie i energię na co dzień? Zastanów się nad wyborem upominków dla swoich pracowników czy pacjentów, zachęcając ich do prowadzenia zdrowego stylu życia i bezpiecznego środowiska. Nie tylko ocieplisz wizerunek marki działając w zakresie profilaktyki zdrowotnej, ale zwiększysz też jej zasięg. Promowanie w stylu pro zdrowotnym pokazuje pracownikom i pacjentom rzeczywiste zainteresowanie ich zdrowiem, a to zawsze pozytywnie odbija się na biznesie, o jakim tylko by nie było mowy.
Pamiętaj zatem o personelu medycznym i pracownikach służby zdrowia – podarowanie im niestandardowych upominków pomoże wyrazić uznanie dla ich całej ciężkiej pracy. Przystępne cenowo opcje mogą obejmować te wyżej wymienione bestsellery, ale możesz się też wyróżnić stawiając na inne opcje, jak na przykład: apteczka, personalizowane pudełko na lekarstwa, czy antystresowe chińskie kule.
To wszystko to naprawdę przyjazne dla budżetu, kreatywne pomysły, które sprawią, że Twoja marka zostanie zauważona na tym jakże konkurencyjnym rynku. Potrzebujesz pomocy w decydowaniu, które elementy promocyjne są najlepsze dla Twojej firmy? Pamiętaj, że na poradę specjalistów OpenGift możesz liczyć zawsze.