Notesy reklamowe - czy warto?
Jeśli poszukujesz bardziej unikalnego podejścia do reklamowania swojej firmy, prawdopodobnie masz już za sobą przygody z najpopularniejszymi produktami promocyjnymi dostępnymi na rynku, z których korzysta większość właścicieli firm. Artykuły takie jak narzędzia do pisania, breloki do kluczy itp. były używane w celach marketingowych od dziesięcioleci i jakoś zaczęły tracić promocyjny charakter wśród klientów.
Jednakże, pojawił się nowy trend, w którym element promocyjny może nadal docierać do klientów i potencjalnych klientów – to możliwe za pośrednictwem notesów reklamowych. Jeśli nie masz pewności, jak takie notesy reklamowe będą sprawdzały się jako Twoje narzędzie reklamowe, oto kilka korzyści, które warto wziąć pod uwagę. Wyjaśnią Ci dlaczego Twoja firma powinna zainwestować w te gadżety promocyjne.
Efektywność kosztowa notesów reklamowych
W przeciwieństwie do innych opcji promujących marki i produkty, takie jak reklamy telewizyjne, reklamy radiowe, a nawet reklamy prasowe, które kosztują tysiące, notesy reklamowe kosztują tylko kilka złotych i pasują do każdego budżetu promocyjnego firmy, nawet tych, które dopiero zaczynają swoją działalność od potentatów biznesowych. Każdy może sobie bez problemu pozwolić na taki zakup.
Zachowanie wizerunku produktu w świadomości publicznej - to kolejna zaleta. Ponieważ notesy reklamowe są czymś, czego ludzie zawsze będą używali – tak samo zawsze będzie widać umieszczone na nich logo i nazwę firmy. Notesy reklamowe są również używane do zapisywania wydarzeń firmowych i są czasem używane jako pomoc w rozplanowaniu harmonogramu obowiązków. Więc jeśli biznesmen używa tego notesu w pracy - to za każdym razem, gdy wyjmuje go z torby i zaczyna zapisywać ważne informacje, Twoje spersonalizowane wiadomości umieszczone na nim będą subtelnie reklamować Twoją firmę dla Ciebie.
Reklama na dłużej a notesy promocyjne
Może się wydawać, że inne produkty promocyjne mają większy zasięg niż notesy reklamowe, ale pomyśl raz jeszcze. Notesy są zazwyczaj czymś, co jest dobrze przechowywane i cenne, zwłaszcza jeśli były one używane do zapisywania ważnych adresów czy innych notatek. Ludzie często przywiązują się do swoich notatników, a one „nie pozwalają im odejść”, mimo że zostały wypełnione, a może właśnie dlatego? Tak czy inaczej, dopóki notatnik jest przechowywany, Twoja nazwa marki jest reklamowana.
Notatniki reklamowe: pomysł na firmowy prezent
Notatniki reklamowe doskonale nadają się na prezenty firmowe, ponieważ nie tylko pomagają klientom notować ważne informacje, ale jednocześnie promują nazwę firmy. To idealny kompromis, jeśli chodzi o poszukanie wyważonego upominku korporacyjnego.
Polecamy:
- notesy w skórzanej oprawie
- notesy z długopisem w zestawie
- eko- notesy z materiałów pochodzących z recyklingu
To wszystko pokazuje, że te artykuły biurowe są znacznie potężniejszymi elementami promocyjnymi w porównaniu do innych technik reklamowych wykorzystywanych w dzisiejszych czasach. Warto ich spróbować dla siebie!